Nu inteleg barbatii

Imi pare rau, dar pe unii chiar nu-i pot intelege! Stiu ca in general femeile trebuiesc iubite, nu intelese, barbatii sunt aia care au nevoie de intelegere… iar daca nici eu nu sunt intelegatoare… atunci nu stiu ce sa mai zic!

Cred ca sunt un magnet pentru situatii tampite, luate din comediile cu liceeni, altfel nu-mi pot explica. Deci, cum e sa navighezi linistita in miez de noapte si sa piuie telefonul… „Ce faci? Iesi undeva?” Pai fratemeleu, la ora asta ma intrebi tu pe mine? Hmmm… ma rog, nu ies, am treaba maine etc, vorbim. A doua zi imi vad de treaba, aruncand ochii pe telefon randomly, dar in niciun caz des si in niciun caz asteptand vreun telefon de la o persoana anume (asa vezi cine te iubeste si cine nu… asta apropo de „sunt aici, de ce sa te mai sun?!”Pino😆 ). Pe la un 12 fara suna telefonul pentru prima oara. „Ce faci? bla bla bla… hai, iesi in oras?” Nu, sunt deja si ma simt foarte bine unde sunt… Deci se repeta istoria, si cu totul alta persoana. Pfuai!

Si m-au apucat bazdacii!!! Bai nene, daca vrei sa ma vezi, ma suni, daca vrei sa ne intalnim, anunta-ma totusi cu niste ore inainte, mai ales ca stii ca sunt nebuna cu pregatitul inainte si nu-mi plac spontaneitatile astea! Si… ma scuzati… daca tu pana la ora 12 nu stii ce faci, de ce le futezezi si altora feng shui-ul?! Si de ce astepti pana la o ora tarzie sa ma suni? Sunt cumva „the last resort”? Apai, mai scuteste-ma! Si, fiind grup mare, i-am intrebat pe baieti daca sunt eu nebuna sau nu. Mi s-a confirmat teoria cu last resort, dar si varianta cum ca „saracu’ baiat” o fi crezut ca sunt deja in oras si vroia sa se lipeasca si el de eveniment… hmmm, scuze, scuze… dar na, e greu sa spui ce vrei clar si concis!

Ca sa fie bine, sa nu fie rau, vorba Mondenilor… a doua zi mai am parte de doua intamplari. Vorbind cu un amic pe mess, imi spune ca i s-a pus pata pe mine unui prieten de-al lui, ca-i da id-ul meu si tot asa. Da-i-l, frate, daca insisti! Si ma adauga. Si-mi apare o self-picture cu ochelari de soare „jmecheri”. O, Doamne, ma gandesc, o sa ma amuz teribil! Dar hai sa-i dam omului credit sa vedem ce are de zis. Si ma ia cu „Aaaaaaaaaaa, te stiu, alergai prin parc”. Deja ma lasau nervii. Ii spun ca n-are de unde sa ma stie, ca n-am mai calcat prin parcul cu pricina de hat-demult, daramite sa mai si alerg. Ii spun ca stiu de unde ma stie. Imi da invite la web. Dau decline… cine stie cum mi se afisa in toata splendoarea, si nu, chiar nu vroiam sa vad nimic (si eu paranoia). Vede ca dau decline da buzz. Grrrrrrrrr!!! Ca vai, ca sa-l vad etc. Bine frate, hai! Apoi imi cere o poza. Deci parca eram fix in sceneta aia din Mondenii cu cocalarul si pitzipoanca, ma amuzam teribil numai facand in minte legatura asta. Ii explic ca nu pupa nicio poza cu mine, ca exista destule pe net daca stie unde sa caute, mai ales ca amicul asta imi spusese ca ma vazuse in lista lui de feisbuc. Ei bine , atunci s-a dezlantuit circul… ca sunt o stresata, ca nu suport buzz-ul, ca nu vreau sa-i dau poza, ce pacat de mine… Frate, nici macar nu te-ai prezentat, nu mi-ai spus cum te cheama… ai luat-o razna? Oricum, omu’ foarte ofuscat, a zis ca s-a hotarat sa-mi dea ignore pentru ca nu merit sa ma faca fericita.😆

Colacul peste pupaza si a treia persoana care m-a scos din minti a fost aseara un ex. Nu tinem legatura, nu am ramas in cine stie ce relatii, ca n-a fost cazul. Si dupa ce ma saluta ma intreaba de sanatate. Vorbim banalitati, imi spune ca a fost vreo 4 ore prin centrul vechi, bla bla. Apoi vine bomba: „Ce faci? Vrei sa ne vedem, sa mergem in parc, la o plimbare, inghetata ceva, ca e frumos afara?”. Era aproape 10, tocmai ii spusesem ca ma uitam la un serial dupa ce iesisem din baie, el fusese deja nu stiu cate ore prin oras… si ma intreaba asta???😯 Bai nene, sunt eu nebuna, sau frecventele noastre nu se pupa deloc? Daca aveai chef sa ne vedem, de ce nu m-ai sunat cand te-ai dus in centrul vechi de exemplu? L-am balacarit bine, ca nici c-a mai avut replica.

