Semeseul misterios

Si nici bine nu se termina weekend-ul nebun cu lumea care s-a gandit brusc cum ca ma iubeste, ca iar o patesc. Futu-i, zise printesa!😆

Ma trezesc intr-o frumoasa seara cu un semeseu „Buna, ce faci?” de pe un numar pe care nu-l stiam. Cum stiu eu ca sunt multi inteligenti care si la sarbatori trimit semeseuri nesemnate, inchipuindu-si ca toata lumea le-a salvat tz-shpe numere de telefon de pe care au sunat o data-n viata… ma gandeam c-o fi cineva cunoscut si-a uitat sa se semneze. Mi-am asumat riscul de a fi boscorodita si am raspuns, spunand ca fac bine si nu stiu cine e.

Si pac! suna. Upssssssss… sa vezi c-o fi cineva cunoscut si sunt eu uituca si n-am bagat numarul in memorie! Voce de barbat… necunoscuta. Ma si gandeam ce prieten/a binevoitor/oare sa injur mai repede. Si exact cum urasc eu, imi spune cum il cheama si ma intreaba ce fac. „Bai nene, zi cine esti si ce vrei si mai ales de la cine ai numarul meu. „”De la un prieten, Bogdan”. No shit, cunosc multi, nume de familie!!! A picat testul. Si-am inceput sa bodogan, sa lase vrajelile si minciunile si sa-mi spuna de unde are numarul, sau inchid. „Nu, nu, nu, gata, iti spun. Am scris sms-ul si am scris un numar asa, la nimereala si am trimis.” 😯 Bai, ma lesi… si-ai nimerit fix la mine!

Imi spune ca oricat de incredibil ar parea, asa e, ca e mana destinului. Fratemeleu, daca nimereai la niste interlopi par example, la vreun cuplu gelos… ce faceai? Cum iti permiti sa dai asa mesaje aiurea? Imi mai revin din soc… in momentul in care-mi spune ca el e Florin, are 30😯 de ani, e din Ciorogarla si vrea sa ne cunoastem, sa avem o relatie.😆 Moment in care ma distram prea tare pentru a mai inchide telefonul.

„Bai, baiatule, tu la varsta asta te tii de de-astea? Astea le fac pustii de 16 ani! Tu la varsta asta asa ai de gand sa-ti gasesti pe cineva? Cum ti-ai putea inchipui ca eu m-as intalni cu tine? Stii cum ma cheama? Stii cum arat? De unde stiu eu ca nu esti vreun ucigas in serie? De unde nu stiu eu ca ai vreo 17-18 ani si te distrezi cu prietenii tai dand telefoane… deci NU!!!”

Vorbea extrem de repede si cu prune in gura, pe langa asta cred ca avea vocabular limitat, ca-mi spunea cam acelasi lucru… ca n-am de unde sa-l stiu, dar daca ne intalnim la o cafea, la un film, o sa-l cunosc si-o sa vad ca nu e cum cred eu… ca daca ne vedem, o sa ma imbunez, ca acum sunt rece si distanta. „Nu ma intalnesc cu strainii, cu atat mai mult cu unii care ma abordeaza atat de dubios”. „Pai daca ne vedem, o sa vezi ca nu sunt dubios si n-o sa mai fiu un strain.” „Nu vreau, nu pot, n-am timp!” „Dar asa un pic intr-o seara… in weekend.” Am cedat psihic… deja era prea mult, am inchis.

M-a mai cautat cat am fost plecata, i-am respins. Deci cum sa fii asa de dus cu pluta? La o varsta la care se presupune ca te duce capul. Cat de singur si disperat sa fii ca sa faci asa? Chiar asa s-au terminat toate celelalte variante???😯

Si, colac peste pupaza, fix in seara aia, cand clicaiam pe Feisbuc niste aplicatii am gasit-o pe aia cu de ce esti fabuloasa azi… click…mi-a iesit pt ca ai primit un sms misterios. Deci da, soarta astrele si horoscopul nu minteau.😛 Toate ca toate, va spun eu, iar mi-am ratat sansa la fericire!😆

51 de gânduri despre &8222;Semeseul misterios&8221;

  1. Ar trebui sa faci schimb de titlu de blog cu Dono!😆 Toate ti se intampla tie, nu lui…
    Io cred ca ai magnet ceva la chestii d-astea. Tocmai pentru ca nu le suporti. Ar trebui sa te demagnetizezi oleaca. Poate se mai raresc.😛

