Babau sau nu

Nu mi-e frica de bau-bau! Pai cum sa-mi fie, cand sunt tocmai eu?!😀 Se pare ca sperii barbatii. Da’ rau! Lasand la o parte babaul zilelor noastre, aflu pe zi ce trece lucruri noi si interesante, unele care m-au flatat, altele la care nu ma asteptam si altele pe care nu mi-as dori sa le stiu… si toate mi se trag inca din frageda adolescenta. Nu voi da nume, inca vreau sa mai vorbeasca lumea cu mine!😆

Deci se pare ca am fost un fel de heartbreaker fara sa-mi dau seama, facand ravagii printre colegii mei, dar castigandu-mi si admiratori mai mari (si culmea, eu mereu am avut cel mai mare lipici la de-astia mai mici!). Ironia este ca am pastrat legaturile si, acum, dupa atatia ani, mi se spun lucruri… sau poate le percep eu acum altfel, desi unele dintre ele mi-ar fi prins tare bine spuse atunci, la vremea potrivita. Pentru ca m-ar fi scapat de multe complexe, intrebari fara raspuns si alte dileme. Dar acum am aflat: mereu am fost privita ca un ideal greu de atins… de ce, nu pot sa inteleg?! Eram tipa aia populara si misto despre care vorbeau toti, pe care o vroiau toti… drept urmare unii si-au luat inima-n dinti, altii nu. La varsta aia, cand hormonii tropaie, e greu sa apreciezi corect ceea ce ai, dar m-am bucurat enorm cand am prins un moment de sinceritate de la fostul meu prieten din liceu… mi-a luminat atatea chestii si vorbele alea m-au facut sa ma simt atat de bine cu mine…😀

Si totusi, unde e babaul, nu?! Pai probabil pentru ca mereu am fost cam brusc de directa, am intimidat, si poate de-aia am aflat si atat de tarziu aspectele pozitive. Cu toate astea, nu e prea confortabil sa ti se spuna ca ai fost iubirea neimpartasita a cuiva, timp de tz ani… si poate si acum ar fi ceva, oricand as zice eu…desi el si-a stabilit nunta la anul. La fel, e ciudat sa ti se spuna ca ai fost placuta din clasele primare, desi eram convinsa ca altcineva e vizata, dar cica a fost ca sa fiu eu geloasa… si ca sigur ne potrivim si mi-ar face copii frumosi si talentati. Sau sa ti se spuna ca ani de zile nu ai aflat nimic pentru ca persoana respectiva pur si simplu nu a avut curajul sa-ti spuna ce simte, desi pe vremea copiilor mici si fraieri ne-am placut… si ca ii e teama de mine, nevrand sa-mi spuna ceva care sa ma supere…

Oh, cmooooooon! Pe langa faptul ca nu sunt asa de fragila cum probabil isi inchipuie unii, uneori sunt mai puternica si am o rabdare de fier de ma uimesc si pe mine, pot sa suport orice adevar si orice mi s-ar spune! Si totusi, intimidez si sunt babau! Poate e mai bine sa fii temut decat iubit, poate e mai bine sa impui o oarecare distanta, lasandu-ti mai mult spatiu vital in jur, nu stiu cum o fi mai bine… uneori „ma sperii” asta il iau ca pe un compliment, alteori ma enerveaza groaznic!

Ma bucur si apreciez enorm ca exista si au existat in viata mea oameni care nu m-au menajat si mi-au spus mereu ce aveau de zis, cand aveau de zis… cu mici exceptii si intarzieri… dar in principiu, mai mereu imi obtin raspunsurile! Si nu mi-e teama de ele! Si totusi… stau si ma gandesc, cum se irosesc unele ocazii pentru ca nu spui lucrurilor pe nume la timp… si ce bine ar fi ca lucrurile spuse mult mai tarziu sa aiba efect! Si eu sa pot apasa pe un buton si sa simt ce trebuie, alaturi de cineva care mi-a facut marturisiri de-astea. Din pacate, viata nu e asa, e mult mai complicata, iar corazon-ul meu e ocupat si nu stie si nu vrea sa fie altfel decat cum e acum.

