Calendar 2010

Te-ai saturat de calendare cu animale, peisaje sau simple si fara personalitate? Pentru ca anul urmator se anunta ca fiind greu din punct de vedere economic, cineva s-a gandit ca trecerea lunilor sa fie mai dulce si 12 fete cucuiete sa-ti zambeasca frumos, una in fiecare luna. E vorba despre Criserb.

Si, dupa ce s-a gandit, a supus la vot timp de o luna si s-au ales 12 fete care ciripesc de zor. La un moment dat aveam status pe mess si am pus si pe Facebook despre voturi, nu ma asteptam sa fiu votata, astfel incat sa fiu intre cele 12, dar iata ca am fost. Si astazi a avut loc sedinta foto, a fost o zi interesanta, unde am cunoscut niste fete frumoase si destepte, foarte de treaba si atmosfera a fost una calda, am ras, am glumit, ne-am pozat, am schimbat idei, id-uri, numere de telefon… si am venit acasa cu un super machiaj si un mare zambet. 😛

Acest proiect nu ar fi existat fara Matei Garici (fotograf) Adriana Haloiu (make-up artist) George Stan (hairstylist) si sponsorii nostri The Rooms si Hotcity.ro carora le multumim din suflet.

Iar fetele sunt urmatoarele:

Ianuarie ankutzu
Februarie happydeea
Martie sheilagiafer
Aprilie CatalinaManaila
Mai Pyuric
Iunie anca_n
Iulie marie_jeanne
August ioanadArh
Septembrie dianastoleru
Octombrie ileanaghita
Noiembrie thoughtsbyada
Decembrie OanaPortase

Si ca preview, coperta (cred) arata cam asa:

Cine vrea un exemplar din acest calendar, este rugat/a sa lase un comentariu AICI. Dau autograf, promit! 😛

LE: A aparut articol despre noi si pe apropo.ro … am mai descoperit o poz(n)a cu mine. 😛

50 de gânduri despre &8222;Calendar 2010&8221;

  1. primaaaaaaaaaaaaaaa
    eu vreau un exemplar! sa se noteze!!!!

  2. Ahhhhhh te BAT CROCO ! 15 minute la colt ! PFFFFFFFFF

  3. Bravos Ada, uite asa ai devenit și vedeta 😉

  4. Ada ce ti-au dat de baut ? vin fiert 😛

  5. tu ma vrei numai la colt? te spun lu’ mama 😀

  6. Bre, nu va mai ciondaniti! Unde v-am zis eu sa dati comanda, ha?! Pe link-ul ala, sa stie omul ala cate tipareste… Scrieti si acolo! 😛

  7. mamaaaaaaaaaaaaa, uite-l pe Vio, nu e cuminte si ma supara

  8. Hey ! asta mica ! de ce minți pe mami tau ? 😀

  9. Bai, ce e aici, bar de negri? Hmmmmmmmmmm!

  10. Observa cineva ca Ada e printre cele mai daca nu chiar cea mai FRUMOASA?

  11. oglinda, oglinjoara spune tu cine este cea mai frumoasa din calendar 😛

    PS aici e doar fun, fără băutură 😀

  12. bravoooooo
    felicitari pentru prezenta in calendar.

  13. Felicitari! Draguta idee 🙂

  14. I like Februarie 😉

  15. oricum mama mea e cea mai tare!

  16. Mentiune: Pupicii erau pt Hubba, nu pt Vio! dace vrea ea, iti da unul din ei! 😛

    @analfabetul: Va foarte multumesc, domnule! 🙂

    @Naicu: 😀

    @Joa: Sarumana mult! Da, ma bucur ca se va materializa. 🙂

    @TheNutz: I like her too. Dintre toate fetele, cu ea am fost cel mai bine pe frecventa, am descoperit si multi prieteni comuni, e o draguta, din toate punctele de vedere.

  17. Hubba bubba are dreptate dom-le, esti cea mai smechera din calendaru’ ala, puii mei, pun pe lista : una bucata actiune de soatere a ochilor, asa ca mi’s invidioasa! Si genele’s bestial! Si esti o mumoasa, si…cred ca imi plac fix 4 din tot clendarul ala, tu fiind cap de lista! Esti pe drumul cel bun….prezenta ai, voce ai…maine poimaine la gunoiereli o sa se dea autografe ! 😀
    Zi fraimoasa

  18. neata 🙂

    deci (o tuse ca sa se ingroase vocea si sa nu tremure) am 2 lucruri in minte (bine am mai multe, da’ astea pot fi asternute acia):
    1. esti tare frumusica
    2. iar alcool? 😆

  19. @Aia cu Paru’: Da, o sa-mi mai pun gene de-alea… pana acum nu m-a tentat, ma prostesc la batranete. 😛
    Si ochii raman la purtator!