  2. Acum, dupa ce m-am botezat in Iordan, gata, m-am demagnetizat, sunt ca noua!😛

  3. Pai inteleg ca faza s-a intamplat dupa we la Iordan. Deci nu….😆

  4. dar se pare ca a fost suficient de important incat sa-ti gadile egoul si sa scrii un post ;)) eu zic sa mai vorbesti cu el si sa ne zici continuarea :))

    oricum, tare rau :))

  5. Nu, nu intelegi bine. A fost inainte sa plec… si n-am fost plecata doar un weekend, ci o intreaga saptamana. Hai ca ne intelegem din 2 in 2!😆

  6. Oricum tot am dreptate: ar trebui sa schimbi logo-ul blogului😛

  7. bietul baiat, pescuieste pestisorul de aur in Marea Moarta
    oricum mult curaj tb sa ai ca sa trimiti un SMS la voia intamplarii, viata bate filmul🙂

  8. Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro.

  9. @Metalshrine: Daca vrei tu sa ai dreptate, ok, ai!🙂 Da’ tot nu schimb titulatura blogului!😛

    @Lilly: Daaaaaaaa, saracu’ de el!😆

  10. @Lilly Treaba cu sms-ul nu inseamna curaj. Curaj avea daca chiar se intalnea cu Ada. Nu de alta, dar cred ca ramanea fara uochi🙂 (Ada, sa nu ma bati, glumeam si eu pic!)

  11. nu stiu cum de le patesti tu pe toate…

  12. Chiar ca, vorba lui Escu, nu stiu cum de la patesti tu pe toate…scorpie! :))

  13. @Marius: Chiar asa rea ma vezi?😛

    @Escu: Caracterizarea vara-mii… „estin un magnet pentru barbati nepotriviti”… pffffffff

    @Hubba: Da, sunt scorpie si de-aia!😛

  14. Ehe…asta a fost high level, a dat sms. De obicei eu primesc bip-uri de ma plictisesc si sunt nevoita sa trec la amenintari de genul ca-l dau pe mana politiei, etc, etc. Oameni fara ocupatie. Cine o fi inventat mobilul cu minute moka!🙂

  15. :)))) da, funny. Mai Ada, bine ai zis, iar ti ai ratat sansa la fericire :))))) Uite cum ti se ofera pe tava sanse si tu le dai cu piciorul. Pai e frumos?! Iti zic eu, nu e :))))))) Toate ca toate dar, nu stiu de ce, am impresia ca te va mai cauta omul :))) L ai luat tare si cred ca i a placut de a insistat atat😛 Esti ca un magnet tu cu gurita aia aurita😀 Pupici si hang on, stiu ca poti!😛 :*:*:*:*:*:*

  16. oo,tu ai patit-o misto…eu in schimb m-am trezit sunata de un nebun,de unde am nr lui nevasta-sa,de ce o sun,cine sunt….eu socata..
    raspunsul..fimiu primise un nr de telefon de la o pustoaica si o sunase de pe telefonul meu sa vb cu ea,numai ca era numarul mamei ei,barbata-su a venit acasa si gelos din fire i-a cautat in telefon..o nebunie..m-am amuzat teribil..
    tu ai grija sa nu continue baiatul ala sa te ,,terorizeze” acum..

  17. @Ana: Daaaaaa, nebunii mei sunt tare evoluati fata de ai tai!😆

    @Alecsandra: Sper sa nu ma mai caute, sa ma lase in pace! Si sa stii ca incerc sa fiu din ce in ce mai putin mama omida, adica nu mai zic nimic sa nu se interpreteze.😀 Pup si eu! :*

    @Scorpio: Ca in filmele de comedie cu situatii incurcate, asa ai patit si tu. Bine ca s-a lamurit situatia.🙂

  18. buna, ce faci ?

    :)))

  19. Bine fac, Tibi!😆 Tu ce faci?😛

  20. buna,am 30 de ani si telefon mobil cu camera de luat vederile,camera frigorifica si masina de spalat.De profesie sunt formator de numere la intamplare,vrei sa te combini cu mine?:)):))

  21. 😆 Foarte tare!! Am patit si eu din astea , mi-am facut niste nervi .. offf doamne.. oricum ar fi, omul cred ca nu avea alta ocupatie si nu cred ca avea 30 de ani ( desi nu mai e varsta un criteriu pentru nivelul de maturitate, inteligenta samd. )

  22. “estin un magnet pentru barbati nepotriviti”-same here, same here :))
    nu stiu cum ii la tine, dar de mine se lipesc tooooti nepotrivitii de pe pamantul asta si aia potriviti… :-<

