Noaptea

Noaptea naste monstri… noaptea pentru unii este odihna, repaos si refacere… pentru altii este chin… este timpul static in care se aduna toate gandurile… si te coplesesc… cascada sentimentelor te inunda, se amesteca toate si creeaza panica, dezamagire, speranta, furie, neputinta, frustrare… Noaptea favorizeaza gandurile negre, ideile ciudate si impulsurile necontrolate… Somnul ori intarzie sa apara, dand ocazia sa gandesti din ce in ce mai mult la ce te afecteaza si in suflet se naste o furtuna launtrica ce sfasie tot in cale si lasa pustiu… ori vine mult prea repede din cauza oboselii si atunci visele devin torturi… Si tot noaptea obscuritatea se trezeste la viata… intunecimea sufletului prinde aripi si acapareaza tot ce e bun si transforma in rau… umbrele trecutului insista sa revina in prezent… rezultatul… mai rece, mai multa dezamagire, mai multa frustrare si indignare asupra a tot si a toate… Dorinta cea mai mare devine ca noaptea sa nu mai arate ca un demon de devoreaza sufletul… ca noaptea sa fie doar liniste… speranta si vointa exista… usor se va naste o lumina in labirintul incurcat al sentimentelor… si noaptea… va fi doar liniste…

8 gânduri despre &8222;Noaptea&8221;

  1. Na! Cata adancime de sentimente in cuvintele tale… Nice one.
    Cred ca ai dreptate: de asta nu dorm eu noaptea, ca ma bate gandurili😛

  2. Da, un ocean de sentimente ma inunda… pam pam!🙂
    Da, si pe mine ma bate gandurili rau… mama lor!😦

  3. Servus Printeso!
    N-ai gasit niciun remediu pentru tratarea insomniei?
    Uite, eu numar oile aflate pe un camp sau imi scriu cu o pensula uriasa numele pe un zid si… da roade, adorm bustean! Glumesc, bine-nteles! Ce sa-i faci: am cam uitat vremea cand eram tanar si indragostit!
    O zi minunata!

  4. Multumesc, nea Costache pentru remedii si ganduri! :*

  5. Ah :X mi-ai adus aminte de

  6. Aaaaa da, stiu cum e cand noaptea te viziteaza demonii. Eu ii alung cu alcool.😛 E ca apa sfintita pentru ei. Try it!😛

  7. @Parmalat: Da-mi un sezlong pe una din plajele astea… si dispare tot… TOT!!!😀

    @Floriana: Am mai incercat si a fost mai rau… am zacut o zi juma’ dupa aia. Deci nu bun!

  8. Ada, te rog sa preiei acest articol (sub forma de leapsa) in vederea mediatizarii in blogosfera a acestui caz disperat, Multumesc!
    http://www.neacostache.com/2011/01/21/apel-catre-blogosfera-un-copil-are-nevoie-de-noi/

Lasă un răspuns

