1 mai grataresc

Majoritatea sarbatoresc 1 mai avand liber si, fiecare dupa posibilitati, mai o mare, mai un munte, mai un gratar, mai o iesire… mai toata lumea se bucura de minivacanta.

Si subsemnata a vrut sa se bucure de minivacanta, adunand sleahta de prieteni si incingand un gratar de toata frumusetea. Zis si facut. A dat sfoara-n tara ce si cum si doritorii n-au intarziat sa apara. Se anunta o adevarata chermeza, numai ca dupa o zi, au si aparut carcotasii. „Dom’le o sa fie vremea naspa” si zbang! ma loveau cu un link despre vreme. Eu n-am vrut sa cred pe nimeni si, asa cum face fiica mea, Crocoditza, m-am concentrat sa fie soare, mi-am dorit mult sa fie soare si sa fie o adunare reusita. Asa ca, in ciuda e ce mi-au prezentat Eu si cu Sburlea, am avut parte de vreme buna.

Dintre gunoieri au raspuns prezent Andrei, Chitzy si Marul, in rest, a venit Chitzy cu 2 prieteni si au mai venit prieteni de-ai mei, astfel ca, gasca vesela a fost de vreo 15 oameni. „Felicitarile, masa si dansul” au avut loc la mine la teren, undeva inspre Urziceni, pe malul unui lac, unde am avut parte de iarba verde, aer curat, copaci umbrosi si voie buna. Chitzy si-a luat instrumentele de pescuit si s-a pus pe treaba, Marul a facut un tur al zonei, mai toata lumea s-a relaxat iar noi, 4 nebune, ne-am luat cate ceva de beut si ne-am apucat sa gatim. Asa ca, impreuna cu Ana, prietena lui Indru, si Simonele mele (vecina si colega/prietena din facultate) am gratarit de toate.

Vaaaaaaaiii… si cat am ras, si cate prostii am vorbit si iar ne-am hlizit, si am spus si rautati, aveam deja idei ucigase cu doo blonde aterizate pe acolo (Indru, nu te supara, dar nu prea aveau ce cauta in peisaj)… Andrei s-a apucat sa faca poze… Chitzy cu prietenul lui au prins niste fatze de pesti, pe care i-au aruncat inapoi… Vazand ca la noi e hlizeala cea mai mare, Andrei cu Marul ni s-au alaturat, ne-au sustinut moral si au ras cu noi. Si, cum toate erau prea bune si frumoase, trebuia sa se intample ceva care sa-mi creasca un pic tensiunea! Asa ca, unchiul meu, in gura mare mi-a urlat pe toate coclaurile ca ce fraiera sunt, ca barbatii fac gratarul de obicei. M-am simtit extraordinar la faza asta… trebuia sa-l lamuresc cum ca asta se stie… scrie mare titlu pe blog (faza cu toantele…)… dar l-am lasat in pace, i-am multumit si atat. Dar nu-i nimic, azi e ziua lui, maine se reediteaza gratarul, eu nu raman datoare! 😈

Si… se pare ca am gatit binisor, sau doar era foamea mare, ca s-a mancat serios… si, numai bine ce am terminat si am inceput sa strangem, ca o rafala de vant ne-a facut sa ne miscam mai cu talent. Intre timp, am vorbit la telefon cu toate 3 fiicele mele, Croco, Marmo si Mary, plus cu Sburlea, caruia i-am spus ca data viitoare sa nu mai rateze si sa ma creada cand vine vorba de vreme! Dar, chiar daca se facuse vant si venea ploaia, parca nu ne dadeam plecati.

Intr-un final ne-am organizat si am plecat. Dar subsemnatei ii era sete, asa ca am oprit masina, mi-am luat o sticla de Nestea din masina si mi-am potoloit setea. Potolit, vorba vine, ca m-am potolit de tot. Nu pot sa beau in timp ce masina merge, asa ca l-am rugat pe Andrei sa opreasca si am baut. Si, nu stiu daca intentionat sau neintentionat (el zice ca ne-), m-a vazut cu coada ochiului cum ca as fi terminat de baut si a aceelerat. Rezultatul: o cantitate buna de ceai pe fata, pe tricou si pe pantaloni! 😆 Eram mirobolanta… 😆 Printre hohote de ras, am gasit servetele, tot mi-era sete, nu stiam daca sa-l boscorodesc pe Andrei sau sa rad in continuare, ce penibil…! Am stat cu un crac ud, pana acasa s-a uscat, dar cu tricoul ud nu, drept urmare, am facut si niste striptease si apoi mi-am pus hanoracul peste. Si… auzi replica: „Pai daca nu se intampla asa, ce mai scriai tu pe blog?” Hmmm… chiar ca! Si, cand spun ca Andrei m-a udat, sa nu va ganditi la prostii! 😆

Oricum, am primit feedback pozitiv de la toata lumea, deci vor mai urma gratare!

27 de gânduri despre &8222;1 mai grataresc&8221;

  1. Mama, zi merci ca ai fost uda… de la ceai… din cauza lui Andrei, si nu de la ploaie ca mine.
    Si pana la urma e bine sa termini ziua uda … 😛
    Aaaaaa, sa nu uit, pai numai tu sa-i uzi pe altii, las’ ca ti-a venit si tie randul 🙂

  2. Da, clar, la udat te am la activ pe tine si pe Erminusa! 😛

  3. Pai asa tot sa sarbatoresti 1 mai, mai mult :))
    In fond si la urma nici nu conteaza vremea, ci de cine esti inconjurat, eu aseara eram in pantalon scurt si batea un vanttttt dar tot nu m-am rupt de tot sa merg sa ma imbrac, doar azi am realizat ca: DAR a fost frig aseara! :))

  4. A fost NEintentionat!!!! Da? SI oricum te-ai uscat pina acasa. Si da…ce mai ziceai tu? Pe cine mai boscorodeai? Asa ca , ai si poze, ai si patanie…nu te mai plinge.

