Leapsa despre 2010

Pentru ca am fost (sunt) fata de treaba, primesc lepse in dar. Pe care le onorez cu placere, mai ales daca este vorba de subiecte care-mi plac. De data asta am primit o leapsa de la Lilly, in care, prin raspunsurile la niste intrebari, as putea rezuma anul 2010. Sa purcedem:

1. Care a fost cel mai funny moment din 2010?

Au o fost o gramada de momente amuzante, de-a lungul anului, dar niciunul memorabil sa-l pot declara top of the top. Sigur m-am hlizit mult, asta garantez! Poate cel mai funny moment a fost cand am busit masina ca-n filmele proste de comedie, de 2 ori in interval de 3 zile, atunci mi s-a parut horror, acum mi se pare amuzant.

2. Care a fost cel mai nasol moment din 2010?

Au fost destule din pacate. Unul din cele mai naspa momente a fost cand am aflat ca-mi voi pierde jobul, job care-mi placea foarte. Din asta a derivat si faptul ca n-am mai plecat la Koln, imi luasem si bilet la concertul Linkin Park si stabilisem si cu Anachen sa o vizitez.

3. Care a fost filmul anului 2010?

Nu sunt o cinefila, nu am vazut multe filme aparute in 2010, dar stiu sigur ca mi-a placut f mult ideea din „Inception„.

4. Care a fost cartea anului?

Nici asta nu stiu, n-am citit neaparat ce a fost la moda, ci ceea ce m-a pasionat pe mine. De exemplu am citit toata seria „Vampirii Sudului” de Charlaine Harris.

5. Care a fost spectacolul anului?

Sa-mi fie rusine, am fost doar o data la teatru si am vazut „O noapte furtunoasa” la TNB sala mica. In rest mi-a placut tare mult la Fatboy Slim si momentul din concertul Guns N’ Roses cand toata lumea canta „Don’t Cry”. 

6. Care a fost melodia anului 2010?

Categoric asta:

7. Care a fost barbatul/femeia anului 2010?

Asta chiar nu stiu si nici ca ma pasioneaza. 😀

8. Care a fost cel mai frumos loc vazut in 2010?

Categoric Antalya, Belek, Adam & Eve Hotel.

9. Care a fost cel mai emotionant moment din 2010?

Momentul in care, la nunta varului meu, mi-am luat inima in dinti si m-am urcat pe scena si-am cantat. Pentru multi a fost prima data cand m-au vazut cantand si a fost o premiera si o surpriza placuta. Iar eu pluteam, pe parcursul piesei nu stiu nimic din ce-a fost in jurul meu.

10. Care a fost cea mai mare realizare a anului 2010?

Mi-am omorat un mare pitic de pe creier in legatura cu felul in care arat. Acum ma simt mult mai bine cu mine insami. 😀

11. Ce imi doresc pentru 2011?

Sa fiu atat de fericita incat sa explodez, sa pot sa alerg o zi si sa strig in gura mare cat de fericita sunt si sa nu fiu obosita dupa asta! Sa fiu sanatoasa si sa-mi iasa ce-mi pun in cap, restul se rezolva.

N-as vrea sa incep anul prin a pedepsi pe cineva sa faca leapsa asta, desi nu mi se pare nimic greu, dar… mai bine las pe cine doreste s-o execute.

12 gânduri despre &8222;Leapsa despre 2010&8221;

  1. La multi ani. frumoase raspunsuri. multam de melodie, sorry pentru job-ul tau. la anul ce a venit sa ai parte de SATISFACTII. de care vrei tu.
    kisss

  2. din cate am citi pe parcursul anului si recitit acum pe blogul tau in anul ce tocmai s-a incheiat ai avut parte de multe lucruri frumoase si interesante, din pacate au fost si momente neplacute poate pentru a echilibra putin situatia 😦
    si…………waw cine n-ar vrea sa vada Antalya, Belek, Adam & Eve Hotel. Mie mi acum imi curg ochii cand ma gandesc 🙂
    un an minunat cu tot ce iti doresti!

  3. @Analfabetul: La multi (b)ani si tot ce-ti doresti! :*

    @Lilly: Au fost si lucruri frumoase, nu zic nu, dar se putea mai bine. Anul asta va compensa, stiu eu!

  4. Subscriu cu melodia 😛

  5. Si eu subscriu cu melodia 🙂

  6. […] As vrea sa stiu si eu,ca nah,curiozitatea poate omoara pisica nu si pe mine amintirile urmatorilor: Corina ,Cristina ,Elena ,Ely ,Irina ,Larisa ,Madalina ,Marina ,Monica ,Multzam si Ada 🙂 […]

  7. […] merge la Ada, Andreea, Croco, Mărul, Petra, Pitty, Ionie şiii cine mai […]

  8. […] merge la Ada, Andreea, Croco, Mărul, Petra, Pitty, Ionie şiii cine mai […]

  9. […] As vrea sa stiu si eu,ca nah,curiozitatea poate omoara pisica nu si pe mine amintirile urmatorilor: Corina ,Cristina ,Elena ,Ely ,Irina ,Larisa ,Madalina ,Marina ,Monica ,Multzam si Ada […]

  10. […] urmatorilor: Corina ,Cristina ,Elena ,Ely ,Irina ,Larisa ,Madalina ,Marina ,Monica ,Multzam si Ada […]

  11. […] urmatorilor: Corina ,Cristina ,Elena ,Ely ,Irina ,Larisa ,Madalina ,Marina ,Monica ,Multzam si Ada […]

Lasă un comentariu