Ce fai maci?

Mut fuste ar fi fost clasicul raspuns. Ei bine, da’ ce nu fac?!

Stiu ca iar ma plang ca timpul zboara, dar asa e. Am avut 3 zile libere intre joburi si am fost mai plecata si mai ocupata decat in restul timpului cat lucram, halal timp liber. Dar daca ma intrebati ce-am facut concret, raspunsul e vag. Vineri a fost ziua mamei si am dus-o la un salon la un tratament cosmetic surpriza, s-a declarat incantata. Sambata am fost la Luiza, i-am mangaiat burtica, m-am jucat cu Sonia, care a inceput sa vorbeasca si e o dulce, mor dupa ea… abia-l astept pe fratiorul ei… si apoi mi-am mai vizitat niste prieteni. Duminica am fost la Muzeul Satului si in Herastrau intr-o plimbare foarte placuta si relaxanta. Miercuri si joi e blank…

„Distractia” a inceput de ieri. Ieri am inceput noul job la unul din distribuitorii nostri. Si nu-mi place… neam! Oamenii, stilul neaos romanesc de-a face lucrurile, periuta si pupincurismul, atmosfera de teroare si frica impusa si creata artificial… e groaznic! Cu prima ocazie cum prind, am plecat fara sa ma uit inapoi.!Dar si alte aspecte, poate la fel sau mai putin importante m-au facut sa imi pun semne de intrebare si sa ma duc cu inima indoita: faptul ca mi-au spus ca imi vor trece pe cartea de munca jumatate din salariu si, desi Luiza m-a lamurit ce si cum, nu-mi convine, ca ma dezavantajeaza, iar in astea doua zile, nimeni nu mi-a cerut si mie vreun act, o carte de munca, nu m-a solicitat sa semnez un contract de munca, fie el si pe perioada de proba, pe perioada determinata… nada de nada! Poate sunt eu nebuna, poate exagerez, dar conteaza mult sa te simti bine la locul de munca si sa nu te duci cu scarba… ca, vorba ceea, mai mult de jumatate din viata acolo ti-o petreci. Si nu-mi placeeeeeeeeeee! Azi noapte am visat numai teroare, ca mi-e aiurea, ca fac greseli, ca sunt inchisa intr-un spatiu unde nu mi se permite dezvoltarea… brrrrrrrrr, groaznic!

Imi caut in continuare job, nu renunt. Asta e doar ceva temporar, pana gasesc ceva mai bun. Sper doar sa nu fie teapa si sa ma aleg cu praful de pe toba dupa o luna. Se pare ca se practica chestia asta… Pffffffffff… io de un’ sa stiu, daca am lucrat la multinationale? Or fi aia mai robotei asa, dar macar sunt corecti, ai multe de invatat si au o disciplina. Daca as munci pentru mine, nu pentru altul, mi-as trece pe cartea de munca salariul minim, ca stiu pe ce ma bazez… dar asa, nu-mi convine! Si punct!

Si maine o mai bag si pe Bubu in service si o sa stau fara ea vreo doua saptamani… oh joy! Iar maine presimt eu ca ma vor suna de la vechiul job ca nu se descurca… muhahahahaha!

Dar viata merge inainte si TOTUL VA FI pana la urma ASA CUM VREAU EU!🙂

30 de gânduri despre &8222;Ce fai maci?&8221;

  1. 🙂 sa-ti fie bine, ada, si nu te lasa, te rog, vezi sa nu te traga astia in piept! dar viata e frumoasa si, de doua zile, imi zambesti din calendar si tot biroul ma intreaba cine e fata cea minunata care mi-a dat mie autograf:)!