  5. @Mihi: asa e, conteaza mult persoanele de langa tine. 🙂

    @Andrei: Nu ma plang, poze nu pun si lasa ca se intoarce roata… 😛

  6. Gata, neata!

    Hai, cine e online sa dea cu buna ziua sa vedem si noi cine e la munca azi. Incep eu:

    Buna Dimineata people. Sa aveti o zi buna.

  7. Neata Andrei!
    Zi buna si tie… eu prezenta!
    Restul, cred ca se trezesc mai tarziu sau si-au prelungit minivacanta… niste nesuferiti! 😛

  8. Buna dimineata.Zi buna.
    Vad ca v-ati distrat, nu gluma.

  9. Oho…:)) Ask Ada:)) O sa ma injure mult timp de acum incolo..:))

  10. Lasa ca imi povestesti tu data aviatoare, fata in fata. 😉
    Si sa stii, ar avea motive sa ma bombane si pe mine 😀

  11. Neata, mamaaaaaaaaaaa 🙂

  12. @Eu: Neata! Ne-am dixtrat, a fost tare!

    @Andrei: Relax, nu te injur!

    @Croco: Neata fiica mea frumoasa si desteapta! 😉

  13. Neataaaa mamica mea frumoasa si desteapta!
    Ma da ce distractie pe capul vostru 😆 Foarte frumos v-ati petrecut de 1 Mai.

  14. Buna ziua de acum!

    Mama ce distractie a fost acolo. La mai multe!

  15. ‘Nasearaaaaaaa… 😛

  16. @Marmo: fiica mea frumoasa si desteapta… stiu ca si tu te-ai distrat bine, abia astept sa-mi povestesti!

    @Venny: Buna ziua! Te asteptam si pe tine cu Vennynoasa la o distractie de-asta.

    @BlueAngel: mami, nu mai schimba adresa, ca intrasi la moderare! 😛

  17. Love of my life.. n-am schimbat-o.. doar am scris un e in loc de m 😀

  18. Neatza ! A fost fain la gratar, am ras si am mancat pe cinste. 😀

    Si n-am inteles exact, te-a udat Andrei sau nu ? 😛

  19. P.S. Si eu si Chitzy ne-am oferit sa facem gratarul, dar n-am avut loc de voi 😛

  20. P.P.S. N-ai scris nimic de Nero, uite si tu ce privire trista are ca nu-i bagat in seama. :mrgreen:

  21. Neata KS!
    Ma bucur ca v-a placut. Da, Andrei m-a udat cu Nestea cand a accelerat. 😛 Lasa ca a fost ok sa facem noi gratarul, Chitzy era pasionat cu pescuitul, tu trebuia sa stai cu Jo, nu-ti face griji, pe langa asta, unchi-miu si tata fac la fel, ei stau la bere si tot femeile fac gratarul, pe ei nu se vad.
    Da, am uitat complet de Nero, lasa ca ma revansez data viitoare.
    „Nero, sezi!” 😆

  22. […] cum din plin a povestit Ada, vineri am fost invitatii ei la un gratar pe domeniul de pe malul unui lac undeva inspre Urziceni. […]

  23. Andrei nu mai incerca sa te scuzi k nu ai udat-o pe Ada intentionat…..K sunt martori care pt confirma k a fost intentionat…:))….bine toti stim k si ea dorea sa fie udata….(toti vrem) :)) Bine k nu m-a intrebat mama Adei cine a udat-o……K ii raspundeam k eu si Tiza am fost cumintele si k nu aveam cum s-o udam noi…..Logic k nu noi conduceam…..Si domne pt cei care nu s-au prins…..ESTE VORBA DE UDAT CU NESTEA…. Si eu m-am distrat la gratar am cunoscut niste persoane foarte de gasca..si mi-a placut enorm de mult……Si Nero mi-a zis k i-a placut….Apropos.. KingSnake te pupa Nero si a zis k data viitoare sa-l bagi mai mult in seama…..
    Imi pare rau k nu m-au lasat fetele sa fac niste sushi din fufele alea blonde….Data viitoare il pun pe Nero sa le muste…

    PS: Pt cine nu stie cine sunt eu…..I’m the Queen B
    PACE

  24. Simonel, welcome! In sfarsit comentezi! 😛
    Zuzo!
    Nero, sezi! Nero, stai cuminte, nu mai latra!
    Fato, zi-i lu’ Nero asta sa se potoleasca! 😆

  25. Da domne comentez si eu…..Pai cred k m-am molipsit de la voi…..Pai EU sa nu ma bag in seama….Fata eu ii zic sa stea cuminte dar nu vrea……….E nebun Nero asta k stapana

  26. […] Gratar de 1 mai. Am fost la raliu. Depeche si-a anulat concertul . Mi-am luat laptop. Gunoiereala de […]

  27. […] vremuri loc de gunoiareli hazlii, mosia, asa cum imi place mie s-o denumesc, este locul unde imi incarc bateriile vara, locul […]

Lasă un răspuns

