Vreau sa hibernez

Dupa ce-am spus de mai multe ori mai in gluma, mai in serios, chestia asta, mi-am dat seama ca n-ar fi un lucru rau. Am si argumente pro si contra, mai mult pro si sunt convinsa ca e o idee excelenta, cel putin pentru mine.

Nu-mi place frigul. Adicatelea prefer sa ma topesc de cald pe un sezlong, decat sa ma congelez infofolita pe partie. Desi… imi place sa schiez. E sportul care-mi ofera o senzatie incredibila de libertate! Si-mi place iarna la zapada. Dar sa nu fie ger si sa nu sfichiuie vantul. Insa iarna la oras e atat de trista, incat imi vine sa ma inchid in casa si sa mai ies abia cand se poate purta maneca scurta. Sa ma imbrac gros, sa stau sub pilota, sa beau ciocolata calda, sa ma uit la filme si sa dorm. Asta ar trebui sa facem toti iarna. Ce sa ne luptam cu traficul, schimba cauciucurile la masina, cara dupa tine juma’ de dulap, ca altfel ingheti, se mai face noapte si devreme… toate, dar toate, te indeamna sa te adapostesti in barlog si sa mai iesi cand te cheama soarele si temperatura prietenoasa!

Mi-ar placea foarte tare ca o perioada sa intram toti intr-o somnolenta, sa ne incarcam bateriile pentru vara, sa nu mai dormim atunci, ca sunt atatea lucruri de facut, atatea petreceri, atatea evenimente incat sa dormi ar fi pacat. Mutam Craciunul si Revelionul, sau chiar ne lipsim de ele, ca nu sunt decat gauri negre in buget si ne concentram pe trait si distrat maxim vara. No sleep allowed! Si n-ar fi problema, ca rezervele sunt facute!

Deci, dupa cum ziceam, nu vreau sa intru singura in hibernare, sa intre TOATA lumea, ca nu-mi pot permite sa pierd evenimente, numai ca sunt eu friguroasa!😛 Vreau multe, nu?! Si, ca sa trag de par si mai rau toata chestia asta, as zice ca ma pot lipsi fara probleme de toata nebunia cu Ziua Amorezatilor si de alte evenimente si sarbatori care se intampla cat e frig. Si bineinteles ca si la primavara ma voi plange de temperaturile oscilante, care nu vor reusi decat sa ma calce pe nervi. Sunt o nemultumita! Asta e, imi place numai vara, cand e soarele cel mai arzator si cand tot ce vrei e sa stai pe malul marii, sa prinzi o culoare exotica si sa storci din tine toata energia acumulata peste iarna!

Hai cu vara aia odata!

24 de gânduri despre &8222;Vreau sa hibernez&8221;

  1. Oh, da ! Daca ajuta cu ceva, sunt prima care ar semna o petitie. Pana atunci ma multumesc cu gandul ca o sa ne facem o casa in sudul Frantei cand o sa iesim la pensie !😆
    Chiar ma gandeam ca puteam alege si noi o destinatie mai calda daca tot am plecat, dar iarna asta a fost mai blanda decat cea de la Bucuresti, culmea ! Bucurestiul a devenit un oras al temperaturilor extreme. Si daca mai pui si canalizarea proasta, s-a zis cu frumusetea anotimpurilor …

  2. Cam asa e, Joa, ai dreptate! Iarna voastra o fi fost blanda, dar plina de virusi, ne-am captusit toti 4…
    Casuta in sudul Frantei suna foaaaaarte bine.😀
    Si… la multi ani pt mama ta! Sa-ti traiasca si sa te bucuri de ea, sa fie sanatoasa si mandra de tine, ca are de ce! :*

  3. Pai ati racit din cauza ca a fost soare si au inviat toate lighioanele !😆
    Multumesc pentru urari. Asemenea ! :*

  4. Mdaaaa, sa hibernam, zic! Desi mie imi place si frigul, dar sa nu tb sa ma duc la munca, ci doar la plimbare, cat e soarele sus, chiar si pe ger. Ceea ce nu se prea poate, asa ca, sa hibernam, mai bine🙂

  5. Unde semnez?
    Imi place iarna, imi place zapada atata timp cat eu sunt bine imbracata si nu simt deloc frigul😀

  6. Vara vine… prin august.🙂
    Bucurati-va de iarna! Filme, relaxare, batai cu bulgari de zapada, somn, schi, cu iubitul/iubita in dormitor, exersand retete culinare noi, cu Monopoly ori Rummy, multa muzica, gsptv (daca chiar va plictisiti rau)… o gramada de idei de a petrece iarna. Ori planificand turele de vara-toamna (cazul meu).

  7. suntem niste nemultumiti😀
    sa vezi ca daca am avea o iarna fara nici un fulg cat am plange:))) ….dapoi cat plangem vara cand ploua si-i rece:))) si primavara cand dupa cateva zile calde brusc ingheata totul….si toamna cand bate vantul cu putere
    eu zic ca fiecare anotimp are farmecul lui, daca acum sunt cateva zile geroase singur peste o saptamana se incalzeste, apare soarele, temperaturi pe la 10 grade🙂 chiar frumos
    si eu iubesc vara si caldura foarte mult dar asa ma bucur cand ninge si cand scartaie zapada sub picioare ca un copil🙂
    vara vine la vara si atunci o sa avem multa energie chiar daca abia apucam sa dormim🙂
    multa caldura pana atunci!

