Just”In Time”

O lume fara bani. Unde timpul e cel mai important si mai de pret lucru pe care-l poate avea un om. Iar pentru timp sa fii in stare sa faci orice, sa pariezi, sa muncesti, sa-l furi… lista optiunilor ramanand deschisa, aplicandu-se si aici legea junglei. O lume in care oamenii se dezvolta pana la 25 de ani, apoi nu mai imbatranesc. Li se declanseaza un ceas, care-i mai tine in viata inca un an. Pentru a castiga timp, deci drept la viata, trebuie sa te zbati. Evident bogatii pot trai vesnic.

Poate o lume asa e inspaimantatoare, pentru ca omul, cel mai parsiv animal, manat de instinctul de supravietuire e capabil de multe… si nu lucruri bune. Si totusi, si in filmul asta, se aplica principiul lui Robin Hood, fura de la bogati si da-le saracilor. Si, chiar intr-o lume asa, exista o poveste de dragoste cu final fericit (ca astea ne plac).

Desi inspaimantatoare ideea, sa traiesti bine merci pana la 25 de ani si apoi sa-ti fie numarate secundele… mie mi s-a parut foarte interesanta, mi-ar placea sa pot implini 25 de ani la nesfarsit si sa arat la fel si la 100!😆 Pe langa asta, m-ar ferici foarte mult disparitia banilor, iar timpul sa se acorde pe merit, in functie de ce faci… chiar daca o cafea costa 4 minute. In lumea noastra, chiar daca apuci sa-ti platesti toate datoriile, tot traiesti, ca ai timp (e adevarat ca nu stii cat)… dar cei care traiesc contra cronometru, cred eu ca stiu sa aprecieze mai bine tot ce au.

Intr-o astfel de lume e zvarlit Justin, care joaca rolul baiatului sarac, dar altruist si bun la suflet, cu spirit de justitiar. Si se indragosteste de fata bogata din cu totul alta zona temporala. Si de aici incep lucrurile sa se precipite… Justin e buuuuuuuuun rau😀 , ea e frumusica foc si alearga excelent pe tocuri de 10… si nu mai dau detalii, sa nu ma injure cei ce n-au vazut filmul. Mi-a placut tare mult ideea, mi-a dat de gandit si-l recomand (iar eu nu sunt o cinefila, dar si cand imi place ceva… imi place!). Enjoy!

12 gânduri despre &8222;Just”In Time”&8221;

  1. Ciudat, dar, eu am vazut filmul asta prin 90 si ceva. Era din seria Zona crepusculara sau La limita imposibilului… Si pana la funal el moare jucandu-si ultimele secunde la o ruleta, sau asa ceva. Banuiesc ca scenariul a ramas acelasi, actorii fiind altii. Deh…criza scenaristilor de la holywood…
    In alta ordine de idei: La multi ani!!! ( sigur a fost zilele astea😛 )

  2. Metalice, n-am cum sa te contrazic, ca tocmai am zis ca nu sunt cinefila.
    Multumesc pt urari, n-a fost inca, e pe 20.😛 :*

  3. Eu m-am uitat la el după ce ai pus statusul pe Facebook. De acord cu cele expuse de tine, la care adaug că încă se mai pot naşte idei noi de filme pentru publicul larg. Şi ăsta e unul dintre ele, destul de reuşit. Recomand la rîndu-mi.
    PS: Să nu uităm să o menţionăm special pe mama lui Justin.😡
    PPS: Sigur erau de 10 cm? Mie mi se păreau infinite.

  4. Daaaaa… mama lui… a starnit onomatopee de admiratie prin sala.🙂 Erau de 10 sau de 12… sigur nu mai mult…😆

  5. Vasazica asta faci aici, ma ademenesti sa-mi furi timpul :))

  6. Buna seara,
    Ma iertati ca va deranjez dar vin cu rugamintea la d-voastra sa sustineti proiectul pe care l-am inceput „Sa fim oameni…”.Doresc sa puneti un banner pe blogul d-voastra.ca sa putem ajuta oameni care are nevoie de noi.http://safimoameni.blogspot.com/
    Va multumesc pentru intelegere!
    Impreuna putem schimba vieti
    Atept raspunsul d-voastra la pagina de e-mail placintavlad@yahoo.com

  7. N-am vazut inca filmul, stiam ideea si mi s-a parut interesanta, cred ca va fi bun de o duminica petrecuta in casa la caldurica. Si erau de 10 cm tocurile, va zic eu😛

  8. La mulți ani, plini de împliniri frumoase și momente de neuitat!
    Petrecere frumoasă!🙂

  9. La multi ani, Ada! (Sarumana, Jasmin, ca mi-ai reamintit)
    Si o dedicatie de suflet: http://youtu.be/KteRFr0fXuA

  10. ciudat e ca si cind mai are secude de trait …ea tot pe tocuri alearga … catre el!… asta da femeie dedicata – numai in viitor mai prindem asa ceva daca avem timp! Ma intreb insa ce te faci cind ai asa o mama cum aveam Justin.. Chiar nu te gindesti la incest deloc deloc cind o stringi in bratze de ziua ei?

  11. Jasmin si Metalice, va multumesc mult! :*

  12. Dragă Ada, îmi permit să te contrazic!
    Trăim în această lume! Timpul, poate fi dat înapoi şi asta, am demonstrat-o cuiva. Ceea ce este însă mai puţin evident, este faptul că oamenii iau Timpul în bătaie de joc. De aceea, au pus pe primul loc banii. Pentru că „Banii vorbesc”!

Lasă un răspuns

