Despre BlaBla si Teacup.ro

A aparut pe Hotcity mica mea poveste despre cat de bine ma simt la BlaBla… si parca tot n-am povestit tot ce era de povestit. Dar ne vedem diseara acolo! 🙂

Siiii… cum m-a apucat cititul febril, mi-am facut cont la Teacup.ro. Aici iti poti pune ordine, in ce ai citit, ce vrei sa citesti, sa citesti unele recenzii care te intereseaza, sa te inspiri si sa-ti pui pe lista de asteptare si titluri pe care nu le-ai incercat pana acum si sa interactionezi cu alti oameni cu aceleasi preferinte. Ma bucur ca site-ul, desi nou, a crescut rapid si este in plina expansiune. Si asa imi creste inima cand vad ca lumea mai citeste…! In seamna ca nu suntem chiar atat de pierduti si ca mai avem o sansa, atata timp cat exista oameni care citesc! Ce nu-mi place la Teacup este ca, atunci cand vreau sa vad pe profilul meu cartile pe care le-am citit sau intentionez sa le citesc, mi le arata doar pe ultimele 10 adaugate, cele adaugate anterior, nemaiaparand. Mi-ar placea sa fie vizibile, in pagini diferite. Inca e versiune beta, asa ca probabil va aparea si chestia asta. A… si ar mai fi ceva… cartile nu sunt toate clasificate inca pe categorii, dar se va rezolva si asta cu timpul, sper! Si vreau si banner sa-l afisez pe blog!

Si sper sa fiu printre cei 3 castigatori ai unei carti! 😀

29 de gânduri despre &8222;Despre BlaBla si Teacup.ro&8221;

  1. Nu stiam de site, mersi, buni, de recomandare 😛

  2. @Hubbis: Daca n-ai twitter, pierzi cateva chestii chiar faine din online! asa ca, baga cont pe Teacup! 🙂

  3. […] 25, 2010 Ada ne-a facut o recenzie frumoasa pe HotCity.  Cu aceasta ocazie, ii multumim frumos si de-abia o […]

  4. Şi eu am aceleaşi critici ref la teacup, dar cu siguranţă va fi din ce în ce mai bine 🙂 sunt doar la început…Şi da, aş vrea banner pe site 🙂

  5. Rontziki, welcome! 🙂 Da, da si m-am mai gandit ca vreau ceva… o sortare a utilizatorilor… ca sunt in ordine alfabetica… dar in reprize… probabil in functie de cum se inscriu… nu-mi dau seama… dar sa aiba camp de cautare si pt utilizatori, nu numai pt carti. 😀
    Pies: ne vedem diseara! 🙂

  6. Buna ziua si aici!
    Am intrat de cateva ori pe Teacup, site-ul este inca in crestere, dar e dragut.
    Eu am cont pe scribd.com , am gasit acolo multe carti si apar si tot felul de mici povetstioare postate de utilizatori. Il gasesc destul de util . Si Bla-Bla este jos palaria!

  7. Multumim pentru recomandare. Am o prietena care si-a facut un excel cu toate titlurile citite; cred ca poate fi o buna motivatie sa vezi lista aia cum creste. Ma gandeam sa-mi fac si eu, dar cine mai stie din urma ? :-s

  8. @Marmotica: Mi s-a recomandat si site-ul asta, o sa bag un ochi.

    @Joa: Pai tocmai de-asta e bun Teacup! Sa termine ei de categorisit titlurile si te duci si le rasfoiesti, apoi bifezi daca ai citit, daca citesti in momentul actual sau daca intentionezi sa citesti respectivul titlu. Astfel, iti aduci aminte si nici nu uiti ce ti-ai pus in minte sa citesti. Mai poti face si altfel: Cu laptopul in brate, la ai tai, te uiti in biblioteca si treci cu privirea peste toate rafturile. Apoi cauti in site titlul. Daca nu e, il poti adauga tu. Si poti avea astfel o evidenta destul de clara.

  9. Neaparat trebuie sa-mi gasesc timp de teacup. E musai sa-mi fac cont, mai ales in stilul in care uit eu chestii. 😀

  10. Am twitter da’ nu-l folosesc. Numa’ ala ar mai trebui sa-mi manance timpul :))

  11. imi place stiulul tau. as vrea cand va aparea si site’ul nostru sa faci ceva asemanator…
    kisss

  12. @Nina: Cand iti faci, sa-mi ceri prietenia! 😀

    @Hubbis: Nu mananca timp, e ok sincer!