  2. Astept multe vesti bune,frumoaso!🙂
    Salutari de la noi(eu si Daria)!

  3. @Catwoman: Sper sa mi se rezolve dilemele si piticii. Ori ii bag undeva ca-mi gasesc altceva, ori mor cu ei de gat!😀
    Am si uitat ca zambaresc din calendar…

    @Lory: Sper sa am vesti bune cat de curand. Va pup pe amandoua!🙂

  4. Mno, vezi, de-asta imi place mie de tine, ca esti si optimista. Ai grija cu toata „hartogaraia” de la noul loc de munca, si „a se cascare ochii” cand semnezi ceva, ca o data semnat… Faci ca mine, si nu e bine. In rest…it is Romania, get use to it!!! C-asa-i in tenis, nu?

  5. Pai daca te vor suna de la vechiul job, cere-le si tu niste bani…pentru „consultanta” :)))

  6. Heheheiii Ada, nici cu multinationalele nu-i roz🙂 eu sunt de aproape 2 ani intr-o multinationala si daca as avea unde, as pleca cu placere (si daca nu as avea sefa pe care o am)😛
    dar, da, sa zicem ca exista o oarecare disciplina dar e mai mult comunista pe aici pe la noi😛
    In ceea ce te priveste, congrats pentru noul job, chiar daca nu-ti place- macar l-ai gasit, ceea ce nu se poate spune despre multi🙂
    Si in plus, sunt convinsa ca in curand iti vei gasi ceva pe placul tau😀
    So, chill and relax ‘cause everything will be just fine :D:*:*:*:* te pup cu drag :*

  7. @catwoman🙂 Si mie imi zambeste din calendar. Si i-am zambit si eu cand am recitit autograful. propo, pe criza asta s-or cauta autografele Adei?

    @Ada Iti pumnii sa-ti mearga proiectele si planurile cum vrei tu si sper sa auzim numai vesti bune de la tine.

  8. Unde pot vedea si eu calendarul,Ada?

  9. intrebarea e, vei raspunde la telefon ? :))

  10. You’re in a world of pain! Stiu cum e. Am schimbat si eu cateva joburi pana mi-am gasit locul si la toate era aceeasi atmosfera de teroare, mancatorie si pupincurism. Oamenii sunt de rahat peste tot. Sper sa nu stai acolo suficient timp cat sa ajungi sa te urasti.

    Keep a stiff upper lip!

  11. Wait… lamureste-ma si pe mine😕

    – de ce ar vrea cineva sa creeze atmosfera de teroare la locul de munca??

    – care e treaba cu pupincurismul asta de care aud mereu?! adik tre sa-l pupi in cur pe director? si pentru ce?😕

    – si cum adica stil romanesc de a face lucrurile? cu ce se deosebeste de alte stiluri??

    ??????

  12. Aaaaaah, luna asta oamenii te au pe tine pe perete… Uihaaa :))
    Initial voiams a iti zic ca poate poate o sa te adaptezi si poate nu e dracul asa de negru, dar poate mai bine iti gasesti tu ceva care sa iti placa! Ti-am zis, iti tin pumnisorii magici. :))

  13. @Mihai: Trebuie sa ma iau de ei, pt ca urasc incertitudinile. N-am semnat nimic, asa ca in mod oficial nu exista in firma aia, deci imi pot permite sa fac ce vreau eu.

    @Escu: E un pic si interesul meu… ca salariul de oct se plateste acum pe 10😀

    @Csandra1: Draga mea, am lucrat la 2 multinationale pana acum si crede-ma, prefer stilul decat gainariile care se fac la noi. E o disciplina, poate comunista, sunt reguli si proceduri, dar e altceva, stii sa te comporti business, ceea ce nu te invata nimeni la noi. Ma rog, ar fi multe de zis… sincer, prefer un job mai prost platit, dar sa am creierii intacti, decat incertitudinea ca nu stiu daca semnez ceva, cand ma vor inregistra la ITM si cat va fi primul salariu… eh…

    @Lory: Undeva prin decembrie, ianuarie am scris despre si-am pus si niste poze, plus un filmulet de pe youtube.