Deci, futu-i mama ei de spontaneitate la ore total nepotrivite, in momente total aiurea! Eu nu stiu ce-si inchipuie unii, probabil cum ca stau cu ochii lipiti de ecranul telefonului si, la prima invitatie, nu conteaza ora si in ce conditii eu spun da fara niciun stres… adica sunt un fel de permanently available. Pfuai, frate, chiar nu! Daca vrei sa ma vezi, ia anunta-ma tu din timp! Trebuie sa-mi fii mult prea drag, sa insemni ceva important pentru mine ca sa imi dau programul peste cap pentru tine! A nu se intelege gresit, ca fac totul dupa un plan bine stabilit, spontaneitatile mele ies foarte misto…

Oricum, daca sunt eu aia nebuna, o sa incerc sa ma tratez, pana una alta… tind sa cred ca putini mai sunt ok. Sau poate sunt eu prea inabordabila? Sa ma lumineze si pe mine cineva… pana una alta, voi face ce simt si ce-mi dicteaza instinctul, ca de inteles barbatii… mai am de lucrat.

31 de gânduri despre &8222;Nu inteleg barbatii&8221;

  1. Sfatul medicului (nu se stie ce specialitate ca doar ne pricepem la toate, nu?): adevarul e undeva la mijloc. Si tu esti inabordabila si ei sunt cam taranoi si cam copii la minte. Fiecare din motive bine intemeiate, nu le judec eu.
    Aia cu „nu te mai fac fericita” este de nota 10😆 Cea mai tare faza din articol, in opinia mea.
    PS: nu stiu daca esti sau nu inabordabila dar imi dau si eu cu parerea ca asa e la moda. Si, in orice caz, basescu e de vina. Stiu eu sigur😛

  2. deci ce faci peste juma de ora? un cico ceva?🙂
    a, si legat de barbati .. ce vrei sa intelegi la ei k nu e nici o enigma legat de faptul k nu planifica nimic

  3. Nu Ada…nu e vina ta…problema e la ei….Cred ca multi se cred buricul pamantului desi nu sunt….Aici e problema…Probabil li se pare normal sa te sune la 12:00 noaptea ca sa te intrebe daca iesi in oras, considerand deja ca raspunsul fiind un refuz…Ca, altfel nu inteleg…In fine…Lasa ca va veni si printul tau pe cal alb..Nu dispera, draga mea.Pup:*

  4. Ada, nu esti nebunaaaa! deloc!
    Treaba cu fostul care ma anunta acum ca peste jumate de ora vrea sa ne vedem am patit-o si eu chiar saptamana trecuta. Eu insa m-am infuriat si mai tare cand dobitocul nu a intrebat pur si simplu daca nu vreau sa-i vad moaca ci a spus ceva de genul ” Nu vrei sa iesim la o cafea? sau te temi ca daca ma revezi il lasi pe tipul cu care esti acum?” Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! sa-i bag telefonu si messengeru-n fund nu alta!
    Ar trebui puse in pietele marilor orase pancarte mari pe care sa scrie cu majuscule: „NU ANUNTA O FATA/FEMEIE CU JUMATATE DE ORA INAINTE CA AI CHEF DE INTALNIRE. CLAR TE VEI TREZI CU UN REFUZ SAU CEVA PESTE OCHI!”
    Now… Be zen! si sa ai o saptamana grozava!

  5. @Metalshrine: Da, si eu cand am citit-o eram pe jos de ras.

    @The Editor: Mda… de-aia sunt uituci si fac lucrurile intr-o ordine cel putin ciudata, la fel cum sunt si prioritatile lor…

    @Pifuneata: Nu disper, si nici sa nu vina pe cal alb, ca n-are unde sa-l parcheze.😛

    @Petro: Omu’ era sigur de sarmul lui, numai tu nu vezi asta!😆 Merci de urari, asemenea! :*

  6. Eu la faza cu „last resort” nu sînt întru totul de-acord, dat fiind că mai în toate agendele telefonice care conţin telefonul tău te afli la început (la mine eşti a doua după Acasă). Aşa că eşti cam „first resort” după părerea mea. :p

  7. Hai mei Ada, cum nu înţelegi? E simplu: oamenii au emoţii şi sunt timoraţi când vorbesc cu tine, aşa că te sună după ce prind ceva curaj…;))…