Asa ca, desi acum babau si rea, nu am fost mereu vazuta asa, incerc sa ma comport cu oamenii asa cum mi-as dori sa fiu eu tratata si, uneori, chiar daca sunt extremista si vad in alb si negru, chiar asa mi-ar placea sa mi se expuna lucrurile, nu in gri! Pentru ca le pot face fata! Si mereu am spus „it’s ok to be human” si, la urma urmei… sunt un babau cu suflet!😉

25 de gânduri despre &8222;Babau sau nu&8221;

  1. In primul rand, nu pot sa cred ca nimeni nu a zis nimic pana acum… Doamne, ce babau naspa esti de sperii lumea in halul asta!
    In alta ordine de idei, daca mai pui manele sau mamele pe aici, baga si tu o atentionare. Nu de alta, dar statia era data tare si s-ar putea sa ma trezesc cu fani ai genului pe la usa, crezand ca m-am tampit si eu la fel ca ei. Si nu mi-as dori…
    In urmatoarea ordine de idei, …nu stiu daca mi-as dori sa aflu dupa atatia ani ce gandeau altii despre mine. Sau cum eram vazut. Bine, e o diferenta intre noi: eu eram fad si am ramas asa, incat nu cred ca cineva m-a vazut in vreun fel oarecare. Oricum nu mi-ar placea sa aflu…
    Te mai vad prin karaoke sau ai renuntat?

  2. Da, asa manele sa tot fie… Ba da, a mai zis cineva, dar e la spam, ca nu s-a semnat si m-a jignit si cu lasii nu am ce discuta, la fel, nici cu frustratele invidioase!😀
    Nu stiu pe cata lume am calcat pe bataturi la viata mea, sigur au fost, eu am incercat sa fiu om, daca nu s-a putut, am schimbat foaia. Si totusi, e interesant sa vezi dupa ani cum erai perceput… dar vorba ta… mai bine nu!😛
    La karaoke o sa mai merg… nu cred ca in Bla, era inchis saptamana trecuta…

  3. deci pin’ la urma toantele merg la altar … iar tontii iti spun ca te-au dorit … de la distantza asta singura frica care o inspiri este ca esti prea cuminte si atasata de familie.. adica ne-libera sa fi cine esti cu adevarat – daca tot e sa ne destainuim!

  4. Offff…mai bine nu intram sa citesc.In aceste momente,eu sunt in rolul de bau-bau..si dracu stie de ce,daca sunt atat de ,,minunata”..
    restul nu mai insir,pentru ca tu cunosti de la propria ta persoana..in metoda aplicabila si la mine…

  5. Soricelule… ma simt foarte libera si ma exprim foarte liber… si asta sunt eu cu adevarat, nu stiu cine iti inchipui tu ca as fi eu cu adevarat.

    Scorpiutzo, imi pare rau sa stiu ca te-am intristat… nu asta am dorit!

  6. Mda, si eu am avut parte de marturisiri din astea. O colega de clasa mi-a spus la niste ani de la absolvirea liceului „Mai, erai cel mai dragut din clasa, toate fetele te placeau, dar erai tampit, n-aveam ce face cu tine.”

  7. Mami, mami! . Recunosc : prima data cand te-am cunoscut m-ai inhibat. Asta pentru esti o fire puternica, esti directa si ai un stil anume de a te impune. Dar , dupa cateva minute n-am mai avut nicio problema. CIne ajunge sa stea langa tine si sa te cunoasca mai bine, stie ca nu are de pierdut. Asa ca sa lase oamenii regretele si sa isi vada de viata.:P

  8. Floriana… buna remarca, m-am amuzat teribil!😛

    Marmotzelule, esti o dulce… sarumana pt aprecieri… uneori poate e mai bine sa fii un pic temut!😀

  9. Baubaule, mie imi place de tine ! si sa stii ca daca vreodata mi-ai propune sa facem amor, nu voi refuza ! Si sa stii ca nu e un scop acesta, ci doar un fapt banal. O atractie universala.. 🙂

  10. ada – numai daca esti artista te pot crede! dar stim amindoi ca artA nu-ti da mare ghes, si deci nimeni nu e chiar liber ‘pe frigul asta’ mai mult decit suntem liberi sa ne mintim ca suntem ce nu putem chiar fi – cam ca amorezul de mai sus!