    @Sangerica: Zi-le si pe alea de nu pot fi asternute… zi-le la fereastra! 😛
    1. Sarumana 😳
    2. Cum adica, bre, iar alcool? Ma stii pe mine cu alcoolu-n nas mereu, sau cum?!?

  20. Felicitari Ada, chiar imi place ideea asta si ma bucur tare mult pentru tine!

  21. Felicitariiiiiiiiiiiiiiiiiii! Am cea mai faina mama , tananananaaaa! :mrgreen:

  22. @Julianne: Sarumana mult! :*

    @Marmotica: Multumeeeeeeeesc! Dar nu e meritul meu, e al celor care s-au straduit ca sedinta foto sa aiba loc!

  23. Ce tare!
    Bravo mai.
    Esti tare frumusica si ma bucur pentru tine! :*

  24. @Morena: Iti foarte multamesc! :*

  25. Evident…esti superba!
    Pup fata!

  26. Monique, ma faci sa rosesc! 😳
    Si sarumana mult pt dedicatia din carte, n-am apucat sa-ti spun la timp. Ce frumos scrii! 😀 Pup si eu!

  27. Cu deosebita placere!
    P.S. Aveam nota 10 la caligrafie 😀

  28. felicitari! superb(a)(e)!

  29. Bravooooooo. Te pierdem,vad io bine. Parca te vaz pe la mol, eu fiind cu un popcorn in bot iar tu pe marili ecran 😉 Vezi, daca iti propun astia reviste de mascari, sa-i refuzi. Sau, daca accepti, macar fa si tu un avi cu fetili… Io nu ma uit da’l rog pe Cardinal sa-mi povesteasca 🙂

    PS – Esti foarte frumoasa, bre!

  30. @Monique: Pies… se vede! 😉

    @Lilly: Calendarul va fi super! Multumesc!

    @Teiucul: Promit solemn ca nu ma pierdeti! Reviste de mascari, no way, n-am corp de manechinuita. Poate la munte fac un .avi cu Pisica si Crocoditza, sa fie fericiti si Vulpele, si Motanul si Mushtele si tu si restul de cereti .avi … Sa zboare fulgiiiiiiiiiiiii! 😆
    Pies: Multumesc! 😳

  31. Ce pot sa zic?
    Frumoase fete … ce-i frumos e frumos!

  32. Bravo Croco! Am zis 😆

  33. Hihihihi[am facut ca un soriceeel;;)] m-a pupat Adutza, m-a pupat Adutza\:d/ Si si si lu’ Vio nu-i dau nimic ca nu ma plimba cu beemveu’:))

  34. Da de unde stii tu ca era doar pt tine, ahhh ? 😀

  35. @Viorel: Pai stie bine fata… ca doar am specificat mai sus. Repet!!!

    „Mentiune: Pupicii erau pt Hubba, nu pt Vio! daca vrea ea, iti da unul din ei!”

  36. Bine Ada, lasă ca mai vb noi 😀

  37. cam cu nasul mare fetele astea .. or fi rude cu Pinocchio… poate 2 si 10 sa zic ca mi-ar tine de cald.. cu privirea lor !!

  38. poate se face si o edite online sau poate scanezi tu unul si il prezinti aici. sunt prea departe ca sa comand unul.

  39. S’ar putea să mi’o iau în freză de la toată blogosfera, dar, de obicei spui ce gândesc. Când gândesc. Şi amu’ am gândit. Nu-mi plac genele roşii. Şi dacă nu ştiam că reprezăntezi luna lu’ novembre nu te găseam în călindar.
    PS sărbă’ feri’ şi ţie şi la toţi gunoierii 😀

  40. @Athe: Stai linistita, nu te agita! Vrei sa-ti spun ce-a zis mama aseara cand a vazut poza? „Foarte naspa, ti-a stricat ochii cu genele alea asa de mari! Nu-mi place! Deloc!” Si a zis ca singura care-i place e februarie. Sarbatori fericite! :*

  41. Me love u’re mother 😀 . Sărbă’ feri’ şi iei 🙂

  42. […] Ziua lu’ copilu’. Gunoiereala de decembrie. Calendarul cu fetele Twitter. Masa de […]

  43. Buna asa!

  44. frumoase eu sunt noua pe aici

  45. […] Ne-am pupat, am vorbit de prietenii comuni si mi-am continuat drumul. Aveam sa aflu ca jumatate de calendar este prezenta la RBF, respectiv Pyuric, Marie Jeanne, Ileana, Diana si subsemnata. Basca, l-am […]

Lasă un comentariu