  8. @Naicu: Aia stiu, ca ma tot trezesc sunata si semesuita din greseala… da’ uite ca-n real life nu e ca in agenda telefonica!🙂

    @Ricky: Saracutii… au nevoie de galeris i incaurajari sa dea un amarat de telefon?! Of… clar in multe situatii femeile au mai mult „balls” decat barbatii… nu va inteleg…

  9. Eiiii, nu te mai chinui sa intelegi nimic😛 nu are rost, zic! cel putin nu cu persoane de genul. Cine o sa merite atentia ta n o sa te sune la 12 noaptea sa te invite undeva si nici n o sa ti spuna ca nu meriti sa te faca fericita :)) sa fim seriosi. Era si el un copilo-cocalaro care se simtea important😛 Te pup si te citesc cu sete😀 :*

  10. Dap, femeile sunt mai bune🙂 Eu, cu amicele, stabilim intalnirile de la inceputul saptamanii sau cel putin cu 24 de ore inainte. Orice femeie stie ca o alta femeie vrea macar sa aiba timp de dus si smacuri inainte de a iesi in oras. Unde mai pui ca trebuie hotarat cu ce ne imbracam, incaltam, hmmm…. Cu iubita, ei, aici e alta mancare de peste, ca ea nu are foarte multa rabdare, asa ca, daca zice sa iesim, stiu ca trebuie sa fiu gata in 20 de minute, maximum jumatate de ora, altfel isi pierde rabdarea :))

  11. Waw, cum se face ca voi – fetele – dati mereu de astfel de detinatori ai fericirii absolute, care vor sa o imparta cu voi dar voi nu intselegeti :))))

    In alta ordine de idei – nepotrivire de zodie pur si simplu, eu cu astia nascuti vara de exemplu nici nu ma mai obosesc ca pierdem timpul. Si pana acum asta a fost cheia fericirii, nu m-am mai certat cu o tipa de… am uitat de cand.

    Dar… cateodata imi place cand ma suna si pe mine tipele sa ma scoata in oras la ore tarzii din noapte, de obicei e foarte placut sa fii in masina cu o tipa noaptea, manutsa ei poate oferi senzatii foarte placute🙂

    Oricum la tine nu functioneaza treaba nici daca te anunta omu cu 1 saptamana inainte, am incercat yo sa te scot prin oras si cu o zi inainte sa se intample intalnirea m-ai spus k s-a schimbat schimbarea :)))

    Mai Ada, da-le si tu o sansa, nu stii ce comoara de baiat gasesti :P:P

  12. Buna, foarte tare post-ul Ada, chiar mi-a placut……

  13. eu imi programez intalnirile cu o zi inainte, niciodata nu-s available daca imi spune cineva „hai sa ne vedem in jumatate de ora nu stiu unde!” never ever! bine, poate dupa ore, la o gluma, o maslina, ceva😀

  14. @Alecsandra: Oooooooo, ce onoare! Bine ati venit, don’soara!🙂
    Nu ma mai chinui sa pricep nimic… probabil se va intampla ca la tine, cineva imi va spune, nu voi crede si pana la urma va avea gura aurita.😛

    @Mihaela: Aveam eu o vorba mai demult… anything boys can do, girls can do better😀

    @Parmalat: Nu pot sa stresez omu’ cu zodia non stop…

    @Florin: Merci🙂

    @Mada: Yesssssss, deci nu-s nebuna! Sau esi si tu, ca semeni cu bunica-ta😆 stai linistita, ca si noi dupa cursuri la facultate faceam asa… eram cu Simo si Luiza si daca ni se punea pata… vedeam cati bani avem si ne duceam si luam toate 3 un meniu KFC… ce vremuri… mi-e dor! Si nu te-ai bagat ca musca-n lapte, relax!🙂

  15. nu are rost sa-i intelegi, nici macar sa te straduiesti. tu fa ce simti tu si va fi ok. probabil ca nu planuiesc nimic din timp…dar daca nu a planuit sa-si petreaca seara cu tine, atunci e pierdere de vreme. la ora la care suna, ar trebui sa se gandeasca la faptul ca tu ai deja programul facut. da! fara el😉

  16. Deci ca primul comment dupa absenta…
    Iubita mea fiica… nimeni nu intelege barbatii😛 Si la urma urmei, de ce sa ne chinuim?

