Beauty session

Eu sunt copil cuminte, dar tot mai incalt din cand in cand cate-o pedeapsa! Asa, preventiv! De data asta m-a tras de ciuf Nina, care ma pune sa dau din casa, adicatelea sa povestesc ce fac eu de sunt asa de draguta 😳 (a se vedea si modesta 😆 ). Deci, cand vine vorba de ritualul de ingrijire si infrumusetare, sunt campioana! Nu la viteza, ci dimpotriva, pentru ca atunci cand am timp si chef sesiunea poate dura o intreaga zi.

Dar sa incepem cu inceputul. Dimineata cu ochii carpiti, ma spal pe dinti, imi fac un dus si ma dau cu crema pe fata. Dupa ce ma imbrac, ma machiez si aici ingredientele de baza sunt tusul si rimelul. Bineinteles ca mai bag si o pudra, un fard de obraz, un gloss. Cand sunt multumita, trec la partea cea mai dureroasa, parul. Pe care, acum pe timp de vara il rezolv rapid, o coada de cal si aia e. Dar si asa, tot bag in el ceva spuma si fixativ (am un par fin si moale care sta numai cum vrea el). Vara n-am breton, ca nu-l suport, dar cand e rece mi-l refac.

In timpul zilei rar ma dau cu gloss dupa ce mi s-a dus cel aplicat dimineata. Ma mai dau din cand in cand cu crema de maini.

Seara, daca am fost la sala, direct in baie ma opresc, asta dupa ce deja am mai facut un dus la sala. Am gel de dus de la Dove, ala crema, e minunat, am sampoane potrivite pentru parul meu matza, dar si impotriva caderii parului (trebuie sa invat sa fiu ma nesi, sa nu ma mai stresez, ca de ala asta mi se trage in primul rand) si, dupa ce termin partea de curatare, sunt alt om. Si ma spal si pe dinti! De obicei, demachierea se face cu apa si solutie de spalat pe fata, apoi pe o discheta demachianta pun niste crema minune de la Farmec, are si niste tonic si intr-un final, pentru ca am tenul uscat, aplic o crema regeneranta de noapte. Inca n-am nevoie de crema de ochi, ma conserv bine deocamdata!

Dupa toata nebunia asta, ma dau cu crema de corp tonifianta, daca mai am chef, pun si Relax&Tone-ul in miscare si cam aia e.

In weekend, la toate astea se adauga epilat, pensat, manichiura si pedichiura, mi-a spus mie mama cand eram a 7-a ca o femeie se vede cat de (ne)ingrijita e dupa unghii, de atunci am bagat la cap si actionez in consecinta… eventual mai pun si o masca de par, o masca de fata, pe langa crema de corp, dau cu crema anticelulitica, mai dau cu crema emolienta de talpi… ehe… o gramada de pomezi! 😛

Imi face o placere nebuna sa am timp pentru mine sa ma lafai si sa ma lungesc cu beauty session-ul toata ziua, sunt cunoscuta pentru asta deja, si chiar daca sunt o invartita, rezultatul final e satisfacator, chiar si pentru mine, carcotasa carcotaselor. Si nu, nu folosesc produse care costa cat un salariu, multe chestii pleaca de la autosugestie, daca genetica ajuta, cu atat mai bine, mai trebuie ceva indemanare, simt estetic si stil si… there comes the diva in you! 😉

14 gânduri despre &8222;Beauty session&8221;

  1. Uff, ce pustoaica esti :X:X:X

    Trebuie sa recunosc ca e mult mai complicat ritualul de infrumusetare la o femeie decat la un barbat 🙂 Ma rog, vorbesc de barbatii aia care chiar give a shit pe felul cum arata si nu considera ca a fi detinator de p*** le da dreptul sa ignore restul :))

    Gel de dush folosesc, care e si pentru par deci sampon nu-mi mai trebuie, creme de fata folosesc destul de rar si mai mult k sa ma alint fiindca nu prea le vad efectul (folosesc una care curata si una care hidrateaza), after shave nu folosesc (fiindk folosesc o masina kre nu ia firele chiar din radacina, le ia de la 1 mm) si probabil cea mai mare extravaganta e cand ma duc la masaj (din ala normal, nu erotic fiindca ne referim la infrumusetare :P) si electrostimulare :-s

