Niciodata nu as putea sa…

In mod normal, cica „niciodata sa nu spui niciodata” pentru ca „exista un inceput pentru orice”. Interpretabila si foarte subiectiva faza, chestiile astea depind mult de felul de-a fi si de educatia primita, de fiecare om in parte la urma urmei. Dar nu despre asta vroiam sa vorbesc acum, ci despre faptul ca am de indeplinit o leapsa. Am primit-o de la don’soara Hubba Bubba si trebuie sa scriu despre ce nu as putea eu niciodata sa… (da, stiu, „nu exista nu pot, exista nu vreau”… dar „nu vreau” asta e conditionat de aceeasi subiectivitate de mai sus).

Deci, sa purcedem! Niciodata nu as putea sa…

  • Renunt la muzica. Mie trebuie sa-mi cante, sa ma incante si sa ma inspire. Iar cantatul e una din placerile mele cele mai mari, asa ca niciodata nu as putea sa renunt la cantat, indiferent ca e in masina, acasa, la petreceri, la karaoke, ad-hoc sau cum o fi!
  • Ma bag intr-o relatie. Adica nu i-as fura barbatul altei femei, daca as sti ca aceasta exista in viata lui. Nu as sta linistita stiind ca mi-am cladit fericirea pe nefericirea alteia, nu-s genul care sa calce pe cadavre.
  • Traiesc in lumea musulmana, dupa legile si traditiile lor, inchistata intr-o lume in care femeia n-are niciun drept si este tratata ca un obiect.
  • Stau in singuratate fara sa comunic. Sunt foarte sociabila, eu am nevoie de conversatie, de familie si de prieteni ca de aer! Probabil dupa doua zile de liniste si singuratate, m-as urca pe pereti de plictiseala, mi-as auzi gandurile si m-ar apuca disperarea. Deci nu!
  • Comit suicid. M-am gandit cum ar fi fost lumea fara mine, dar la modul sa nu ma fi nascut deloc, nu alte tampenii. Si am ajuns la concluzia ca, fara mine, lumea ar fi fost mai saraca (da, sunt modesta, stiu! 😛 ). Plus ca, absolut nimic pe lumea asta nu merita sa recurgi la asa ceva!
  • Sa fac rau cu buna stiinta, doar de dragul razbunarii, sau pentru ca sunt eu sadica. Nu doresc raul nimanui, nu as face nimic in sensul asta, n-as tese intrigi, n-as sapa pe nimeni. Le fel, n-as face rau niciunui animalut, i-as biciui la talpi pe aia de chinuie animale, nu as vana, nu vad placerea in a haitui un animal speriat. (cu muuu, guitz, beee si cotcodac/cucurigu e alta poveste, dar nici atunci nu vreau sa asist)
  • Uit de o datorie. Problema mare, tocmai de-aia nu ma imprumut! Incerc sa ma limitez la cat am, sa nu ma intind aiurea si sa fiu cumpatata, daca depasesc ceva si ar fi nevoie, as imprumuta sume mici, pe care sa le dau repede inapoi. Nu pot sa dorm linistita noaptea stiind ca am datorii, cum vin banii, primul lucru asta fac. Ce-i drept, am zis si sarumana cand mama mai zicea „hai, lasa!”, uneori mai fac si eu asa cu prietenii, dar sunt sume mici. Mi-am luat ceva tepe si m-am lecuit, asa ca, si eu la randul meu, daca imprumut bani cuiva, imprumut sume care poti fi date inapoi repede si dintr-o data.

Si cam atat am idei momentan. Ii mai las si pe altii sa ia cuvantul, de exemplu Marmotica, Crocoditza, Sangerica, Aia cu Paru’, Jasmin, Naicu, LiaLia si TiBi. Cine mai doreste, cine mai pofteste, este liber sa se serveasca!

PS: La multi ani, Liviu! La multi ani, Vlad!

26 de gânduri despre &8222;Niciodata nu as putea sa…&8221;

  1. Ma bucur ca ai facut-o, ma bucur ca ai dat-o mai departe la atat de multa lume[cate injuraturi iti primesti tu de la saracii oameni:))):)))] si…in general ma regasesc si eu in chestiile de la tine, cu exceptia a doua parca, da’ nu-ti zic care, sac sac:P

  2. Prrriiiimaaaa!!!
    M-am identificat cu 4 dintre optiunile tale!
    Ma bag intr-o relatie,Uit de o datorie,Traiesc in lumea musulmana,Sa fac rau cu buna stiinta…:) nu le comentez pe celelalte!
    Nu te superi daca ajung sa ma execut cu leapsa maine..ca am la de treaaabaaa..valeu!!!
    O zi frumoasa!

