Contraceptivul ideal

Stiu ca nu exista nimic ideal si orice lucru care aparent e ideal are lipsurile lui, dar, daca am fost lepsuita sa scriu despre contraceptivul ideal, poate vestitii cercetatori britanici care descopera toate bazaconiile, vor lua notite din blogosfera si-l vor crea.

Si am fost lepsuita din doua parti, de Nina si de draguta Tomata, care m-a si botezat (norocul ei ca suna bine 😛 ). Asa ca dupa ce am dat o raita pe „goagal” am ajuns la concluzia ca lipsa e cel mai bun contraceptiv, basca te si fereste de BTS.! 😆 Glumeam, asta stiam si fara sa caut pe Google!

Sa incepem cu clasicul si hulitul prezervativ. Te fereste de BTS si de sarcini nedorite. Dar ce te faci daca ai alergie? Daca latexul numai ca nume te face sa te zbarlesti?! Si ce te faci daca se rupe? Si-ti dai seama tarziu? Eventual dupa vreo luna cand ai greturi dimineata. Prezervativul e ideal atunci cand nu ai un partener stabil. Trebuie sa fie de buna caliate pentru a se evita surprizele si nu e o regula ca el sa aiba prezervativ si tu, ca o lady ce te afli, poti avea. E adevarat ca taie cheful, ca reduce din senzatii, ca-ti sta pe creier numai ideea, dar la cate genuri de prezervative exista, sigur poti gasi unul potrivit. Imi aduc aminte ca in facultate am facut promotie la prezervative (cea mai tare promotie a fost) si ma miram de ce lumea imi spunea ca nu poarta asupra lor prezervative, ca prefera alte metode sau ca vor copii. Mama ei de musama! 😛

Cu piluele contraceptive nu-i de glumit. Adica nu se administreaza dupa ureche, ci la sfatul medicului, pentru ca acestea mai regleaza si alte procese metabolice la unele persoane. Pe de alta parte, daca sunt luate din 2 in 2… vax albina! Trebuiesc respectate perioadele de pauza intre ele, la fel perioada minima pana sa te apuci de facut copii. Mare atentie la interactiunea cu alte medicamente, pentru ca efectul unora le pot anula pe celelalte! Cunosc o persoana care lua un tratament si lua pastile si a ramas insarcinata. Si inconvenientul e ca trebuie luata la ora fixa si in fiecare zi, pune alarma la telefon ca altfel o iei degeaba!

La altii e mai simplu, folosesc metoda calendarului. Ei bine, asta functioneaza atunci cand menstruatia este aproximativ ceas. Si in perioada periculoasa se recurge la coitus interruptus. E ok, nu se aplica la toata lumea si se calculeaza perioada fertila dupa un studiu de cateva luni. Tot pe baza asta se fac calcule si pentru conceptie. Riscul e sa ramai cu ochii in soare atunci cand esti almost there…

Mai exista niste foite contraceptive, se administreaza local, se topesc si se elimina dupa actul sexual impreuna cu lichidul seminal, la dus. Nu stiu cat de sigure sunt. Probabil la fel de sigure ca metoda babeasca pe care-am auzit-o candva: introducerea in vagin a unei bucatele de pulpa de lamaie, pentru a crea un mediu foarte acid si a omori inotatorii prea temerari. Nu imi inspira incredere deloc, ba dimpotriva, cine stie ce naibii infectie mai risti sa faci!

Steriletul mi se pare scary, nu stiu de ce. Probabil e bun si eficient. Stiu ca este recomandat femeilor care deja au nascut, deci probabil inainte poate avea efecte secundare (?). Despre plasturele care se lipeste pe abdomen nu stiu mare lucru, dar n-am auzit lucruri extraordinare despre plasturii pentru fumatori, asa ca, extrapoland, nu-mi inspira incredere. Pe langa asta, parca as sta mereu cu grija sa nu se dezlipeasca si sa-si piarda efectul. Inelul vaginal pare a fi o varianta comoda si usoara. Diafragma la fel. Injectiile lunare sau trimestriale ma sperie, pentru ca urasc acele. Pentru mai multe metode de contraceptie, puteti citi aici.

Eu una cred ca pentru a fi ideal, un contraceptiv ar fi excelent daca ar fi o bratara pe care s-o porti tot timpul si, in contact cu pielea, sa-ti asigure protectia de care ai nevoie, eventual si impotriva BTS. Contraceptivul ideal nu trebuie sa aiba efecte secundare, nu trebuie sa se simta, sa se vada, sa nu strice in niciun fel pasiunea, sa nu fie un stres si sa fie la indemana si ieftin.

