Comunicare masculina

Ca urasc semeseurile cu „Ok”, „K”, „Da”, „Bine” etc e demult stiut. Cel mai adesea barbatii comunica asa intre ei sau atunci cand vorbesc cu femeile. Si noi, fraiere, ne gandim ca o fi omul suparat, n-are chef si incepe scenarita… cand ei de fapt au comunicat scurt si concis ce au avut de spus.

Dar cum trebuie sa-mi protejez nervii, am invatat sa nu ma mai agit, ba chiar ma amuza cand vad situatii de-astea. Una a fost azi, intr-un schimb de sms-uri intre seful meu si unul dintre colegi. Seful si el pe picior de plecare ca si mine, colegul in strainezia la un training, pe el inca nu l-au mazilit. Iar seful meu are chef de caterinci. Iar eu nu mai puteam de ras.

Seful meu il sunase intr-o anume chestie si el n-a raspuns. Dupa un timp, colegul ii da sms: „M-ai sunat.” Seful meu: „Da”. Vine iar sms: „Poti sa-mi spui despre ce e vorba?” Sefu’ lesinat de ras… „Mama, sa vezi ce-i fac! Il tin in de-alea ca in bancul ala cu ardelenii care se duc la gara si cer bilete de tren. Ii intreaba casiera, unde mergeti? Si ei… la nunta”.😆 Si ii trimite raspuns: „Da”. Noi pe jos de ras. Apoi amuzati, ne-am vazut de treaba. Peste 5 minute vine sefu’ la noi cu telefonul: „Na, ca v-am zis eu ca gand la gand!” Colegul meu: „Hai ca parca suntem ca-n bancul ala cu ardelenii!”😆😯 Noi haha, hihi, huhu… si sefu’ „Da, deci ii trimit mesaj: Asa e!”😆

Nu mai stiu continuarea, ca a plecat sefu’ din birou. Dar tot ma hlizesc de nebuna cand imi aduc aminte faza. Iar poate cand povestesc eu nu e amuzant, live a fost cu siguranta!

Deci, noi de ce ne pierdem in detalii, 15 mii de semne de punctuatie si zambarici cand ei comunica eficient asa? Si ,frate, nu fac economie de sms-uri. Cand ar putea spune mai adunat ce au de zis, informatia completa… ei nuuuuuuu, pe bucati si trasi de limba. Am mai vazut eu schimb de sms-uri: „Esti in oras?” Raspuns: „Da”. Clar dupa aia se cer lamuriri asupra locului etc… era greu sa puna o virgula dupa „da” si sa continue. O continuare ar fi „Unde” fara semnul intrebarii. Raspunsul vine scurt si concis: „X”, unde X e numele clubului, barului, locului cu pricina… fara nicio prepozitie inainte.😯

De-aia noi ne pierdem in detalii si ei vad esentialul! Da’ pe cuvant de cateodata de nu-mi vine sa-i injur rau! Si cica tot ei sunt aia logici, care comunica eficient. Eficient, pe naiba, mie daca-mi scoti virgule, semne de punctuatie si prepozitii, trebuie sa ma gandesc mult mai mult sa pun cap la cap informatiile! Dar hai, ca azi m-am amuzat copios. Si oricum, fara dragutii de ei, viata ar fi plictisitoare rau! Si o spun cu toata sinceritatea, fara misto-uri si intelesuri ascunse!🙂

18 gânduri despre &8222;Comunicare masculina&8221;

  1. Mda…frumos (😆 )

  2. fain ! dar cel mai fain e cand voi incepeti analiza sintactico – morfologico – psihologico extrasenzorialo – horoscopico a ce a scris baiatu ala in mesaj. Poate ca d-aia stem concisi sau poate ca nu stem in stare de mai mult :)) dar cu siguranta pt. ca „ok” sau „bine” sau „k” nu vor fi niciodata polisemantice; cred ca in mod normal cuvintele polisemantice apartin de multitasking, iti zic io la barbati cand e vorba de multitasking le da ecran albastru din seria „Blue screen has performed an illegal operation and will shut down” :))

  3. @Za: Asta cu blue screen-ul mi-a placut!😆

  4. pai femeile folosesc 6000 de cuvinte intr-o zi,barbatii folosesc 2000,noi suntem mai economi

  5. Suntem expresia eficientei in comunicare. Am constatat ca in maxim 90 de secunde pot sa lamuresc la telefon o problema cu un prieten, sa stabilesc o intalnire, sa apuc sa fac o gluma, toate astea intr-o singura convorbire. Daca vorbesc cu o femeie…

    Noi am fost intotdeauna mai eficienti in comunicare si mai inclinati inspre logica si ratiune. Iar asta se vede cel mai bine cand ne certam cu voi. In 3 fraze ne spunem punctul de vedere si oferim si solutii la problema. Voi aveti nevoie de o ora doar ca sa ne spuneti ce va deranjeaza.