  23. @Marmotica: Da, scumpa, si eu i-am zis ca e cam trist sa faci asa la o varsta onorabila… eh…

    @Hubba: Cunosc…

  24. =)) looool

    as suna si yo daca as sti ca nimeresc la o tipa draguta

    ma rog, ar fi putut si el sa-ti ceara un id de mess intai…😛 asa cu intalnire din prima nu prea se poate. am facut si eu o chestie din asta cand aveam 16 ani (😀 ) si am luat din telefonul unei amice un numar al unei tipe kre era anul 1 la fak… si tipa mi-a spus foarte civilizat ca nu ma cunoaste si nu se poate intalni cu necunoscuti🙂

    si cand aveam vreo 12 ani a sunat unu pe telefonul fix, s-a recomandat a fi de la Antena 1 si mi-a spus ca am castigat o Dacie, iar eu l-am crezut si am fost pe jos de bucurie vreo 30 de secunde =))

    si pe la 14 ani intr-o seara nu aveam ce face si am sunat aiurea la un numar de fix si cand a raspuns am inceput „pai bine ba Marine, bine ba porcule nu ti-am spus sa lasi usa de la spalatorie deschisa??” si omul de la capatul firului „stati domne asa nu ma luati cu porcule” =))

  25. baaaai, voi mai stiti k pe vremea cand nu erau telefoane mobile trebuia sa suni pe romtelecom si inainte sa incepi sa vorbesti intrebai la telefon ” buna ziua, familia X ? ”😀

    deci de cand au aparut telefoanele mobile a disparut intrebarea cu ” buna ziua, familia X ? „

  26. @Ada:

    daca te terorizeaza iti iei un telefon chinezesc cu blacklist si ii bagi numarul in blacklist. si daca suna iar ii bagi iar numarul in blacklist si n-are decat sa dea cate 20 de ron pe o cartela pana se satura😀

  27. … daca te cauta dupa 40 ‘probabil sigur’ nu inchide-ai … deci e vorba de persoana potrivita la virsta potrivita … altfel spus la 20 nici nu ai fi trimis SMS inapoi ….

    oricum postasul suna intotdeauna de 2 ori ! mai ai o sansa … sa face misto dumnezeu pe voi ! dupa ce v-a iubit atita la 20 …

    mai astept o decada si te caut si eu !!

  28. Mama, dar unde ii gasesti pe astia?

    Ei lasa, asta nu-i nimic. Pe mine ma suna unul din Penitenciarul Arad. Si pentru ca m-am amuzat cu el la telefon s-a gandit omul ca suntem prieteni probabil, ca a inceput sa ma sune aproape zilnic. Si pentru ca ma plictisisem, i-am dat-o la telefon pe o colega de birou, care s-a dat drept nevasta-mea. Proasta idee. Cand a auzit voce de femeie ma suna de 3 ori pe zi.

  29. Buna, mda…..mai sunt si din astia pe lumea asta.

  30. @Parmalat: Ok, la o varsta sunt hazoase astea, dar noi vorbim de o varsta pe care n-ai atins-o inca si nu cred ca ai mai face nici acum faze de-astea.

    @Un Soricel: Ah, gramatica! Ma „doare” ochii!!!
    Nu inteleg ce legatura are iubirea de sus cu varsta. Daca te-ai exprima mai clar si mai coerent ar fi o treaba. Si mai vezi-ti lungul nasului, nu intrece masura!

    @Floriana: Fiecare cu fanii sai!😆

    @Florin: Din pacate…

  31. Am patit si eu ceva asemanator cam acum un an (?), doar ca fara sms-ul premergator. Tot asa … voia sa ma cunoasca, „te rog, nu inchide”, „te rog, nu inchide”, „te rog, nu inchide” …😆
    Am reusit sa fiu destul de amabila, da’ tot i-am inchis pana la urma. Astia au vazut prea multe filme americane😆

  32. @Mihai:😆 NU!!!

    @Joa: Da, al naibii destin, se indeplineste prin minunile tehnologiei!😛 Cred ca nici daca m-as plictisi tare-tare n-as face asa!

  33. dupa cum am stabilit tu mergi la Roma si nu vezi nimic poetic in ea .. decit pietre si iar pietre … tot un bolovan !… arta nu o ‘intzelegi’ mai interesant probabil a fost ce scria pe autobuze si daca ai prins un SALE de ceva … deci bafta ‘cu gramatica asta’ in continuare si mai ales cu mintea de pioneera ca aia E … ca tine fete in parlament deci esti viitorul draga !… si da asta da nas lung, cum niciodata nu am pretins ca joc dupa gramatica ta sau ca tiu la ea … … asta pentru ca stiu ca ascunde bolovani chiar daca sunt de la Roma adusi.. m-ai citit ? da ? OK acu zi-i boyf-ului sa-ti dea un SMS sa-ti zica ca ai muschi si ON with your grammar !

