Faze de blonda

Atentie! Nu sunt si nici n-am de gand sa ma fac blonda. Nu de alta, dar nu-mi sta bine, imi lipseste fusta inflorata. N-am nimic cu blondele, cunosc o gramada de blonde destepte, deci sa nu-mi arunce vreuna cu rosii, da?! Asa!😀

Toate cele trei faze pe care le voi povesti mai jos au de-a face mai mult sau mai putin cu prietena mea, Simona. Cred ca numai ea e de vina!😆

Noi cand ne apucam sa vorbim la telefon, apai vorbim, nu gluma, de schimbam telefonul de pe-o ureche pe alta de cel putin 2 ori si cand inchidem avem urechile fierbinti. Ei bine, intr-o seara ma duceam sa ma vad cu niste colegi la o cafenea si in trafic, sa treaca mai repede timpul, am sunat-o. Si povesteam, povesteam… pana am ajuns la destinatie, am parcat, i-am spus ca am ajuns… si deodata exclam: „Fuck, mi-am uitat telefonul in masina, tre sa traversez inapoi sa-l iau!”. Simo la capatul celalalt tacea… intr-o fractuine de secunda imi dau seama, „hai ca nu mi-am uitat niciun telefon, ce tuta sunt, ca-l aveam la ureche, vorbeam cu tine!”. Ne-am hlizit, clar!

La scurt timp dupa faza asta, la fel, la un final de saptamana, fusesem la cumparaturi si conducand spre casa, vorbeam cu ea la telefon. Am vorbit de-ale noastre, am parcat, am oprit motorul, am luat catrafusele din portbagaj si cu telefonul la ureche si plasele-n mana, vroiam sa ma indrept spre bloc. Mai lipsea ceva din ecuatie. Masina trebuia inchisa. Si da-i si pipaie-te pe la buzunare, cu plasele atarnate si cu capul stramb tinand telefonul. Si ma loveste din nou memoria: cheile erau in contact. Iar a facut Simo misto de mine.

Aveam un stick. De-ala de 2 GB. Eram tare mandra de el, ca era brand-uit si daruit de compania la care lucram (of!). Si, mai prin primavara tarziu, vara timpurie asa, venitara la mine Simo cu inca un prieten sa vedem un film. Eu le-am spus ca adorm la filme, dar nu m-au crezut. Sa revenim, c-am luat-o pe aratura. Si am pus din laptop, un film pe stick, stick pe care l-am infipt in teveu. Si vazuram filmul fara subtitrare ca teveu’ meu are fite si-i pute limba romana, am mai atipit asa pe ici pe colo (daca n-aveam ce citi) si a fost o seara foarte draguta. Si-a inceput vara torida, petreceri, chestii, poze, nunti, nebunii, ce mi-ar fi trebuit stick-ul ala nenorocit, daca nu l-as fi pierdut! Si l-am cautat, in toate gentile, in toate buzunarele gentii laptop-ului… bai nene, unde l-am pus?! Eh, probabil ca l-am pierdut… aia e…

Saptamana trecuta, sedinta foto pentru One Night Dress. Si pana s-au montat toate cele, am inceput sa vorbim de teveu, ca ar fi misto sa am cablu care leaga laptopul de teveu, asta vorbisem la un moment dat si cu Simo la telefon. Si ma duc spre televizor sa arat ca e spatiul destul de mic pana la perete si ca trebuie sa vad cum fac loc mufei aleia mari, ca pana cum am pus filmele pe stick. Si-mi bag deshtele pe acolo. Si… tadaaaaaaaaaa… stick-ul meu! Yessss, nu sunt nebuna, inca nu pierd lucruri! Doar le ratacesc temporar.😆 Bineinteles ca am sunat-o pe Simo, care m-a felicitat pentru isprava mea. Stick-ul e tot acolo, macar acum stiu unde e!😀

Sa nu radeti de mine sau daca radeti, sa notati sa nu faceti asa… ca astea-s semne… uite asa incepe omu’ sa se sclerozeze!

19 gânduri despre &8222;Faze de blonda&8221;

  1. 🙂 inca nu ai ajuns la faza in care cauti ochelarii de vedere si de fapt ii ai pe nas🙂

  2. dragute faze🙂
    eu sunt mai rau, saptamana asta se strica imprimanta-fax si cum faxul e ceva stric necesar in firma, colegul de la IT hotaraste sa mute cablul de fax pe faxul de rezerva pana vine cineva sa repare hardughia stricata (e cat un dulap, multe sertare, functii, etc)
    eu fiind obisnuita sa folosesc hardughia cea mare incep sa trimit faxuri , dupa cateva minute primesc rapoarte -busy. pun pe o colega sa formeze numarul de fax sa vedem daca avem ton si merge. mergea. fac eu cu nervii ca nimic nu merge si sunt in criza de timp si dupa cateva minunte vad faxul de rezerva cum scotea un raport de fax. a ras tot biroul de mine.
    dupa cateva ore ma ofer sa ajut o colega sa-i trimit eu niste faxuri, si ghiciti? tot pe cel stricat l-am folosit. alta tura de ras. asta-i drumul spre……….:)

  3. Cand ziceai ca te faci blonda?🙂

  4. […] sigura ca [,] cei care o vor primi,vor face leapsa mai buna,eu atat am stiut atat am facut ) la : Ada ,Adela ,Adriana ,Alexandra ,Ana ,Anca ,Andra ,Andreea ,Anka ,Bianca ,Catalina  si […]

  5. Buna Ada,am o leapsa pentru tine🙂 O gasesti pe blog😛

  6. Hey, don’t worry, si eu am cautat vreo 5 minute cheile prin casa si tocmai cand vroiam sa ma dau batut si sa las usa deschisa fiindca ma grabeam – am constatat ca de fapt le aveam in mana.