  11. Soricelule, tu ai face amor cu Ada daca ti-ar propune ?🙂

  12. Oliwer… ma abtion de la comentarii.
    Soricelule, iar imi vorbesti in parabole si cu o topica ciudata ce lasa loc de interpretari. In adancul sufletului meu sunt o artista. iar daca nu pot fi mereu, in momentele cand o fac… merita orice!😉

  13. Ete na…. na-ți-o bună că ți-am dres-o!
    Și s-au trezit sus-numiții speriați de baubau ca tomna amu le-or trecut inhibarea. Hai mă lași!
    Adicătelea atunci când erai încă o adolescentă naivă n-au îndrăznit să-ți apună, acu de ești femeie în toată firea și posesoare de limbă ascuțită s-au gândit că e bine să deschidă cutia pandorei.
    Dacă e ceva ce urăsc cel mai mult pe lumea asta, atunci asta e: aruncatul cu vorbe goale după ce toate lucrurile de s-au petrecut îs moarte și îngropate de mult, dar na hai să zicem și noi așa ca să mai pierdem timpul. Sau hai să zicem ca să mă ierți pentru ce s-a întâmplat în 1300 toamna.

  14. Oliwer… De la distantza asta pot face dragoste oricind si cu oricine ca sunt protejat…adica e fara probleme. De aproape e mai complicat cum nu te mai poti proteja mai ales daca-ti cade draga fata! Deci astept sa-mi cada draga Ada si dupa aia mai vad eu… Vad ca tu speri sa-i fi drag asa cam 20 de minute… Nasol sa ceri asa de putin… Cere si tu un an din viatza cuiva ca sa-i cunosti un pic macar.

  15. Daca tot ne dam in fapt, cum ar zice un prieten de-al meu cu multe facultati, sa stii ca si mie mi-ai parut tare fitoasa cand te-am vazut prima data … dar mi-am zis ca trebuie sa-ti mai dau o sansa…erai mult prea draguta pe blogul lui Dono🙂
    Eu inca mai sunt perceputa ca o mare figuranta, dar m-am obisnuit. Asta nu inseamna ca inteleg motivul…poate din teama mea de a nu fi ranita mi-am construit un sistem de autoaparare (imi caut si eu scuze, deh! )
    Cert e ca am reusit sa tin la distanta si pe cine nu trebuia de cele mai multe ori….din pacate🙂

  16. soricelule, ai observat cat de simplu ti-am adresat intrebarea ? Raspunsul este cu da sau nu. Asadar, DA sau NU ?
    Chitz sau Nitz ?🙂

  17. Oliwer, intrebarea ta e povestea cu daca si cu parca!… daca si cu parca eu tare as fi, azi sapte gagici misto, pe mine m-ar iubi! Cum nu e cazul, la genul de flagelari cu Da si Nu am renuntzat de ceva timp si e mai bine asa….

    Uite aici un raspuns adevarat: azi de diminteatza eram pe peron la metrou si apare si colega pe care o plac cam mult – fitzoasa si scorpioana – in loc sa ma duc catre ea m-am dus exact in directia opusa – daca ma place sa vina ea dupa mine considering ca vineri seara cind ne cam vrajeam a plecat acasa cu prietenul ei fara macar sa-mi dea bunaseara! Banuiesc ca tu te lipeai ca de magnet de o vedeai!… Cam astea sunt femeile in lumea mea! in a ta???

  18. Subiectul propus de Ada cu bau-bau care ne controleaza mintile si ne retine de la ne exprima simpatiile sau dorintele este grozav. Tu Soricelule, ai dat mai sus un exemplu de creatori de bau-bau. Daca eu as fi fost un adolescent de clasa a 7-a si as fi indraznit sa spun ce am spus mai sus, cu faptul ca o plac pe Ada, si as fi aplecat urechea la cele spuse de tine, cum ca ar fi „naspa ceva” sau sa peiorezi prin „amorezul de mai sus”, probabil ca m-as fi simtit judecat si m-as fi
    inhibat si adio exprimari sincere, adica din suflet, as fi fost programat cu „frica de a nu fi judecat de altii”.