  34. Eu nu stiu cu cine stabilesti tu chestii, nu cu mine… si ce legatura are sula cu prefectura, ca sa zic asa?! Ce legatura are Roma cu faptul ca tu spui niste lucruri nelalocul lor, ca de exemplu ca m-ai cauta peste o decada. Cine ti-a zis ca as fi interesata? Acum sau atunci… Pe langa asta, tot haotica exprimarea. Dar nu-i bai, eu care stiu sa citesc numai etichetele de SALE nu trebuie sa inteleg partea „poetica” a Romei, arta sau alte forme sacre, lasa-ma pe mine in profanul meu, ca ma descurc!

  35. Play nice, kids!

  36. 1.

    De cand mi s-au epuizat sursele neconventionale de haine originale, etichetele de SALE au devenit o priveliste extrem de pretioasa :-s

    Abia astept sa vina ziua mea sa-mi dea un cupon de reducere de pe YOOX ca sa-mi iau geaca :)) si dupa aia in prima zi a reducerilor de Craciun o sa iau la picior toate magazinele de tzoale mai interesante din Bucuresti :-s

    2.

    Decada are 10 zile, deci dintr-un moment in altul va trebui sa te astepti sa te sune cineva dintr-o gaura. Un soricel, evident…

    3.

    Inclusiv eu sunt de parere ca mai poetic decat ruinele Romei e o camasa AMQ cu eticheta de SALE pe ea, so don’t worry noi suntem artisti neo-modernisti😀

  37. Parmalat in lumea rozatoarelor Parmalat ca brand e un fapt compromis si nu mai e de multisor ‘laptisorul campionilor’. dar cum probabil tzeapa e inca trendy in B… se poarta… si se bea ‘lapte’ din asta ..

    Pe Ada nu o sun… decit cu taxa inversa, ca n-am gramatica ! …

  38. Hahaha. Am „dat” si eu de d-astia. Niste terminati.
    Totusi, sa ratezi sansa de Ciorogarla? N-as fi „indraznit”😛

  39. Eu am vrut sa-i dau sms la un prieten si-am nimerit la un tip din Arad.Si ma suna iubita-sa crizata ca cine sunt si ce-am cu Andreiul ei si eu am fost ceva gen :”Stai femeie,nu ma bate ca n-am nimic cu Andrei al tau,nici macar nu-l stiu de unde e”.Pe mine ma suna odata unul Gigi,de fapt imi dadea sms-uri cu hello,ce faki si radeam de ma prapadeam dupa ce descifram mesagereasca lui corcita cu un hibrid necunoscut mie:).Ee…nici eu nu cred in chestiile astea…ca sa nu ma stapanesc,saracul baiat ca l-ai pierdut…o poveste de-asta de dragoste,numai buna de spus nepotilor….:-J =))

  40. 1. Deci da😆 Stii cum zice aA, ca mama nebunilor e mereu gravida. Perfect adevarat. Da’ si tu esti bleaga… de ce nu i-ai dat intalnire, cum am facut eu cu ala de ma bip-uia pe mine?
    – Da dragule, ne vedem in juma de ora, la … balamucu’ nou.
    Si daca era atat de prost incat sa se duca, problema lui😉

    2, Florin asta de te-a sunat pe tine.. nu era al meu, nu?😛😆

    3. Eu si prietena mea dadeam telefoane la intamplare de pe fix cand eram mici si cand raspundeau saracii oameni le ziceam ca suntem de la Romtelecom si ca facem un test auditiv. SI ii puneam sa zica „A” , ei saracii ziceau (prea creduli unii) , dupa care ii informam ca a doua zi il vor invata pe „B”.
    Cred ca ne-am luat multe injuraturi😛 Bine ca nu erau telefoane cu caller id😀

  41. @ soricel: Dle Soricel, cum va doriti dvs sa ne faceti viata mai frumoasa! Va multumim sincer pentru asta! Cat despre defensiva de care dati dovada in ceea ce priveste gramatica pe care o folositi sau nu, nu inteleg exact de unde vine pentru ca dvs v ati prezentat asa🙂 Dvs ne ati aratat ce gramatica stiti si ne am bucurat tare, a fost foarte amuzant :)) Acestea fiind spuse, ma gandesc ca ar fi tare dragut sa ne pastram decenta in exprimare pentru ca, dupa cum vedeti, pe acest blog ne place sa ne exprima frumos, civilizat si cu multa bucurie🙂 Nu ne plac sabiile si incercam, pe cat posibil, sa nu le folosim prea des🙂 O zi buna va doresc si ma bucur de „cunostinta”🙂

  42. @Parmalat: Multumesc pt sustinere!🙂

    @Soricel: Nu obosesti niciodata sa-ti bati gura de pomana asa?

