2011

2011 pentru mine a fost un an altfel. Cu multe plusuri pe de-o parte, cu multe minusuri pe alta parte. Cert este ca nu regret nimic din ce-a fost anul asta, nici bun, nici rau, asta-i tot ce conteaza! Nu a fost nici pe departe cel mai bun an al meu, dar tragand linie, ma declar multumita, balanta e destul de echilibrata.

Am fost la schi in Austria dar si la noi, am schimbat doua joburi, am fost domnisoara de onoare la doua din cele 5 nunti la care-am participat, n-am ajuns la mare anul asta, am intalnit o gramada de oameni misto, m-am vazut sporadic cu „gunoierii”, am facut salsa si belly dance, am iesit mai mult prin cluburi, am ajuns pe stadion la meci, am fost la Bon Jovi si Scorpions, m-am indragostit, am invatat sa am mai multa rabdare, am scris mai putin pe blog pentru ca am decis ca viata mea nu e ziarul Cancan, am avut reuniunea de 10 ani de la absolvirea liceului, am fost la circ, am revazut Sibiul si Brasovul, doua orase care-mi plac foarte mult, am vazut multe filme si multe seriale, am fost la karaoke mai des si am reinceput sa cant si sa-mi doresc din nou ceva mai mult decat nivelul de karaoke, m-am indepartat de unii oameni si m-am apropiat de altii, nu inceteaza sa ma uimeasca povestile de viata, care bat la fund filmele, am dovedit vorbele cu fapte in multe cazuri, am facut training-uri, am invatat multe lucruri noi, am facut-o pe Bubu pachet de-a stat o luna juma’ in service, am fost la multe petreceri tematice, am inteles multe lucruri, am avut niste revelatii… si mai sunt multe chestii, dar nu-mi vin in minte pentru ca imbatranesc si, daca nu le scriu, le uit!😀

Dar maine gata, imi fac wishlist pentru 2012, cu chestii concrete, insiruite frumos unele sub altele si o sa ma tin de lista si eventual o s-o si depasesc! Pentru ca sunt convinsa ca toate se intampla cu un scop, ca toate se vor aseza si se vor intampla cand va fi momentul lor, eu n-am de gand sa ma schimb, voi fi aceeasi Ada si stiu foarte bine ce vreau… si voi obtine!🙂 Si stiu foarte bine cine sunt, ce pot sa realizez, cum ma pot dezvolta si ce am de oferit, pentru ca pun suflet in tot ceea ce fac si stiu ca rasplata va fi pe masura, nu concep altfel! Am toata increderea in mine, sunt optimista si stiu ca anul care va veni va fi unul senzational! Ceea ce va doresc si voua!😉

8 gânduri despre &8222;2011&8221;

  1. Un an plin….Sa dea D-zeu ca anul ce vine sa fie cu mai multe plusuri!

  2. asa cum ai spus un an cu de toate🙂
    iti tin pumnii sa te autodepasesti si sa-ti implinesti si cele mai ascunse dorinte🙂
    Un an nou cu sanatate, fericire si toate bune! la multi ani!

  3. sa ai un 2012 bestial! te pup :*

  4. Frumos e cand mai intalnesti oameni care cred in fortele proprii si care parca insufla si altora ceva mai multa putere de a spera… Eu am speranta ca anul asta trebuie sa ma aliniez la start cu fruntea sus si cu o gramada de vise de indeplinit… un fel de „wishlist”, mai degraba un „must-do list”😉 La multi ani!

  5. Te-ai indragostit?! Si eu de ce nu stiu, muicaaaa?! :O Ia help me sa ies din ceata!🙂

  6. Ada,stiu ca va fi bine pentru tine🙂.
    La multi ani si sa iti aduca 2012 ce iti doresti….

  7. Va foarte multumesc, fetele mele dragute! :*:*:*

    Hubbis, e mai bine in ceata!😉

  8. moment … Quo vadis? sssh! pe cine ai intzepat ne spui?

Lasă un răspuns

