Ca duminica

Weekendul asta am stat in casa in pat, pe motiv de raceala prelungita. Ca eventual de maine sa fiu intr-o forma de om normal, am zis sa nu ma destrabalez zilele astea si sa stau cumintica. Si ce poate face omul intr-un weekend in care isi doreste sa hiberneze si sa-i treaca raceala? Sta in pijamale, cu laptopul in brate. Astfel ca, am avut timp si de ferma, si de scris pe blog, si de citit blogroll-ul, de comentat pe ici pe colo, si m-am uitat intens pe vplay, la „Bones”, un serial foarte tare. Am mancat episoade pe paine… si tot nu ma satur privindu-l pe David Boreanaz. Ce sa-i faci cu crush-urile astea inca din adolescenta…😀

Chiar imi trebuiau niste zile asa dupa nebunia de la munte, unde orele nedormite cresteau exponential. Acum m-am recuperat. Am avut o saptamana ciudatica oricum, de readaptare cu munca, de gandit la tot ce s-a intamplat in ultimul timp, la mine, la ce-mi doresc, la, la, la…. eh, de-ale mele…

Si cum nu pot fi egoista, aruncandu-mi ochii prin blogosfera, am zis ca trebuie sa cedez rugamintii nepoatei mele si sa imprastii mai departe chestionarul asta. Ii trebuie pentru licenta, multumesc anticipat respondentilor. De asemenea, m-a miscat si ce leapsa mi-a pasat Nea Costache, o leapsa umanitara. Detalii gasiti aici. Multumesc!

Acum va las, ma intorc la serial si la gandurile mele intortocheate. Ma bucur ca v-a placut articolul precedent, simt ca mi-am reintrat in mana, promit ca voi incerca sa mentin aceeasi linie!🙂

9 gânduri despre &8222;Ca duminica&8221;

  1. Am completat chestionarul scorpyutzei de nepoata-ta :X si acum astept pizza (Calzone cu sos picant).

    Am asistat pe GSP TV mai devreme la o cearta memorabila intre Dumitru Dragomir, moderatorii emisiunii si un anume Adrian Mititelul (patron de club, pentru cei neinitiati) – cearta care m-a facut sa cred ca nu mi-as dori sa fiu altundeva decat in Romania. Pur si simplu in niciun loc din lume oficiali de asemenea rang nu se iau in gura pe televizor, e un deliciu sa-i asculti. Fotbalul nici nu mai conteaza, calitatea lui e slaba oricum si a trecut demult in plan secund… pe GSP TV se pot urmari zilnic certuri si controverse intre patronii de club si oficiali.

    E ceva formidabil, se vor plati 135.000.000 de Euro pe acest spectacol, in ciuda faptului ca fotbalul e zero televiziunile platesc in an de criza cea mai mare suma oferita vreodata in istoria campionatului Romaniei, doar pentru a putea oferi live acest show al presedintilor si oficialilor.

    Am ajuns sa dorm cu GSP TV deschis, daca pierd emisiunile din timpul zilei ma uit noaptea la 4-5 sa vad ce s-a mai zis, fotbalul romanesc e cel mai mare reality show din istoria televiziunii.

    Ok, acum mi-am exprimat entuziasmul si programul de pe ziua de azi :))

    Girl, recunoaste – cand sunt eu in forma la comentarii orice postare de pe blog e un real succes :)))))

    Glumesc, si mie mi-a placut subiectul de ieri😀 si imi pare bine k ai inceput iar sa ne scrii mai des :*

  2. Multumeeesc, Parmalat, multumesc mult, mult, Ada!
    Am vazut eu pe feisbuc ca tot dai like la filmocu’ ala, am vrut sa te-ntreb…am intrat si eu pe un episod si era ceva cu niste tzanci… eu is fan Grey’s Anatomy si Dr. House.
    Multumiri inca o data!

  3. @Hubba Bubba

    :*

    Tu esti tipa kre apare in pozele de pe site-ul One Night Dress al Adei?

  4. lasa ca prinde bine un week-end din asta..de reincarcat baterii🙂

  5. Multumesc pentru link! Deja acest apel a fost preluat de mai multi bloggeri, printre care si ziaristi si oameni de televiziune. O zi minunata!

  6. @Parmalat: La cat imi place mie fotbalul, iti dai seama ca nu deschid teveul.😀 Dar stiu cine sunt aia de care vorbesti, macar atat. Recunosc, esti un comentator controversat, animi spiritele aici.🙂
    Hubbis nu e in pozele de pe One Night Dress, tipa de acolo e Andreea, o verisoara de-a mea. Scorpie, ofcors!😛

    @Hubbis: E misto serialul, cand il termin ma apuc si de altele.🙂

    @Escu: Mi-a prins excelent.

    @Neacostache: Cu pacere!🙂

  7. @Ada

    :* si multsumesc pentru lamuriri. Andreea is hot :X

  8. ma bucur ca ai revenit in forta!
    sa te faci bine cat mai repede🙂

  9. @Parmalat: E trasatura de familie.😛

    @Lilly: Merciiiiiiiii :*

Lasă un răspuns