    @Morena: Am facut o mare aroganta sa refuz!😆

    @Myriam: Se mai intampla neintelegeri de-astea.

    @Blue Angel: Nu era Florin al tau sigur, tu nu umbli cu retarzi mami! Iar telefoane de-astea dadeai cand erai pustoaica… era din cauza varstei…

    @Alecsandra: Wow, cata diplomatie! :*

  43. Fetelor, cred ca noi cunoastem unul si acelasi individ care n-are treaba. Intr-o zi primesc si eu un SMS ca „buna, nu-ti doresti un iubit?”. Asta macar era specific.

    In alta zi ma suna unul ( sa apreciem curajul de a pune mina pe telefon si de a suna ) si ma intreaba daca m-am maritat. Fara sa spuna cine e, sa se prezinte, sa nimic. Asa, prima intrebare. Si-i zic ca pliticos ar fi sa spuna cine e si de unde are telefonul. Ca nu, ca s-ai spun eu daca m-am maritat ca sa stie daca mai continua conversatia. L-am trimis in ma-sa.

  44. @ alecs.andra .. sa te cred sa nu te cred?.. nnnah nu te cred.. asta e un fel de ‘bine stai jos’ pe limba ta.. .zau, terorizeaza si tu un sot daca nu un iubit cu asemenea idei – s-ar putea chiar sa te adore.. auzi ‘nu ne plac sabiile’… buna.

    @ada … desi apar tot la 2-3 luni pe aici tot neobosit par.. o fi si asta o calitate.. banalul sau banalitatea ridicata in rang si imbracata in tzoale femeiesti .. ma trezesc la realitate… esti pe tocuri azi sa ne privesti de sus??

  45. @Miorlaupufos: Multi nebuni…

    @Soricel: Nu te mai lua de toate fetele, inceteaza cu aerele de superioritate, nu te prind!
    Iar daca sunt banala, te invit sa nu mai citesti blogul asta, exista butonul minune, e rosu, cu un x pe el, in coltul din dreapta sus! Foloseste-l cu incredere!

  46. @ada de data asta am obosit sa-ti tot raspund chiar la nimic, deci nu inchid doar fereastra … dau si quit !… la multi ani pe 2011 ca pina la anu nu mai dau cu mausu pe aici !…

  47. @Tudor Mateescu: Bine ai venit! Imi cer scuze ca te-am tinut mult la poarta moderarii, dar intrasei la spam, si acolo verific mai rar. Am povesti de spus… destule, deci nu-l sun pe respectivul.🙂

    @Soricel: Multumesc, mare favoare ne-ai facut tuturor!

  48. @soricel: Aleg sa inteleg partea buna a mesajului dvs🙂 si anume ca al meu mesaj a ajuns unde si cum trebuia🙂 Oricum, defensiva apare in continuare si nu stiu sigur daca asta va avantajeaza sau nu🙂 Furthermore, incercati pe viitor sa faceti o comparatie intre modul in care va adresati si modalitatea prin care vi se raspunde🙂 In orice caz, este ok, ma bucur ca am avut onoarea🙂
    @Ada: Diplomatia este foarte buna pana intr un anumit punct😛 Vedem pe parcurs daca este sau nu cazul sa renuntam la ea :P:))) eu sper sa nu fie cazul😛 pupici :*:*:*:*
    p.s.: s a discutat destul pe marginea acestui subiect, topic nou?! :P:D il astept cu nerabdare, ai promis ca ne mai zici una alta :P:*

  49. Da, sefa, sa traiti, ma apuc de scris!

  50. am patit’o si eu la fel numai ca dupa 5 minute de povestit cum l’a inselat femeia lui am inceput sa’i dau idei despre cum s’ar sinucide mai putin dureros,pe mine ma dureau deja si cozile la neuron de cata limitare putea exista in fiinta aia
    inca ma intreb daca a facut’o

  51. Asheaaaaa Addaaaaa :D:*

Lasă un răspuns

