Zborul timpului

Desi am senzatia in unele zile ca timpul se taraste, el de fapt trece in zbor.

Am realizat ca a debutat sezonul scorpiilor. Drept urmare, si eu am facut 2 ani de blog, de ganduri scrise in posturi, de povesti, amintiri, nebunii adunate aici… mi-e foarte drag locsorul asta si nu voi renunta la scris, chiar daca in ultimul timp am cam lalait-o si-am scris rar. La multi ani, „copilutul” meu!

Am rezonat in weekend la o propunere a unor prieteni de-a merge la munte. A fost foarte relaxant, deconectant, distractiv si obositor… dar mi-am incarcat bateriile. Inainte de asta fusesem plecata de dimineata cu treaba si lenevisem, amanand curatenia. Cand am aflat ca plec la munte, m-am miscat cu asa talent, de in 2 ore lucea tot (mai putin vasele din chiuveta)!😆 Ca de obicei, cand mergi cu oameni hazosi, ai parte de mult haz si, pe langa faptul ca am facut o mica drumetie pana la Diham si inapoi, ne-am hlizit tare, am facut poze, am respirat aer curat, ne-am delectat cu bunatati… foarte frumos weekend!

Acum stau si inca nu realizez ca maine va fi ultima mea zi de munca… sunt usurata, ca stiu ca vor veni niste zile de odihna si treburi administrative, dar si un pic stresata de ce voi face in continuare. Dar, daca toate merg asa cum le-am planuit, s-ar putea sa fie de bine.

Deci n-am renuntat la blog, nici n-am de gand, a fost o perioada mai aglomerata si fara timp… incerc sa ma revansez. N-am uitat ca trebuie sa pun poze din Israel, am pus ceva pe FB, dar nu sunt f relevante. Pana atunci, pun cateva din weekend-ul asta la munte. Enjoy!🙂

21 de gânduri despre &8222;Zborul timpului&8221;

  1. Sa scrii in continuare … este pacat ca cei ce au ceva de spus sa se opreasca …
    Si … „LA MULTI ANI” BLOGUSORULUI TAU.

  2. Multumesc mult! Pt urari si aprecieri! :*

  3. Mult inainte cu blogul! :*

    Foarte buna ideea cu un week-end la munte, este foarte misto sa iti cureti plamanii si sa respiri aerul ala atat de rece si de curat si mai ales, sa iti limpezesti gandurile si sa petreci momente frumoase alaturi de oameni deosebiti, langa care poti uita de grjile zilnice.🙂

    Foarte frumoase pozele, insa prima, cea cu ciorba de fasole in paine, m-a dat gata. Nu agreez prea tare fasolea, dar aceasta chiar imi face cu ochiul. Mai mai, sa imi ploua in gura😀

  4. De cate ori vorbesti de scorpii ma gandesc la basescu….Damn it! Si la altele. Incearca sa te abtii pe viitor (😛 )

  5. la muuuuuuuuuuuuulti ani!!!!
    o punem de-o petrecere?😆

  6. Buna, intr-adevar timpul zboara foarte repede. By the way nice photos😉

  7. Si eu care credeam ca nimeni n-a avut un weekend mai frumos ca al meu.😦

  8. la multi ani bloguletului!!!

  9. Spor la scrisul fara lalait!🙂

  10. La multi ani blogului tau siiiii… oaa, e cel mai mare dintre toti, cred… pfuuuu… inca putin si-l dai la gradinita :))

  11. Pozele tale imi transmit asa o stare de relaxare … Sau o fi de la soarele de afara ? Oricum, se potrivesc cu ziua asta.

  12. @Pinky: Merci!🙂 Si ciorba a fost excelenta!

    @Metalshrine: Proasta analogie, a nu se repeta!😀

    @Lilly: Merci!🙂

    @Crocoditza: Punem si de petrecere.🙂

    @Florin: Ma bucur ca-ti plac.

    @Nina: Si sa vezi ce weekend frumos vei avea peste cateva zile.😉

    @Ocserver: Va foarte multumim, domnu’!

    @xxl:😛 merci!

    @Hubba Bubba: Da, il dau la gradi, ca e un bloguletz mare.😆 Eh, cum suna asa cu diminutive??? Tu si cu mamitica ta m-ati innebunit! totusi, merci pt urari! :*

    @Joa: Ma bucur ca ti-au placut si te-ai relaxat.🙂

  13. E instinctuala, fata… Io ce sa-i fac?…

  14. la multi ani si de la mine! inspiratie si poze cat mai reusite!
    frumoase culorile…relaxanta privelistea!

  15. Ehheee, genul meu de drumetii. Imi place la nebunie pozele din padure , frunzele colorate frumos, doar nu m-am nascut degeaba toamna. Sa fie un inceput de luna bun, sa dea DOmnul sa iti iasa treburili si LA MULTI ANI blogule! ti pupa fiica-ta!

  16. Si cum sunt o marmota ametita , sa vezi ce gramatica am : imi place la nebunie pozele😆 rectific : „imi plac”😀

  17. […] mai departe la: Ada, Croco, Amalia, Pitty, Ionie, Irina, Petra şi […]

  18. La Multi Ani! copilutului, sa se faca mare, destept si frumos ca mama lui, implicit felicitarile mele mamei pt un asa copil reusit

    PS. A inviat Croco, asta petrecere:))

  19. Mihi😆
    hai ca misc, dau si din maini si din picioare, cu spor, pentru al tarii viitor!🙂
    nu mai am asa mult timp liber, dar mai arunc cate un ochi pe bloguri

  20. bravo croco,
    iar daca e sa ne luam dupa viitorul tarii as spune ca nu prea dai din maini si picioare:P

Lasă un răspuns