    @TheNutz: Cu cea mai mare placere. Sefi ca astia de i-am avut, nu cred ca mai pup eu niciodata. Si colegii au fost super… asa ca n-am de ce sa nu raspund la telefon. Mi-e chiar drag sa raspund la telefon.

    @Floriana: 3 zile au trecut ca 3 ani… pe bune.. innebunesc, am zis ca daca nu fac vreo scena pana vineri, sunt o eroina… clar nu vreau sa imi puna nervii pe moate!

    @Parmalat: Asa se practica, sunt unii care se cred superiori si, daca au bani cred ca li se cuvine tot. Si sefii care vor sa fie pupati in cur creeaza, alaturi de lingaii lor care o propaga. Ca na, vorba Parazitilor, iti pupi in cur seful ca sa fii un sef mai mic…fi-mi-ar scarba! Iar stilul romanesc de a face lucrurile e sa-i dai angajatului un cacat pe cartea de munca si restul la negru, e sa-l tii fara contract nush ce perioada… etc.

    @Hubbis: Nu pot sa ma adaptez, eventual sa ma imunizez. Eh… va tin eu la curent… mi-e cam pofta de circoteca… sa vedem maine cum ma trezesc cu fata la cearsaf sau nu…

  14. Waw…😕 si eu care credeam k locul de munca trebuie sa fie o expresie a profesionalismului, k toata lumea isi face treaba si ca se judeca numai in functie de rezultate…

    Ce lucruri sfinte aveam in cap :))

    Aia cu platitul la negru sunt cam nehotarat about it… adik nu sunt convins ca se merita sa-i mai dau si lui Emil Boc, m-as adapta si eu in functie de vremuri. Ma rog, daca cu plata angajatilor e cat de cat discutabil, eu urasc stilul romanesc de business – adica pe relatii & stuff.

    Sefii care isi terorizeaza angajatii duc lipsa de sex. Ca barbat, dupa ce te f* esti putsin mai relaxat.

  15. Si tot optimista ai ramas! Cu rabdare ajungi unde ti-ai propus. Partea buna e ca pe moment ai ceva de lucru pentru ca sa stai acasa e groaznic. Te apuca toate alea, eu stiu ! Aia cu contractul e nasol, pentru ca daca vrei un credit ceva ( desi nu e cazul acum) nu poti sa iti faci. Eu cred ca lucrurile se vor rezolva in bine pe viitor, am incredere in mamica mea, e puternica ! Ti puuup !

  16. @Parmalat: Asa ar fi ideal, in viata reala se intampla cacaturi…

    @Marmo: Mai bine stau acasa, nu-mi omor creierii, pe bune. Am ce face, crede-ma!😀

  17. 😦 da, ai si tu dreptate. Oricum, sunt convinsa ca lucrurile se vor rezolva in scurt timp. Eu iti urez multa bafta, sunt aici si te sustin😀 pupici:*

  18. E vineri. Ai facut vreo scena?🙂 Sau inca rezisti eroic?

  19. @Csandra: Se va rezolva f simplu. De luni eu nu mai vin. Pam pam!

    @Floriana: Da, am zis ca mie nu-mi place ce fac, ca n-am contract, n-am nimic… mi s-a zis sa stau linistita si sa am rabdare, ca sapt viitoare se gandesc si vom avea o discutie. Iar alte discutii si promisiuni?! Mi se pare vrajeala. La ora 3 am plecat, ca am treburi, si sa ma cheme direct la discutii. Dar presimt eu ca nu mai zic nimic daca eu nu vin luni si aia e. I-am explicat ca nu-mi place si in stilul asta mi se stafideste creierul intr-o luna. Hotararea mea e clara. Acum a fost si comunicata. De restul nu-mi mai pasa.