  6. :)) ok, eu-s exceptia!

  7. @floriana, asta am zis si eu dar cu mai putine cuvinte

  8. @stan georgian: Ai dreptate. Cred ca am luat-o cam personal, simteam nevoia unei pledoarii ca la carte. Poate pentru ca sunt singurul barbat din birou simteam nevoia sa strig ”Nu mai vorbiti atata!”

  9. Mda, atunci cand un baiat scrie 3 mesaje intr-unul, nu stim ce cuvant sa analizam mai intai, luam chiar si virgulele la puricat, ca deh! poate am inteles altceva decat ceea ce a vrut sa zica.

    Daca un baiat scrie un singur cuvant intr-un mesaj, nici asa nu e bine, ca nu avem prea multe scenarii de facut, decat ca „nu are chef de mine, de’aia m-a expediat asa de repede. altfel, de ce ar fi scris doar BINE?!”.

    Cel mai rau caz e atunci cand te lasa vorbind singura. Are credit, deci are cu ce sa iti dea mesaj inapoi, insa nu o face. Asta chiar nu inteleg si sincer, ma enerveaza la culme! Cu mintea mea de fata (blonda ce-i drept), gandesc ca ce am zis eu nu o fi destul de important pentru destinatar, asa ca ma ignora, atat pe mine, cat si pe mesajul pe care tocmai i l-am dat. Frate, daca faci asa, crezi ca imi pica bine? Dupa aia te intrebi de ce mi’s botoasa. Eeeeh…

  10. @Stan Georgian: Economilor!😛

    @KS:😆

    @Floriana: Asa e, ai dreptate. Happy?😀

    @Redsky: Chiar ca exceptie!

    @Pinky: Bine ai venit!🙂 Si te inteleg perfect cu ce-mi scrii aici.😉

  11. @Pinky: de cel mai multe ori amana un pic pt ca are ceva de facut si tre sa se gandeasca ce sa scrie la nebuna si ce crezi ? Se ia cu altele si uita :)) nu-i niciun mister,
    tot ma bucur macar ca nu numa fomeile-s de neinteles😛

  12. @ Ada: Multumesc , bine te-am gasit😀
    @ Za: Ok, am inteles, se intampla sa mai uiti ca trebuie sa ii raspunzi nebunei, dar noua nu ne place asa !😆 Daca noi nu va raspundem la fel de prompt precum va cerem, va panicati si voi si ne sunati apoi in disperare (asta inseamna o data, maxim de doua ori pt voi), ca vezi Doamne, de ce nu am raspuns la mesaj.😀 (nu toti faceti asa, dar am dat un exemplu, trait pe propria piele)😛

  13. Nu prea am inteles care-i treba cu semeseurile. Asa cum nu inteleg nici bipuiala. Nu inteleg de ce sa ma chinui sa scriu un sms care mai mult ca sigur va avea nevoie si de altele „lamuritoare” cand pot sa dau telefon. Daca am ceva de zis, sun si lamuresc problema. Sau daca eu am ceva de spus ca ce chestie sa ii dau bip lui Cutarescu sa ma sune el pe banii lui. El ma suna cand are el ceva de comunicat. Cand sunt eu cel care vrea sa comunice platesc eu.

    Si ca sa glumesc i/sau sa fiu rau si poate chiar vulgar as pune ca femeilor le place sa scrie sms-uri multe si elaborate pentru ca sunt mai obisnuite sa se joace cu degetele🙂

  14. 15 000 de semne si neaparat cel putin un pupat, nu ?

  15. Mi-a placut mult povestioara de birou. No, acum ce sa zic? Femeile sunt predispuse pentru comunicare si barbatii ar avea, cica, aptitudini de organizare mai bune. Dar „OK”, „da” sau „bine” in SMS-uri nu inseamna neaparat comunicare deficitara; depinde doar de fiecare situatie in parte. In cele scrise de tine mai sus, era vorba doar de o mica joaca a sefului, asa ca nu se pune.
    Despre semnele de punctuatie sau gramatica pot sa-ti spun ca 2-3 romani din 100 sunt in stare sa scrie corect. Mai ales in SMS-uri. Intre cei agramatici, sute de directori, sefi, studenti sau alti – sa le zicem asa – oameni instruiti.

Lasă un răspuns