  3. Haide mai Hubba Bubba, de ce mi-a stricat susta cu Priiiimaaa??? Repede tu! 😛

  4. multam de leapsa, o sa ne conformam. 🙂

  5. AiacuParu’, imi pare-asa de rau:”>:)):))

  6. acuma ca ne-ai promis acestea 7 trebuie sa-ti urmarim viatza sa vedem daca chiar o sa te tii de ele ! haha

    La prima vedere, femeile concurati prea mult una cu alta pe cai ascunse …ca punctul 2 sa fie adevarat.. intrebarea e daca el merita ? si de cele mai multe ori nu merita ! deci probabil ca o sa te tii de acel punct din motivul celalalt. Oricum pentru asta s-a inventat adulterul… pt cind anumitzi barbati (insurati) iti plac dar nu merita mai mult !

    Iar punctul 3 e eronat, femeia este un obiect sexual in lumea vestica … toate ar trebui sa fi-ti barbie dolls, iar dupa lumea designerilor toate ar trebui sa purtati de la marimea 7-8 in jos… Cred ca ce poti reprosa lumii musulmane e lipsa de identitate a femei si pozitia sociala ce i se rezerva din start…

  7. @Hubba Bubba: nu te bucura, ca diseara primesti si tu ceva! Tot o leapsa! 😛 si nu ma injura lumea, ca am dat-o la lume care ma iubeste! 😀

    @Aia cu Paru’: Cand ai tu timp. 🙂

    @Sangerica: O sa verific eu!

    @UnSoricel: Tin sa te anunt ca ma tin de punctul 2. am fost „pe partea cealalta”, a toantei (ca nu am numesc eu asa degeaba) care afla ultima si nu-i prea bine. Si, daca vrei sa stii, am renuntat desi sunt convinsa ca este si va fi love of my life. Asta e, viata merge inainte!
    Te rog mult, ai grija la scriere, ca ai greseli!
    Si lasa-ma sa cred ca in vest femeile au totusi drepturi. Ce cred designerii e alta mancare de peste, prefer masura 10-12 si sa fiu sanatoasa decat sa mor de inanitie!

  8. Cred că aş putea să uit de o datorie, dar nu m-ar lăsa cel în cauză. 😀
    Cu restul sunt perfect de acord, mă regăsesc.

  9. @Contele: E treaba mea daca aberez sau nu, nu crezi?! Chiar m-ai pus pe ganduri si-am stat si-am derulat filmul, ca sa zic asa si, din cate stiu eu, nu am facut chestia asta. Daca s-a intamplat, inseamna ca nu stiam datele problemei.
    Vorbesti de parca ma cunosti in real life. Cu cine am placerea? Ca „titlul” asta nu-mi spune nimic, n-am avut de-a face cu persoane cu sange albastru.

    @zahdiva1: Da, ar fi frumos sa tot iei de undeva si sa nu mai fie nevoie sa dai inapoi, dar… legea compensatiei nu te lasa. 😛 Bine-ai venit!

  10. Never say never. 😉

  11. @ Vlad: Cîtă înţelepciune…
    @ Ada: Merci.

  12. deci sa nu-i spuneti lu’ ada ca fur si eu leapsa asta, da? 😀

  13. Rae, daca mai asteptai putin ti-o faceam eu cadou 🙂

  14. La naiba, bine ca mi-ai amintit, tre’ sa o fac si eu.
    In lumea musulmana mi-ar fi chiar bine. Mie =).
    Iar cu suicidul…e vorba de propria decizie. Nu stiu daca as face-o din disperare cat as face-o de nervi sau dezamagiri care stiu ca m-ar afecta pe mine. Fiecare cu bibilicile lui.

  15. @Koodoo: Vezi ca te reneg! 😀 Un scorpion nu vorbeste niciodata asa!

  16. Autodistrugerea e una din trasaturile principale ale unui Scorpion. Deci : te contrazic.

  17. @BlueAngel, renunt la furat in favoarea unui cado’ 😀

  18. Ce frumos suna fraza asta: Nu as putea niciodata sa uit de o datorie. Daca ar fi mai multi ca tine… 😀

  19. Ia uite ce le stie maestru Koodoo:-? Da’ zau de nu are dreptate;;)

  20. Cu mândrie te anunţ că m-am ocupat de leapşă 😀

  21. […] Leapsa de octombrie Publicat octombrie 5, 2009 Chestii si chestiuni importante sau nu 🙂 Leave a Comment Am primit cado’ o leapsa…tocmai de la mama mea. […]

  22. […] Aici vedeti cum a rezolvat exercitiile Ada si mai jos va las sa va bucurati de gandurili mele […]

  23. […] Acum e rîndul Adei care mă pune să continuu fraza niciodată nu aş putea să… Am s-o fac prin a spune că […]

  24. […] vor fi câteva voci care vor cere răspunsuri la întrebarea “De ce nu ai făcut şi leapşa Adei?”. Şi ca să răspund de pe acum, n’am răspuns pentru că io consider că în […]

  25. […] nu spune niciodata, doar azi! Pentru ca am primit o leapsa de la Ada. In plus, cum este si ziua ei, ma gandesc ca trebuia sa o onorez. Sa fii […]

Lasă un răspuns