    @Analfabetul: Cu mare placere! 🙂

  13. exista exista …’oameni care citesc’ ….. intebarea insa ramine … ce faci cu ce citesti? … se pare ca ne bucuram doar ca citim, ne stim destepti si ne scuzam ca nu se poate mai mult cu ceilalti din jur … vorba unui cintec frumos…:

    All good people read good books
    Now your conscience is clear…
    si
    Cup of tea take time to think yeah
    Time to risk a life a life a life

    In caz ca nu sti despre ce cintec vorbesc e vorba de un cintec al unei fete putin suparata cum le sta bine fetelor care imi plac … twist in my sobriety ! …

  14. vreau sa-ti recitesti postul si sa observi ceva. ai observat? nu cred.
    dar am observat eu ceva: esti cam ipocrita.
    https://thoughtsbyada.wordpress.com/2010/01/27/obsesii-rasplatite/
    afirmi sus si tare ca nu-i suporti pe oamenii care nu scriu in romana – cum poti sa traiesti nesuportandu-te?

    p.s. ceea ce trebuia sa observi este faptul ca te repeti foarte mult

  15. […] Şi… câte femei ai mă acolo, î internetu’ ăla al tău? – Păi… să le număr să vedem: Ada, Adina Hutanu, Ana Birchall, Ana Usca, nepoata-mii Ana-Maria din Craiova, Aurora Scarlet, Carmen, […]

  16. Eclatantule, nu-ti voi ura bun venit, pentru ca-mi doresc sa nu mai revii! Nu mai judeca un om fara sa-l cunosti! Daca ai fi citit bine, si cu atentie si de mai demult si tot asa, ai fi vazut ca am un fix cu scrisul corect, nicidecum cu scris NUMAI in romana! Folosesc romgleza si n-am nicio problema in a o recunoaste! Unde e ipocrizia aici? Se vede ca abia ai aterizat pe aici. Si daca ma repet, ce?! Nu-ti convine, nu mai citi! Si mai consulta inca o data dex-ul ala inainte sa zici de un om ca e ipocrit.

  17. o primavara frumoasa iti doresc ! 🙂

  18. Ca sa te calmez (ca vaz ca cineva te-a calcat pe codita) si ca sa te indemn sa dai pagina, o sa-ti urez o primavara frumoasa, sa fii inconjurata doar de zambete si oameni calzi si nu in ultimul rand sa primesti multe, multe flori (si nu numai azi si pe 8 martie)!

  19. @TiBi: Multumesc! La fel si la tine sa fie! :*

    @Dorin: Sunt foarte zen, aseara m-am iritat un pic, si am raspuns in consecinta! Cat despre datul paginii, lucrez la asta acum. 🙂

  20. O primavara excelenta sa ai! Sa ai parte de flori si martisoare cat sa nu-ti mai incapa in masinuta…

  21. Multumesc la fel, Ionut! 🙂

  22. […] doamnele si domnisoarele Ada, Adina Hutanu, Ana Birchall, Ana Usca, nepoata-mii Ana-Maria din Craiova, Aurora Scarlet, Carmen, […]

  23. […] doamnele si domnisoarele Ada, Adina Hutanu, Ana Birchall, Ana Usca, nepoata-mii Ana-Maria din Craiova, Aurora Scarlet, Carmen, […]

  24. […] doamnele si domnisoarele Ada, Adina Hutanu, Ana Birchall, Ana Usca, nepoata-mii Ana-Maria din Craiova, Aurora Scarlet, Carmen, […]

  25. […] doamnele si domnisoarele Ada, Adina Hutanu, Ana Birchall, Ana Usca, nepoata-mii Ana-Maria din Craiova, Aurora Scarlet, Carmen, […]

  26. […] doamnele si domnisoarele Ada, Adina Hutanu, Ana Birchall, Ana Usca, nepoata-mii Ana-Maria din Craiova, Aurora Scarlet, Carmen, […]

  27. […] doamnele si domnisoarele Ada, Adina Hutanu, Ana Birchall, Ana Usca, nepoata-mii Ana-Maria din Craiova, Aurora Scarlet, Carmen, […]

  28. […] doamnele si domnisoarele Ada, Adina Hutanu, Ana Birchall, Ana Usca, nepoata-mii Ana-Maria din Craiova, Aurora Scarlet, Carmen, […]

  29. […] doamnele si domnisoarele Ada, Adina Hutanu, Ana Birchall, Ana Usca, nepoata-mii Ana-Maria din Craiova, Aurora Scarlet, Carmen, […]

Lasă un comentariu