Sunt foarte curioasa cum vede jumatatea mai buna a Marului contraceptivul ideal. De asemenea, ca o mama responsabila ce sunt, vreau sa-mi supraveghez fetele adoptate virtual, deci Croco si Marmo sunteti invitate! 🙂

18 gânduri despre &8222;Contraceptivul ideal&8221;

  1. Ideea ta de contraceptiv-bratara ar fi grozava 😉 Asa n-ai mai avea probleme,ai purta-o in acele momente iar in caz de doresti un copil sa o dai jos…ar trebui sa vada acest articolul vreun om de stiinta si poate s-ar realiza ideea… 😛

  2. Vaaai, mii de scuze… nu-mi vine sa cred ca in tot timpul asta eu citeam thoughts by Dada. :)) si stiam ca te cheama Adelina, da’ ma gandeam ca o fi vreun nume de scena. vai vai… ma simt tare prost. 😦 schimb acuma. merci ca ai facut leapsa.

  3. Perhaps ..Perfect Planning Prevents Pathetic Performance :)))

  4. si totusi exista un contraceptiv ideal
    USTUROIUL 😀

  5. hait….. trebuie sa spun? daca ma bate mama? 😆

  6. @Roxana: Sa vedem daca s-o gandi cineva. 🙂

    @Tomata: Stai linistita! Nu-ti face griji! Dada suna bine, pe bune. Sunt Ada ca asa am ramas de mica, mi-era greu sa spun Adelina… stii cum sunt toti oamenii mari, au doua intrebari standard, cum te cheama si cati ani ai. 😛

    @Za: So many P’s. 🙂

    @The Editor: 😆

    @Crocoditza: Nu te bat, promit! Pies: vreau nepoti, sa stii! 😛

  7. Pana la bratara avem inel:) Dar eu am o nelamurire: daca la prezervativ putem face alergii, la inel nu? Nu stiu, intreb si eu.

  8. Vai, leapşa asta trebuie să o fac şi eu şi habar n-am ce să scriu. Găsesc eu o soluţie pînă la urmă.

  9. Hai ca ti s-a marit arborele. Genealogic, ziceam. Bag de seama ca te-ai mai ales cu o nasa. Daca tot ti-a zis „Dada” 🙂

  10. Ah, nah ca a venit si vremea asta. Mami da sa stii ca sunt inca virgina 😀

  11. păi crecă aci era loc de multi P, 😛 apropo ce fain ninge la tine acilea :)))

  12. @Naicu: Think, think, o sa-ti iasa ceva misto sigur! 🙂

    @Marius: Daaaaaaa, traiasca nasa Tomata! Si e un must aci’ sa ne vedem si la ochi, ori merg eu la TM, ori cand vine ea la capitala.

    @Marmotica: Da, mami, stiu, nici nu-mi inchipuiam altfel! 😆

    @Za: Nu mai stiu ce-am facut, da’ cred ca a ramas setat asa de anul trecut. Nu stiu cum sa mai opresc ninsoarea. Se pare ca la mine pe blog a venit iarna. 🙂

  13. adică io după un an am observat ca ninge la tine ? :))))

  14. @Soso: Scuze ca ai stat la poarta moderarii. Sincera sa fiu, nu stiu ce sa-ti raspund la nelamurire, inelul nu l-am incercat.

    @Za: Ninge doar in perioada de iarna, in rest n-a nins, s-a oprit de la sine. 😛

  15. […] uitat la cei care au avut leapsa asta inaintea mea, la Ada, Nina si Tomata si am citit ce au scris. Foarte dragut si foarte documentat. Pai si eu ce sa mai […]

  16. Am executat leapsa. Am pus si link, dar n-a facut pingback sau ceva s-a intamplat, ca vad ca n-apare la tine. 😕

  17. […] sa discute si astfel de treburi cu mama ei , drept urmare o sa ii scriu Am primit leapsa de la Ada si trebuie sa scriu despre contraceptivul ideal , care dupa cum spunea si ea ar fi ABSTINENTA!!!! […]

  18. Nici macar abstinenta nu functioneaza 100%. Uite ce a patit Fecioara Maria!

Lasă un comentariu