    Manichiura, pedichiura sunt foarte simplificate, la fel si aranjarea parului de pe cap, doar epilatul k sa nu fim maimutse se face pe o suprafata mai mare de corp ;))
    La sala in mod special nu ma duc, folosesc niste echipamente pe kre le am in casa si kre nu-ti fac neaparat o tona de muschi dar te fac sa stea hainele bine pe tine 🙂

    Pasta de dinti folosesc dimineatsa, in rest apa de gura de cate ori e nevoie imi place mai mult are gust mai intens 🙂

    Si da, ca femeie conteaza mult cum ai unghiile! Ca barbat important ar fi doar sa le ai taiate, dar ca femeie poti sa fii sigura ca ochii cuiva vor pica pe unghiile tale!

  2. ce bine ca ai rabdare pt sesinea de frumusete! ca eu nu ma pot lauda cu asta 🙂

  3. mi-ai amintit prin acuratetea descrierii de ablutiunile lui don Rigoberto de la llosa 🙂

  4. Mda si io tot cam asa, mai putin partea cu mastile ca n-am rabdare. Dar m-am obisnuit, nu mi se pare ca mi-ar lua mult timp. Daca sar vreun pas, parca nu ma mai simt asa bine.

  5. Eeee, stiam eu ca ai sa te lauzi cu un ritual de toata frumusetea. 😉

  6. @Parmalat: Cata descriere… 😯

    @Lilly: Cum sa n-am rabdare cu mine?! N-am cu altii, dar cu mine am toata rabdarea din lume! 😀

    @Marius: Trebuie sa citesc despre… 😀 … ca nu stiu cine e personajul.

    @Joa: Ritualul e ritual, si trebuie respectat. 😛

    @Nina: Deocamdata am timp, sa ma vad peste niste ani, si cu copii sa vad cum ma mai impart. Dar stiu ce fac, reduc drastic timpul de butonat! 😉

  7. @Ada:

    what?! e cat jumate din descrierea ta :))

  8. lipseste rimelul, fondul de ten, gloss-ul, conturul de buze, timpul petrecut la coafor si oja :))

  9. Uite pe cineva ca mine! Nici eu nu stau mult cu pomaditul. Fac tot ce este necesar si cat mai simplu. Nici eu nu folosesc produse scumpe. Am tot incercat si cand am gasit ceva care sa mi se potriveasca am mers numai cu ala. O diferenta totusi: nu ma duc la sala, nu fac sport nici acasa (desi am mai multe DVD-uri cu exercitii fizice). Nu reusesc sa fac asta, nu am prea multa vointa ;P Dar merg pe jos destul de mult, si e varsta si ADN-ul. Asa ca nu ma stresez! O zi faina!

  10. Uhhh, Relax&Tone-ul ala e de-a dreptul magic. Si eu il folosesc de vreo 3 luni in fiecare zi si sunt nu incantata ci extaziata de rezultate (a se citi ca am in sfarsit taliuta aia de viespe la care visez de cand aveam 12 ani) chit ca ma mai trezesc si cu cate o vanataie de la bilutele alea.

  11. @Parmalat: Alooooooo… io sunt femeie!!!
    Am zis de rimel, am zis de gloss… n-am zis de fond de ten, contur de buze nu folosesc, oja e la mani-pedi inclusa… si nu, nu petrec timp la coafor, n-am de ce, la parul meu, ma duc degeaba la coafor, ca tot cum vrea el sta. Ma duc doar o data la cateva luni sa ma tund… iar asta, la coafeza acasa. 😛

    @Madalina: Bine ai venit! Ba dimpotriva, stau enorm cu bibileala! de machiat am prins dexteritate si cand ma grabesc, pot fi gata extrem de repede.

    @Soptitoarea: Bre, mie mi-e asa lene sa-l folosesc… sunt groaznica! Si da, si eu am avut vanatai! 😀

  12. Gata, imi iau si eu relax and tone!

    Regula de aur e – daca functioneaza la gagici, atunci la barbati functioneaza mult mai bine fiindk barbatii au mai multi muschi :))

  13. @ Parmalat: Ia-ti ca face minuni cu patratelele de pe abdomen.

Lasă un comentariu