  8. Ca bine le zici. Desi-s mai in calduri de fel si n-am mari probleme cu frigu’, am un sictir sa ies afara in perioada asta..

  9. Hai cu primavara intai k sa traiesc si eu si dupa aia poate sa vina si vara :))

    Da, sunt de acord cu hibernarea! De fapt am putea sa hibernam toate perioadele inutile din viata noastra, inclusiv cele in care ne plictisim si cele in care stam degeaba la birou. Si cel mai frumos ar fi sa le strangem pe toate intr-una singura, sa le hibernam la inceput ca sa scapam de ele si restul vietii ramase sa fie o frumusete😀

    Si ar mai fi frumos ca perioadele hibernate sa se reporteze ca si castigurile la loto: ai 5 minute inutile azi, le hibernezi si se adauga pentru momentul cand le vei putea folosi la ceva util.

    Lol :))

  10. bai, eu zic sa emigram in Tenerife, sau in Maldive. Acolo e vara mereu. si aia n-au probleme de trafic! :))

  11. Si eu vreau sa vina vara…m-am saturat de zapada,frig si in plus cred ca o sa ma ia raceala😦

  12. @Mihaela: Tot la vorba mea ajungi.😛

    @Marmotica: Idem.😀

    @Corneliu: Incercam sa-ti urmam reteta.🙂

    @Lilly: Asta cu fiecare anotimp are farmecul lui nu e pt mine. Ma dispera sucelile asta climatice descrise de tine.😀

    @Schnitzel: Sictir maxim!😀

    @Parmalat: N-ai idei rele deloc!😆

    @Escu: In Tenerife sa te duci tu!!! Sincer nu stiu daca in Maldive se manifesta Musonul… dar acolo daaaaaaaa, daaaaaaaa!!!

    @Roxana: Insanatosire grabnica. Baga niste echinaceea si intaritoare de imunitate.🙂

  13. Sforrr, sforrr, sforrr…🙂

  14. Scuza-ma, ultima fraza am citit-o fugitiv si mi-a iesit: hai cu-curvaraia aia odata! :))) Mda, numa’ io puteam scoate asa ceva… :))
    Io-s pro hibernare, da’ vreau Craciun si Revelion. Bine, macar Craciun. Deci noteaza-ti acolo. ;))

  15. @Ada : asa o sa fac … + ceaiuri😉

  16. Urasc vara!

    Let the Ice Age begin!

  17. @ Floriana : mai bine let the spring or summer come😉 cum ziceam m-am saturat de frig😛

  18. Vântul rece îți biciuie fața, cizmele ți se afundă din ce în ce mai adânc în zapada care scârțâie sub greutatea pașilor. Ridici privirea, în depărtare zărești o luminiță, deasupra căreia dansează lin nori de fum. Încerci să-ți aduci aminte cum ai ajuns aici, dar memoria nu te ajuta. Privești înapoi, urmele se pierd în zare, sub razele asfințitului. Se întunecă. E foarte frig. Îți incolăcești mâinile în jurul corpului amorțit și grăbești pasul. Luminița se face din ce în ce mai mare, și în cele din urmă ajungi în fața unei cabane din lemn. Te oprești o clipă, liniștea e apăsătoare. Întinzi mâna spre clanță, dar, înainte s-o atingi, ușa se deschide cu un scârțâit. Intri, un val de căldură te învăluie. Ușa se închide în spatele tău. Cu un gest brusc, îți lași paltonul să cadă pe podea. Cizmele îl urmează. Te intinzi pe spate pe covorul moale. Corpul începe să ți se dezmorțească. Lemnele trosnesc în șemineu, flăcările aruncă umbre lungi pe tavan. În surdină se aude „In My Secret Life”. Un clinchet te face să întorci capul. Un bărbat cu o sticlă de șampanie într-o mână și două pahare în cealaltă te privește în ochi. „Te așteptam”, zice și zâmbește blând. Se apropie, se așează lângă tine. Desface sticla cu grijă, toarnă în pahare și îți intinde unul. Te ridici lenesă, sprijinindu-te într-un cot. Iei paharul și sorbi încet. Mâna lui îți cuprinde mijlocul. Lași paharul jos, închizi ochii și te lași în voia simțurilor. Simți flăcările tot mai aproape, le simți lumina și căldura. Deschizi ochii și privești în jur. Ești acasă, în patul tău. Razele soarelui îți mângâie delicat fața.

    A venit vara.

  19. Mie imi place iarna, chiar imi aminteste de copilarie, cu o conditie: sa stau la caldura langa soba si sa privesc pe geam cum ninge!!!
    Asa ca… si eu as fi adeptul hibernarii!

  20. Am tot incercat sa hibernez zilele astea, dar tot ma trezeau clientii😆

  21. Am tot incercat sa hibernez zilele astea, dar ma trezeau clientii😆

  22. Adelina s-a tuuuuuuns ;;) :X

Lasă un răspuns