    Acum ceva ani, pot spune ca m-am regasit pe mine, si de atunci orice dorinta as avea, o exprim. Daca eu nu exprim cine altcineva sa o faca ? Este evident ca nu ne exprimam dorintele catre alte persoane de care ne simtim arasi de teama de a nu fi REFUZATI, acest refuz facandu-ne sa credem despre noi insine ca nu suntem BUNI indeajuns, adica niste rebuturi. Totodata, frica de refuz inhiba sinceritatea si exprimarea onesta. Si pune la rang inalt seductia, care nu este nimic altceva
    decat coruptie.
    De ce ai mai seduce daca poti cere direct ceea ce vrei ?
    Oare nu pentru ca exista posibilitatea de a fi refuzat, iar cand refuzul nu iti este pe plac, pe interes, de teama de a nu pierde, incepi sa manipulezi, iar ca sa manipulezi cauti sa pui mana pe cunoastere. Si atunci celebra afirmatie.. „stii, mi-ar placea sa te cunosc”.
    Eu as intreba, ce anume vrei sa cunosti ? Istoria mea personala? La ce te ajuta ? Vrei sa traim trecutul sau prezentul ?

    Nu putem fi onesti ? Totul poate sa inceapa cu un zambet si celebra fraza din copilarie „mie imi place de tine”. Nici macar nu este nevoie de complimente, pentru ca aceasta afirmatie include toate adjectivele posibile. Exprima-ti simpatia, iar restul vine de la sine, sau nu. Arunca samanta. Daca pamantul este roditor, ea va creste negresit.

    Este cumplit sa iti placa ceva si sa nu poti rosti ! Si cum spune si Ada, sa afli dupa ani si ani..

    Soricelule, femeile sunt minunate, toate. Hotaraste-te daca le iubesti neconditionat, sau le judeci ?🙂

  19. Iar tu Adelina, din primele cuvinte din articol l-ai evidentiat pe bau-bau prin afirmatia: aflu pe zi ce trece lucruri noi si interesante, unele care m-au flatat, altele la care nu ma asteptam si altele pe care nu mi-as dori sa le stiu…
    Fraza: „pe care nu mi-as dori sa le stiu”… spune in fapt ca: baieti aveti grija cum veniti la mine si ce imi spuneti, deoarece am valori inalte si s-ar putea sa nu va plac si s-ar putea sa nici nu mai vreau sa stiu de voi.
    Aceasta afirmatie spune CLAR ca daca nu iti place de el, „IL MANANCI” de nu mai ramane nici o urma ca sa mai stii de el. :))) Si nimanui nu-i place sa fie un nimeni.

    cel putin, asa percep eu..🙂

  20. Monique si Jasmin, ma foarte bucur sa va vad pe aici! :* Mi-e dor de voi!

    In rest, nu mai comentez, nu infirm, nu confirm, nu nimic.😀

  21. Oliwer, exista o expresie ‘universala la femei in Europa’ (sa-l parafrazez pe nenea) care zic eu are precedent fatza de cele pe care tu le invoci.. Expresia ai cu: barbatii vor un singur lucru… Pe care si anumiti barbatii ca mine o zic: Femeile vor un singur lucru si nu, nu e acelasi….

    Deci in idea ca fiecare vrea alt lucru trebuie sa ne vrajim sa ne seducem pentru a ne descoperii punctele comune sau doar spre a ne implinii dorintzele si a intelege cum putem avea fiecare ce vrea de la celalalt… acel lucru drag ! … insa realitatea e ca resursele sunt limtate – fizice materiale intelectuale sufletesti etc.. – si toti cam vrem totul pentru noi! iar cum barbatii suntem nesatuli – ma intreb daca exista vreun barbat care chiar sa se fi saturat de femei in lumea asta – femeile sunte si ele lacome rau in vremurile astea!

    Ma bucur daca in lumea ta functioneaza ce spui – mai ales chestia cu toate femeile sunt minunate…. Ce pot sa spun probabil esta ca toate femeile sunt minunate – am crezut cindva asta – azi insa adaug… or fi ele minunate dar nu neaparat cu mine sau pentru mine!!

    Legat de a le judeca, cred ca ar fi minunat sa nu le judecam si doar sa le credem pe cuvint si dupa suflet – insa amindoi stim ca ele ne judeca primele si ne triaza ca pe oi! Iar dupa cum vezi Ada e necrutzatoare, nu este de ajuns ca le-a rupt sufletul la colegii ei odata, acuma le mai rupe odata spunindu-le ca n-a stiut la cine se gindeau ei si ca poate poate ar fi avut o sansa. Yeah right – sau ah femeia!