    Sau intr-o dimineata am scos o pereche de boxeri din sifonier cu gandul sa o imbrac si peste vreo cateva minute umblam dupa ea prin casa intrebandu-ma unde „mortii ^#^$” am pus-o cand de fapt ea era deja pe mine😀

    Daca mai sunt scorpioni pe blog care au trait experiente din astea paranormale sa ne impartaseasca si noua, se pare ca merge in familie :))

  7. :))))))))))))))))))) sorry, dar nu m-am putut abtine. Aia cu telefonul….done it; aia cu cheile, la fel, dar cu stick-ul e prea de tot:))). desi nu cred ca esti mai rau ca mine cand m-a trimis mama dupa lapte, am plecat, am luat ceva de care mi-am adus eu aminte, am inceput sa vb la telefon (probabil cu tine…se intampla acum cativa ani), am parcat masina in fata blocului si cand am intrat in scara mi-am adus aminte ca nu am cumparat lapte:))
    Sau: am plecat cu masina de acasa intr-o scurta vizita. Am stat putin si cand sa ma intorc spre casa aproape am ajuns in statia de autobuz cand mi-am dat seama ca trebuie sa ma intorc sa-mi iau si masina.
    Deci stati cu totii linistiti, nu e din cauza zodiei, cel putin nu asta, ca doar eu nu sunt scorpie si tot o patesc. Poate doar suntem prea ocupati…asa se spune elegant ca ne sclerozam de tot.

  8. Petronela Brumă

    ha ha! Inseamna ca si eu ma sclerozez. Mi s-a intamplat de nenumarate ori sa-mi caut ochelarii desi ii aveam pe cap sau atarnati de gat, sau cheile desi le aveam in mana, sau sa trag de usa ca disperata desi uitasem ca mai trebuie sa o si descui inainte.

  9. @Mihaela: Inca n-am ochelari.😛

    @Lilly: Cand iti formezi un reflez, asa se intampla.🙂

    @Marius: No way!😀

    @Roxana: Am vazut si citit leapsa, o voi executa. Multumesc!🙂

    @Parmalat: Fratele meu de „suferinta”…😆

    @Ana: Asta-i tare, sa pleci cu masina si cand te duci acasa sa vrei sa pleci cu atutobuzul c-ai uitat de masina. Nu mi s-a intamplat.

    @Petro: Ne sclerozam toti observ…😛

  10. Iote ” paradoxul ” …ca io-s blonda si inca nu ma pierd in timp si spatiu. ( scorpie ) In schimb a mea jumatate …..imi pune nervii de otel la grele incercari . Tre’ sa stau cu ochii pe el ca pe butelie …e deosebit de imprastiat si uituc . ( balanta ) Cel putin sper sa fie doar atat si sa nu se screlozeze de la varsta asta ….valeleuuuu

  11. Se mai intampla si la case mai mari!🙂 Dvs sa fiti sanatoasa!

  12. @Isolda: permite-mi sa te lamuresc. Balantele sunt pur si simplu foarte nehotarate si pana ajung la o prima concluzie (niciodata la cea finala) uita la ce se gandeau:))) Dar nu e vina lor, e vina astrelor…..

  13. 😆 mamica mea cea zuza. aia cu telefonul este clasica😀 Eu mai ratacesc inelul din cand in cand pe la baie.

  14. @ana7298
    🙂

  15. @Marmotsica:

    Eu cand sunt somnoros mai ratacesc din cand in cand periuta de dinti prin veceu si involuntar ajung sa schimb periutele cam la intervalul la care doctorii recomanda.

    =))

  16. haha. tare!
    am zi eu d-astea cu telefonul la ureche si il caut de o iau razna.
    eu m-am facut blonda, dupa cum stii. ma rog nu chiar blonda. inca nu ma simt…blonda😛

  17. @Isolda: N-am zis ca blondele sunt tute, majoritatea sunt, iar eu cunosc numai exceptii, pe cuvant! ;;) Iar barbatii… iti vine sa-i omori indiferent de zodie! Eu m-am inteles excelent cu o balanta.

    @RCA: Dap, se intampla. Bine ai venit!🙂

    @Marmotica: Maica, tu iti pierzi si cerceii…😆

    @Morena: Nu esti blonda, decat pe-afara (ai inteles tu ideea!).

  18. […] Si pentru ca la randul meu am primit-o,trebuie s-o dau mai departe (sunt sigura ca [,] cei care o vor primi,vor face leapsa mai buna,eu atat am stiut atat am facut ) la : Ada ,Adela ,Adriana ,Alexandra ,Ana ,Anca ,Andra ,Andreea ,Anka ,Bianca ,                                                                      Catalina  si celorlalti din “Blogroll 1″ dar si “Blogroll 2″ Sufletul unui scriitor mare este sinteza sufleteasca a unui popor la un moment dat. Nu traditiile sunt sufletul unui popor,ci scriitorii,ganditorii si artistii lui. […] Nici Goethe,nici Eminescu nu sunt mari prin arta lor nationala,natiunile sunt mari prin arta acestor artisti. […]

  19. […] Si pentru ca la randul meu am primit-o,trebuie s-o dau mai departe (sunt sigura ca [,] cei care o vor primi,vor face leapsa mai buna,eu atat am stiut atat am facut😛 ) la : Ada ,Adela ,Adriana ,Alexandra ,Ana ,Anca ,Andra ,Andreea ,Anka ,Bianca ,                                                                      Catalina  si celorlalti din “Blogroll 1″ dar si “Blogroll 2″🙂 […]

Lasă un răspuns

