Leapsa cu desktop

Pentru ca n-am mai scris de o saptamana, m-a pedepsit vulpita mea preferata cu o leapsa light, asa, de weekend. Ar trebui sa postez aici pozili care-mi troneaza pe desktop, adica imaginea de fundal, care-mi mai reduce stresul, nervii si alte bazdaganii. Uochei… eu cum sunt fan caldura, canicula, cuptor… am pe desktop, pe ambele amandoua (vorba a la Simo) calculatoarele, birou si laptop, poze cu mare soare, care-mi inspira relaxare si vacanta.

Deci, poza de pe laptop e asta:

Imi place de mor, mi-as pune un sezlong acolo si as staaaaaaaa… numai la plaja, ca plosnita la soare! 😀

Imaginea de pe desktop-ul de la serviciu este una din cele standard din Windows, cea numita Azul, cu insula cu palmieri si apa aia incredibil de albastra, promit sa fac luni print screen si s-o postez! 🙂

Tare as vrea ca aceasta leapsa sa mearga la Varutza, ca ea face si are niste poze de sta matzu-n coada, la Lorena si la cei doi meri, sunt tare curioasa ce imagine de fundal au pe calculatoare!

Weekend frumos!

LE: birou…

8 gânduri despre &8222;Leapsa cu desktop&8221;

  1. ha ha! si eu am tot cu o plaja. ai dreptate, e relaxant.

  2. plaja e frumoasa dar in departare norii aia pufosii parca prevestesc furtuna 🙂

  3. si eu vreau pe o plaja d-asta… da’ sa fie si a mea 😀

  4. […] in Picturi, leapsa. Tags: Colorkitchen, desktop, flori, leapsa trackback Am primit o leapsa de la Ada, care a primit-o la randul ei de la o […]

  5. @Lilly : nu au cum sa starneasca o furtuna, ca-s photoshhopati 😆

  6. atunci o sa stau linistita si eu pe plaja 🙂

  7. @Violet: Bine-ai venit! Plajele ma incarca pozitiv… in general locurile din apropierea apelor au efectul asta asupra mea… deh, sunt scorpion! 🙂

    @Lilly: Te-a lamurit Joa… nu gasesti nori asa josi si asa pufosi pe mare. 🙂

    @Croco: Doamne, ce copil… vreau, da-mi, fa-mi… pfuai! 😛

    @Joa: Merci!

  8. […] În plan naţional Constantin Stănoiu se situează ca povestitor pe urmele unor clasici ai genului precum Ion Creangă, Mihail Sadoveanu, Marin Preda, Marin Sorescu, D.R.Popescu şi alţii. […]

Lasă un comentariu