  20. @Ada:

    Mai incearca niste zile sa vezi cum merge treaba si dupa aia dak nu se merita si ai o activitate pe kre poti sa o faci de aksa – u should try it, e marpha sa lucrezi imbracat in boxeri (sau in prosop dupa ce iesi de la dush)😀

    Si o sa stai cu mine pe mess toata ziua :X >:D<

  21. Petronela Brumă

    Abia după vreo 6 luni de servici am început să îmi dau şi eu seama cât de mult contează atmosfera de la servici, ce impact poate avea modul de lucur, felul de a fi al colegilor asupra ta. Şi după ce am realizat importanţa aspectului ăsta mi-am dat seama că îmi iubesc job-ul şi pe oamenii alături de care lucrz chit că salariul nu e unul pe măsura muncii pe care o depun (dar ce să fac? fiecare nou intrat în câmpul muncii pare să fie obligat la regimul „ciocul mic şi joc de glezne”).

    Primul job la care nu am stat mai mult de trei zile a fost cam aşa cum îl descrii tu pe cel pe care îl ai acum. Teroare, urlete, pupincurisme, reguli stricte, fiecare pas făcut trebuia verificat de madam director care era o comunistă fără asemănare.

    la cum te ştiu eu din cele ce le cites pe blogul tău sunt sigură că o să găseşti alt job pe măsura aşteptărilor tale şi pe placul inimioarei tale.

    Nu te interesează un post de manager de proiect pe partea de exporturi? Căutăm colegi capabili de vreo două luni şi nu am reuşit să găsim nimic.:mrgreen:

    Numai bine şi week-end fain!

  22. @Petronela:

    Ce as fi vrut si eu sa primesc oferte din astea acum vreo 5 ani :))

  23. @Parmalat: Ar fi ideal sa pot lucra de acasa.🙂

    @Petro: In Iasi? E un pic cam departe… dar depinde de cat de tentanta e oferta. N-as lasa Bucurestiul totusi, nu acum, poate mai la batranete.

  24. Petronela Brumă

    Stiu ca nu ai renunta la Bucuresti. E un oras atat de fain incat si eu am demarat in vara actiunile de mutare in capitala, insa in urma ultimelor evenimente s-a contramadat totul. Sunt sigura ca o sa gasesti oferta pe masura in Bucurestiul ala fantastic. (sincer, iubesc Bucurestiul)

  25. Petronela Brumă

    @ Parmalat: Ce-am fi vrut noi sa gasim oameni pregatiti pentru postul asta. De ce nu te-am cautat cu 5 ani ani devreme?

  26. @Petronela:

    Adevarul e ca azi pe partea de exporturi as putea sa va ajut nu numai cu vamesii pe care ii cunosc (destui, de prin toate vamile :)) ) ci si cu clienti prin diverse tari dubioase, in functie de ce exportati😛

    Acum 5 ani nu cred ca as fi putut sa va ajut, as fi putut cel mult sa invat😕

    Da pe de alta parte azi nu mai chef sa lucrez. So… cand fu-tica nu fu-tache :)))

    By the way, cu ce exporturi se ocupa firma voastra? magic.boy21@yahoo.com da-mi si mie siteul sau explicami pe scurt te rog

  27. Mail trimis! Sa vezi ce o sa sara de acum admiratoarele pe tine! (ma refer la faptul ca ti-ai facut mailul public)😛

  28. @Petronela:

    Apropo de asta – am niste poze pe facebook de te ingrozesti, dar de cand am pozele alea primesc o gramada de cereri de prietenie de la tipe :))

    Profilul meu e public, am stat si eu si m-am intrebat daca se uita cineva pe pozele alea inainte sa-mi dea ‘add as friend’ :))

    Si daca tot mi-am facut mailul public – admiratoarele sa stie ca e si id de mess pe care ma pot gasi toata ziua. Poftim :))

  29. Petronela Brumă

    @ Parmalat: O sa ma uit si eu la pozele alea de care zici. Dar mai intai o sa la leg de scaun sa nu sar pe monitor.😆

  30. Petronela Brumă

    o sa ma*

Lasă un răspuns