  22. :))

    Mai, se face multa literatura.. eu stiu o treaba, si din cate am inteles este adevar universal.
    Dorinta, sau cum ne place sa ne amagim spunandu-i „iubirea” este unilaterala. Ca lui Oliwer ii place de Adelaida este adevarul lui, si il poate controla si exprima, dar Oliwer nu stie daca lui Adelaida ii place de el, asadar Oliwer nici ca isi consuma un gand pe non-adevaruri incontrolabile, si anume daca este placut sau nu de Adelaida. Faptul ca eu pot darui cuiva ceva, este adevarul meu, tine de mine, dar nu am nici o garantie ca voi primi „macar” atata atentie cat am oferit eu, si nici nu ma intereseaza deoarece este incontrolabil. Nu pot stii niciodata ce este in gandurile celuilalt. Ceea ce cunosc sunt faptele, si chiar si acele fapte nu le supun judecatii. Imi spun, are motivele lui pentru care a facut ce a facut. De cate ori nu spunem ceva dar gandim altceva ? Bucuria mea este atunci cand cineva vine la mine de buna-voie si nu cu de-a sila. sau conditionat. Fac ceea ce fac pentru ca vreau.

    Asta cu ce vrea femeia sau nu vrea sunt particularitati si numai cine nu are ce face sta sa croseteze si sa sustina asemenea ganduri. Eu insist, nu este mai bine sa spui ce doresti direct ? Eu si cand sunt refuzat adaug. Ok, nu vrei acuma, ai numarul meu, stii unde ma gasesti daca te razgandesti, si la revedere, merg mai departe🙂 Este atat de simplu totul. Numai cel ce nu stie ce vrea cu adevarat si este neincrezator este interesat pe ascuns de gandurile celuilalt. Doreste garantii. De teama sa nu piarda ceva.

    Si barbatii si femeile vor sa faca sex. Este NATURAL ! Problema este ca naturalul s-a transformat in normal sau anormal (efect-defect). Si totul este interpretabil si supus judecatii de o autoritate care ne spune ce e bine sau rau, corect sau gresit. Daca natura ne arata evidenta faptului ca sexul are nevoie de doua trupuri si organele implicate plus dorinta, prezentul ne evidentiaza faptul ca acum nu mai este indeajuns doar atat, ci mai este necesar de „istorie personala”, de roluri (personalitate), de atitudine, de ritualuri primitive de cucerire. Ce inseamna un ritual ? o seductie, a „cumpara” pe zeu sau zeitate. Aud unele femei spunand, pe mine nu ma cumpara nimeni, am coloana vertebrala, dar sunt primele care se lasa cucerite (cumparate) de „istoriile personale” si importanta personala (vip). Cum spunea intr-un film „la belle verte” : prostitutie legala !

    Unele femei ma intreaba de ce le doresc ? Eu le spun: pur si simplu, pentru ca ma atragi, pentru ca insisti prin tot ce faci sa fi atragatoare ! Dar oare de ce ma intreaba „de ce le doresc, sau cum le doresc” daca nu cumva ca sa stie daca se lasa cucerite (vandute)?. Din moment ce nu se ofera „oricui”, e clar ca se daruiesc „pe cantar”. Si orice om cu bun simt isi da seama ca aceasta nu este iubire, este afacere, este interes. Poate o fata se gaseste sa imi reproseze ca le tratez ca pe niste instrumente pe femei, dar ele nu ne trateaza la fel cand ne masoara „istoria” sau contul in banca ? sau orice aptitudine sau alte masuratori pe care numei ele le stiu :)? Nu este evident ca devenim instrumente de satisfacut dorinte ?

    Intregul univers este un instrument de satisfacere. Cand te rogi la Dumnezeu, nu-i ceri ceva ? Nu este un instrument ? Precum tatal, asa si fiul, asadar nu vad o problema in a cere ceva sau a exprima. Problema este cand pretindem ca nu este asa, ca noi iubim, ne daruim, oo vaaai. E totul atat de simplu, e o comedie cum le complicam.. si toate din frica de a nu fi refuzati..

    Ma bucur ca ma lasi sa ma exprim Adeline🙂

  23. Nicio grija Printeso, ca-ntr-o zi, ingerasul ala-n funduletul gol va tinti cu arcu-ntins si-i va infige o sageata taman in spatele unui Print, ori daca acelas ingeras te va sageta si pe tine, amor mare se va revarsa peste voi. Toate astea, cand ingerasul va dori!

    Un An Nou fericit si plin de bucurii si prosperitate!

  24. si un babau cu fuflet’ mare mare..Esti funny rau fata😀

  25. Multumesc frumos!🙂

Lasă un răspuns

