Cuvinte cheie de gugaleala XXXIV

La multi ani! Sa aveti un an excelent, fantastic si mirobolant din toate punctele de vedere! Hai sa incepem anul razand pentru ca nelinistitii gugalitori sunt la datorie, si ma fac  sa ma amuz copios. Ia sa vedem:

cuvintele porcoase cele mai gugalite – nici nu vreau sa le stiu… la ce mi-au vazut mie ochii pe acilea

femeia scorpion si depresiile – oho, uneori prietene la catarama

ce inseamna chefless – obo-plicti-supi-depri… asaaaaaaaa, o combinatie😆

este un house aparut acum la belagio l am auzit canta unu lelele –  da, foarte relevant… cea mai tare piesa!

curvele face ce vrea.. sa.mi scuza.ti gramatica. – ti-o scuzam… dupa ce inveti sa scrii corect

femeia scorpion vrea totul sau nimic – normal, nimic nou sub soare

vand caseta vhs dangerous cu mchael Jackson – am vinilul original cu tot albumul, merci de oferta

l’oreal volume shocking se mai fabrica – din pacate nu, si era cel mai bun rimel ever

stiintific despre femei curve – pai…cercetatorii britanici au emis ipoteza cum ca…😛

la care statie de metrou gasesti ceara de epilat si benzi – problema mare, mai bine incearca la hipermarket

ziua flori „noaptea artificii” – da, ar fi ideal, nu zici rau!

vreau de la barbati pareri femeia scorpion – a dracu’ si buna la pat😆

gucci armani sa moara dusmanii – rime de rime, fara numar pentru baiatul din Bellagio care vroia sa auda melodia aia speciala

fomisti din mecanica fina – nu-i cunosc, am cercuri mai selecte pe care le frecventez

mi-am pierdut jobul din cauza colegelor nesimtite – se mai intampla, am mai auzit

pandaliile – ce sunt ele, cand si cum apar, cum se trateaza si evitarea lor… hmmmm, ar trebui sa scriu un post special dedicat

cata vacanta au copii in romana de craciung – n-am auzit de sarbatoarea asta… romana de craciung… la noi nu e😀

oameni stresati nervosi mor mai repede – dar macar n-a trecut viata pe langa ei de pomana

cum poti sa ai tot ce-ti doresti – in primul rand trebuie sa vrei, apoi te adaptezi pe parcurs

kitsch despre imbracaminte – o, dar am atatea rautati de zis… nu ma provocati!

poze cu actuala prietena a lui vlad din la la band – rusine sa-mi fie, nu mai sunt mondena deloc, sunt atat de 2011!

sorcova vesela varianta xxx – ei, asta ar fi o noutate, eu, fata cuminte, stiu varianta clasica

dorinte care nu se pot indeplini – nu exista asa ceva😉

va place numele ada – cel mai mult!

despre puterea femeii scorpion – are, are, nu te pune cu scorpia, ca s-ar putea sa te intepe si, culmea… sa-ti placa!

caut barbat nesimtit cu bani zodia prostului – fata stie ce vrea, are criterii bine stabilite

ce simti cand se desface operatia de apendicita? – durere…zic eu, de nedorit, mai zic!

atitudini aplicate femeilor razbunatoare – ignore, se vor oftica mai rau ca nu le merg planurile diabolice

Si cu astea fiind spuse, il invit pe domnul 2012 sa-mi ofere numai lucruri bune, pozitive, zambete, reusite, impliniri si… di tati, di tati, numai di ghini!

6 gânduri despre &8222;Cuvinte cheie de gugaleala XXXIV&8221;

  1. S-au mai calmat cu capul gugalitorii tai. Sau nu ai dat tu aici cele mai cele…
    Ma bucur ca s-a dus ninsoarea la tine, aici, ca imi incalzea procul degeaba… Si nici nu se puterau face bulgari din ea. Si nici greci, ar zice carcotasii.

  2. Si: La multi ani!!!
    …ca am uitat.

  3. Rubrica cu gugaleala face toti banii!

  4. La Multi Ani! intarziat.
    Sigur e house ala cu lelele😆

  5. La multi ani scorpionule! :* Sa ai un an asa cum iti doresti tu! La fel de nebuni au ramas gugalitorii : „caut barbat nesimtit cu bani zodia prostului ” – asta e memorabila , daca asta se cauta in ziua de azi e clar unde am ajuns. Trist. F trist. ti pupa fiica ta !

Lasă un răspuns