  17. Stiu ca nu trebuia, da’ eu m-am amuzat tare😆

  18. @Redsky: Da, fisa aia pica… cam greu!🙂

    @BlueAngel: Mamiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! :*:*:* Luv u! Nu ne mai chinuim.😀

    @Schnitzel: O, ba da, trebuia, ca sa eviti situatiile de genul si sa nu fi niciodata asa!🙂

  19. Hai ca am ras de una singura in casa ! Si am casa inalta, se aude cu ecou !😆
    Unde gasesti, frate, panaramele astea ?😆 Ala cu mess-ul e fost genial!😆 Ti-ai ratat sansa la fericire, gata ! =))

  20. Hmm … 12 noaptea … ora perfecta, ai timp de doua beri si o tequila ca sa prinzi curaj si sa suni.😆

  21. @Joa: Daaaaaa… nici eu nu stiu unde… ma gasesc ei pe mine. Eu ma feresc, pe cuvant… da’ ma si amuz copios.😆

    @KS:😆

  22. Nu lăsași tu omul să te facă fericită. Moamăăăăăă, ce-ai pierdut!😉

  23. nu pot decat sa ma bucur :)) parca se intoarce roata :)) parca barbatii nu intelegeu ce vor femeile

  24. Buna aia cu scena cu pitzipoanca sic ocalarul, chiar imi imaginam si eu scena in timp ce citeam :)))
    Da, urasc si eu spontaneitatile [doooh :))] si pe mine invitatile astea la ore tarzii ma fac sa cred ca ii par usuratica, da’ varianta asta nu se mai aplica la varsta matale, bunico :)) SI vezi ca nu te jigneam acilea :))

  25. adaaaaa,ha,ha,ha..suntem noi prea pretentioase..asta e toata chestia..si cum suntem noi..dorim sa fie si ,,ei”..da nu merge..
    futui mama ei de treaba,ca daca imi faceau mie asa ceva..ii bagam si ii scoteam..auzi..sa te supere..da-le ignor,ca altfel te cred ,,disperata”…

  26. @Jasmin: Da, am dat un sut fericirii!😆

    @Za: Voi oricum n-o sa ne intelegeti niciodata!

    @Hubbis: Merci, merci… la varsta mea cica toata lumea ar trebui sa-si poata controla hormonii si sa fie cu capul pe umeri. Iete, ca nu e chiar asa!

    @Scorpio: Deci asa… da, da, iti dai seama ca am spus ce aveam de spus. Si cica sunt disperata ca vreau sa stiu niste chestii din timp… fiecare cum percepe…

  27. Buna ziua, imi pare bine de cunostinta. Acum reprosurile. Nu trebuie sa te plangi ca te suna lumea, inseamna ca esti o companie placuta si lumea doreste sa stea in preajma ta. Sau poate ca unii au ganduri ascunse dar asta inseamna ca esti dorita. Sunt multi oameni pe care nu ii suna nimeni, nici macar din greseala. Daca nu vrei sa iesi in oras, refuza politicos si bucura-te ca esti cautata. Poti eventual sa soliciti sa nu te mai caute lumea la ore tarzii. Si putina spontaneitate din categoria „Ce mai faci, hai la o bere. Fara pregatiri speciale” nu strica.

    Cat despre „te-am vazut pe profilul de facebook al unui tip care e prieten pe myspace cu un prieten de-al meu de pe hi5” sa-ti fie invatare de minte sa mai vorbesti cu cineva care te abordeaza de parca te-a ales dintr-un catalog.

    Parerea mea ca barbat…

  28. @Floriana: Bine ai venit!🙂
    Imi asum critica. Nu e ca ma plang, faza e ca asa se intampla, cine vrei sa te sune nu te suna, doar cine nu vrei. Ma bucur ca sunt cautata, numai ca ba sunt foarte cautata, ba nu suna nimeni, nimeni… Eh, ma fac eu mare…🙂

  29. Am si eu voie sa zic ceva?
    Esenta e ca de fiecare data cand ai „treaba” (diverse: imi fac unghile, fac curat, ma duc la cumparaturi, mi-am descarcat nush-ce serial super-asteptat..etc) atunci suna telu’ … si tocmai atunci cand nu mai am „trebi”(cele de mai sus)… incep sa numar colturile casei, sa ma uit lung pe mess sa vad cine e sau daca e cineva cu care nu am mai iesit de mult… parerea mea… mda… asa ma gandeam si eu referitor la persoana mea, parca nimic nu ma mai multumea… [acum nu mai am timp pt ca jobul si viata in doi mi-l ocupa, dar un lucru e constant: nu s-a schimbat „disponibilitatea” mea fata de prieteni]😀

  30. […] nici bine nu se termina weekend-ul nebun cu lumea care s-a gandit brusc cum ca ma iubeste, ca iar o patesc. Futu-i, zise […]

  31. draga ada,nu stiu daca iti mai amintesti de mine si fizicul meu impunator,dar eu am invatat ca,trebuiti batute:) eu am incetat sa mai incerc sa inteleg,merg cu valul

Lasă un răspuns

