Mi-e dor…

  • de copilarie, sa ma joc afara cu copiii si sa n-am nicio grija, sa stau in bratele musafirilor, sa merg cu mama la serviciu si sa-mi spuna colegele ei ca seman perfect cu tata, sa mai am rolul principal la gradinita, pe care sa-l repet temeinic pentru serbare, sa merg la mamaie la tara si sa fac tot felul de trasnai
  • de scoala generala, cand mergeam in tabere si in fiecare weekend ajungeam in locuri frumoase, alaturi de colegi
  • sa calatoresc, sa ajung in locuri care sa ma lase muta de uimire
  • sa mai simt emotiile unui examen adevarat, cum a fost la bac, la admitere, la licenta, mi-e dor de adrenalina aia
  • de bunicul meu preferat, care mi-a deschis numeroase cai, mi-a indrumat pasii catre anumite lucruri, lasandu-ma pe mine sa aleg mai departe si care-mi povestea aventurile din armata
  • sa tai hartie si sa fac tot felul de nebunii colorate, sa ascut creioanele cu forma de octogon si fasiile alea sa le lipesc cu aracet, facand astfel flori in vaza… (mi se spunea Toaca-Hartie)
  • sa cos la masina asa cum m-a invatat bunica atunci cand am facut bonete la papusi, si-am dus si la gradinita si-am dat si celorlalte fetite
  • de vacanta de vara de 3 luni, cand ma plangeam ca ma plictisesc, dar apucam sa vad marea, sa merg intr-o tabara, sa ajung si la tara…
  • de prieteniile legate in tabere, de cele legate la mare in camping si de corespondenta pastrata chiar si acum (chiar, o s-o recitesc cu drag!)
  • sa merg la bal, nimic nu se compara cu febra cautarii rochiei potrivite, cu pregatirile… 🙂
  • de o anume persoana, pe care nu stiu cand si daca o voi mai revedea…
  • si cel mai dor imi e de soare! abia astept sa ma pot plange de cald! 😉

Gata cu melancoliile, sper sa fie o saptamana buna pentru toata lumea!

16 gânduri despre &8222;Mi-e dor…&8221;

  1. Si mie mi-e dor de tine 🙂

  2. Da, de vacanta de 3 luni mi-e si mie dor … O saptamana impotriva prognozei meteo iti doresc!

  3. Si eu aveam o porecla legata de faptul aa…da..voiam sa zic ca am uitat-o, dar mi-am amintit: Ciopartila :)) Pentru ca cioparteam hartii :)) Faceam fulgi de nea din hartie, ash, pai si mie mi-e dor de mor de multeee…. Di cie bagi nostalgia-n noi?

  4. Funny… u miss a lot of things… eu cu fiecare zi care trece simt ca parasesc pas cu pas un bazin full of shit. Aproape k imi doresc sa treaca mai repede.
    Senzatia la sfarsitul fiecarei zile e k am nevoie de un dush, am mai trecut prin niste mizerii dar le-am depasit.
    Nu vreau sa ma mai intorc nici macar un pas inapoi, nu vreau sa mai retraiesc nici macar o secunda din ce a fost.

  5. […] doamnele si domnisoarele Ada, Adina Hutanu, Ana Birchall, Ana Usca, nepoata-mii Ana-Maria din Craiova, Aurora Scarlet, Carmen, […]

  6. cui nu ii este dor??? :))

  7. Ah, melancolia asta ce o avem noi scorpionii .. Si uite asa mi-am adus si eu aminte de multe lucruri/fiinte de care imi este dor … Vacanta aia de 3 luni cred ca dorita de foarte multi dintre noi, si cand te gandesti ca pe atunci pe la jumatate tipam ca eu vreau sa inceapa scoala.. Ah vorba unui intelept : de-as fi avut mintea de acum, atunci …
    Soareee mult , mult iti doresc!

  8. deci e trasatura de familie asta cu tocatul hartiei, lipit, creatii 🙂
    vacanta de 3 luni cred ca mai pup dupa ce nasc. nu, nu-s gravida acum 😛
    mie mi-e dor rau de inghetata polar si de eclerul pe care il mancam de fiecare data cand veneam de la scoala, ca era in drum spre casa o baracuta
    mi-e dor sa merg la scoala, sa astept pauza, sa vreau sa fiu mare, sa treaca timpul mai greu, sa n-am griji (decat d-alea copilaresti)
    mi-e dor de prietenele mele din copilarie, nu le-am mai vazut de atata timp…
    mi-e dor sa ma bucur de zapada, de cand m-am facut „mare” nu imi mai iese schema asta
    cel mai dor imi e de caldura 😀

  9. @Oliwer: 😛 😀

    @Joa: Ce bine era cu vacanta de 3 luni!

    @Hubbis: Sa fie clar, TU m-ai copiat pe mine, ca eu sunt mai mare! 😛

    @Parmalat: Tu stii mai bine ce-ai trait… uite, eu de exemplu nu regret liceul, nu mi-e dor si nici n-am prea multe nostalgii, adolescenta a fost o perioada ciudata in viata mea.

    @Black Angel: Lui Parmalat! 😛

    @Marmotica: Melancolica lu’ mama. 😛

    @Crocoditza: Pfuai, alta cu toaca-hartie! 😆 Lasa, c ao sa fii si gravida… si o sa-ti retraiesti copilaria, o sa colorezi, o sa decupezi, lipesti, modelezi etc. Eu una abia astept! 😉

  10. dear, origami ai incercat??? 🙂

  11. Sa zicem ca s-a mostenit talentu’, n-a copiat nimeni pe nimeni :-„

  12. Mie imi e dor de:
    – rasul pe sub banca alaturi de colegele mele dragi, de ne sufocam si facem rosii ca sfeclele
    – colegul de care am fost indragostita 3 ani si i-am spus abia dupa bac.
    – vacantele la bunici cand era musai sa-mi rup macar un deget si sa-mi crap capul macar o data
    – mersul cu baietii la vanatoare de broaste la iaz. Doamne cum le mai umflau, saracele!
    – sa am senzatii ciudate in stomac si in piept cand vad fata lui
    – sa tarai rochiile mamei prin curte si sa primesc niste chelfaneli zdravene de la bunica.

    Daca stau sa ma gandesc mi-e dor de o groaza de lucruri, oameni si momente.

  13. Ia uite saraca Semafor, ai rupt-o si pe ea, ntz, ntz.

  14. […] Sa se distreze mai departe fetele noastre: sufletica (cand vine cu forte noi din vacanta ), Anamaria, LiaLia, Cristina, Rose, Hubba Bubba, Rontziki si Ada […]

  15. […] fetele: Ada, Adina Hutanu, Ana Birchall, Ana Usca, nepoata-mii Ana-Maria din Craiova, Aurora Scarlet, Carmen, […]

  16. […] fetele: Ada, Adina Hutanu, Ana Birchall, Ana Usca, nepoata-mii Ana-Maria din Craiova, Aurora Scarlet, Carmen, […]

Lasă un comentariu