Pentru Erika

Aseara a fost concert in Fabrica. Pentru Erika! Cine nu stie despre cazul ei, cititi aici!

S-a strans ceva lume. Asta m-a bucurat, inca exista oameni cu suflet si inca exista speranta. A fost lume pestrita, dar diferita de turma. Exact cum ma gandeam, oamenii obisnuiti sunt cei care sar in ajutor, n-am vazut pe acolo niciun copil de bani gata, niciun „bamboo-ist”, nicio „vedeta”, doar artisti. Intr-un fel m-am bucurat, ca in sfarsit ma duc intr-un loc unde nu mi se vor strepezi dintii si unde nu ma intreb „oare ce caut eu aici?”. Dar in primul rand mi-a facut placere sa ajut, sunt innebunita dupa copii, sunt niste ingerasi si toti merita o copilarie fericita! Sper din tot sufletul ca Erika sa se faca bine si sa fie o bucurie pentru parintii ei!

Respectele mele celor care s-au hotarat sa sustina aceasta cauza fara a pretinde nimic in schimb: Cabral, club Fabrica, Habar, Vita de Vie, trupa de tearu Dan Puric si Parazitii!

Oricine o poate ajuta pe Erika! Detalii mai jos:

erika

2 gânduri despre &8222;Pentru Erika&8221;

  1. […] Ca bancul s-a imprastiat ca molima, e un lucru cert, ca a fost preluat de la unii sau altii si transmis…ok… dar cand a ajuns la mine sub forma de mass, m-au apucat niste bazdaci (gargauni, nervi, spume!)! Poate reactionez eu aiurea, dar sunt convinsa ca multi nu stiu… ca in seara aia Vita de Vie, impreuna cu Parazitii si trupa Habar cantau pentru Erika! […]

  2. […] Erika 1. Aniversare bal mascat. Am cunoscut-o pe Lorena, ale carei carti le-am citit si mi-au placut mult, […]

Lasă un comentariu