Noul meu prieten

A fost abandonat impreuna cu alti semeni de-ai lui cand era mic. Au fost toti gasiti de niste copii si dusi la doctor. Cand au fost pusi pe picioare, au ajuns in grija unor oameni cu suflete bune, care le-au oferit protectie, mancare si i-au ingrijit cum au putut mai bine. Pentru fiecare din ei, sperau la un loc mai bun, la o viata mai buna si un trai intr-o familie care sa-i iubeasca si sa ii trateze asa cum merita. Iar ei sa fie recunoascatori pentru sansa oferita si sa-si rasplateasca stapanii cu multa dragoste.

Dupa 5 ani, iata ca ne-am gasit. A fost dragoste la prima vedere. Am vazut si altii ca el, dar niciunul nu a fost mai dragut, afectuos, lipicios si scump ca el. Am fost convinsa ca vreau sa-i vad pe toti si apoi sa ma hotarasc. Cu toate astea, numai la el imi statea gandul, ba chiar l-am visat. Dar, dupa ce mi-am urmat planul… am ajuns la acceasi concluzie: el e! Si nimeni altul! Si l-am adoptat. Si e al meu si ma topesc de dragul lui.

Cand a facut cunostinta cu noua lui casuta, avea lucrurile lui pregatite, o noua stapana care citise si se informase inainte, desi si acum are impresia ca nu stie mare lucru despre pisici… si a fost timid. Dar, odata ce ne-am acomodat unul cu celalalt, e iubire mare! Si ma face sa zambesc, ne jucam, imi insenineaza zilele, imi ocupa serile si m-a responsabilizat, e un sentiment frumos sa stii ca un sufletel depinde de tine, te asteapta acasa, se bucura ca petrece timp cu tine si tu ii porti de grija.🙂

Le multumesc foarte mult celor de la Robi, care au avut rabdare cu mine, sa-mi dea informatii, sa-mi raspunda la intrebari si au avut incredere sa mi-l dea. Iar numele nu i-l voi schimba… suntem predestinati, are acelasi nume cu mascota din masina. Asadar, meet Pipo!🙂

PS: Recomand adoptia de pisici de la Robi, ei sunt profi, iar pisicile sunt bine ingrijite si sanatoase.

17 gânduri despre &8222;Noul meu prieten&8221;

  1. Sa-ti traiasca pisicosul, e tare dragalas.

  2. Merci mult Honey! :*

  3. La naiba…. Credeam ca te-ai combinat si am ratat sansa de a te cuceri… Dar mi-am revenit din lesin si am citit tot. (😆 )
    Frumos motanel ti-ai tras. Ma bucur pentru tine si pentru faptul ca a inceput sa te schimbe. Sa-ti traiasca multi ani si sa fiti ca frate si sora!
    Si bine-ai revenit printre scriitori, ca uitasem sa-ti zic.

  4. esti curajoasa!🙂
    imi place numele lui🙂

  5. Metalice… greu cu mine! In alta ordine de idei, iti foarte multumesc pt urari!🙂

    Lilly, nu regret nicio secunda!🙂

  6. sa te stapaneasca sanatos:))

  7. O fi vazut clipul lui BlackKeys si ce si-o fi zis pisoiu… oh MyNextGirl…

    si tu nici nu sti

  8. Ah , chiar ca ai curaj! Eu una nu ma impac asa bine cu pisicile, poate doar la altii😛 Felicitari pentru noul companion si sa aveti multe zile frumoase de acum incolo. NIce name, Pipo😛

  9. Petronela Brumă

    Sa-ti traiasca noul copilas. Ii scump tare. Ar trebui sa ii fac cunostinta cu Vasile al meu, poate devin prieteni de joaca :))

  10. @Catwoman: Ca bine zici!😆

    @Soricel: Da, sa vedem cat va tine relatia noastra…

    @Marmo: E un scump si-l iubesc tare!

    @Petro: Prieteni de nebunii, poate…😀

  11. Sa-ti traiasca!🙂 Doarme in cosu’ ala? Eu am avut o pisica vreo 2-3 saptamani si nu vroia deloc sa doarma in cutia ei, numai la mine-n pat. Trebuia sa am grija sa n-o fac afis😀

  12. Multumesc Schnitzel!🙂 Doarme ziua numai in cosul ala. Cand sunt eu acasa, in schimb… nu prea sta acolo… se joaca si doarme pe mocheta. Si se urca in pat… stiu despre ce vorbesti.😛

  13. sa ai paste ferciti… si tu… si prietenul tau…
    (ai girja… cred ca lui nu-i prieste mielul… si nici ouale colorate )

  14. Da…un caine nu-ti era mai de folos? :)) …scump blog…fin…

  15. Buna Modigliiani, bine ai venit! nu stiu cat de scump sau de fin e blogul meu, din pacate scriu mult mai rar decat inainte. Mi-ar fi placut la nebunie un caine dar din pacate nu am timpul necesar pentru a-l dedica unui caine, care e mai legat de stapan, pisica e mai independenta. Imi plac toate animalutele, cred ca imi voi face o mica menajerie cand voi avea posibilitatea.🙂

Lasă un răspuns

