Marmotele joaca leapsa

… asta de cand nu mai invelesc ciocolata in staniol si ursul sta in varful batului agitand borcanul cu ciocolata s-o faca aerata! 😆 Asa ca Marmotzica a avut grija sa nu-mi ramana datoare si mi-a pasat inapoi o leapsa. Simpatica, ce-i drept, si stimulatoare de amintiri. Leapsa se numeste tell me your first  si trebuie sa scriu cea mai veche amintire despre urmatoarele:

  • Car – prima masina pe care au avut-o ai mei a fost ARO 10, prima masina pe care am condus-o a fost o Dacia Solenza la scoala de soferi si prima (si actuala) masina propretate personala e VW Polo (Bubu) 
  • Trip within the borders – m-am nascut in Bucuresti in timpul vizitei mamei la bunici, se pune? Noi stateam in Brasov atunci si… ar mai fi drumul de la maternitate acasa. Prima vacanta mi-o amintesc undeva la mare, tin minte un hol de hotel… dar cam atat.
  • Trip abroad – era in ’93 in octombrie, am plecat cu ai mei 10 zile in Egipt. De atunci, a ramas prima mea iubire, m-as duce oricand acolo… l-am descurcat pe un nene in bazar, spunand numarul de la pantof in araba, ca aia nu intelegeau engleza „forty five” … asa ca le-am zis eu un „patru” si un „cinci” in araba 😛
  • Memory – eu infofolita, pe hol, in fata usii, o asteptam pe bona sa se faca gigea sa ma duca la plimbare. Avea un par lung, lung si o vedeam cum il pieptana in fata oglinzii… Pfoai, ce bona a naibii, daca nu mancam, dadea cu pliciu-n masa (cred ca de la ea s-a inspirat Prigoana)!
  • Pet – Vasilica, era tomberonezul de la bloc de la bunica din Drumul Taberei, super bland, statea sub masina lu’ tata si-o pazea… apoi a fost Rocco, perusul meu dragut (a murit saracu’ de curand… 😥 )
  • Crush – era prima zi de gradinita si, cum am intrat pe usa, m-am uitat la toti copiii si am pus ochii pe el, Stefan, si mi-am asezat scaunelul langa el, m-a tinut pana pe la sfarsitul gradinitei crush-ul. 😀
  • Discovery – cred ca a fost o perioada in care am descoperit multe: ca papusilor nu le crestea parul inapoi daca le tundeam, ca imi place sa ma joc cu masinutele, ca imi placea sa-l asist pe tata cand surubarea ceva…
  • Job – promotii la diverse produse in timpul facultatii
  • Idol – cred ca Sandra, avand in vedere ca ii cantam piesele.. la tubul de spray… in oglinda 😀
  • Creation – ma invatase bunica sa cos la masina si, din niste resturi de material am cusut bonete la papusi 😀 … stiu ca imi placea sa ascut creioanele si partea de lemn o pastram, desenam floricele si lipeam partea aia ca si petale… ce mandra eram de desenele mele; scriam retete pentru bunicu’, ii prescriam „dipiridamol”, deci am creat si retete; imi placea sa tai hartie si cream multa tocatura… si ar mai fi 😛

Leapsa o dau mai departe la Honey, sunt sigura ca si ea are amintiri frumoase si-i va placea leapsa! A… si lui Naicu! 😀 Si lui Venny!

125 de gânduri despre &8222;Marmotele joaca leapsa&8221;

  1. Frumos Ada,mi-a placut tare mult ..
    P.S. Doctorita ce erai tu „dipiridamol” :))))))))

  2. Cea mai doctorita! 😆

  3. Parca te si vad,tu mica ingropata intr-un morman de hartii colorate care mai de care si din care ti se vedeau doar ochisorii 😛

  4. Ce ti-e si cu spiritul asta de copil? Va mananca leapsa? 😀

  5. spirit am scris? suflet doream sa ganguresc, dar sunt sinonime. 😛

  6. Venny, considera-te lepsuit! 😀

  7. Nu..nu..nu..ca nu vreau sa am vanatai pe fata, sau saibe la ochi. 😀

  8. aaa. lepsuit..nu plesnit…ok…si ce trebuie sa fac? 😀

  9. Venny, raspunzi la chestiile alea blod-uite in stilul tau! si spui de unde ai luat leapsa cu link incoace si gata! Nu te „spank” nimeni, relax! 😆

  10. Salutare! ,,Aruncat” de Dono pe acest blog (pe care trebuie sa marturisesc ca am mai poposit din cand in cand dar niciodata nu am reusit sa citesc prea mult din cauza celor care dau buzna in biroul meu cu x probleme) am descoperit ca nu sunt singurul care a avut un ,,crush” la gradinita….si ca imi strig masina Bubu(lina).

  11. Spankuit :)))))))))

  12. aaah..Ada mi-a luat vorba din gura 😀

  13. Bine ai venit, John, cand mai ai nevoie de o „portie de vitamine”, ca sa-l citez pe Dono, fa o vizita pe aici! 🙂

  14. Multumesc! Avand in vedere ca ai exeprienta in retete cu “dipiridamol”, o sa iti urmez si retetele de vitamine. 😀

  15. chiar nu imi imaginez o fata la volanu unui Aro. Oricum, probabil e mult mai draguta vederea, decat daca ai fi stat in x5

  16. Cea mai frumoasa amintire a mea este de cand am urcat pentru prima oara pe Jepii mici impreuna cu bunicul meu! Aveam 7 ani.
    Ada daca racesc sa vin la tine sa-mi prescrii un tratament? :d

  17. @WaTzaP: bine ai venit! ia ochelarii si reciteste… ziceam de masina alor mei, era vorba de amintiri si de primele chestii… in leapsa asta e vorba de cele mai vechi amintiri… de amintiri din frageda pruncie 😛 … deci la varsta aia nu conduceam!

    @Chitzy: frumos… 😀 … dar nu era vorba despre cea mai frumoasa amintire, ci de cea mai veche!
    NU prescriu nimic! Mi-am „ratat” cariera, deci nu sunt in masura sa fiu data-n judecata pentru malpraxis!

  18. Ada, daca stau sa ma gandesc bine este si cea mai veche deoarece amintirile de dinainte sunt franturi mai degraba, pe cand asta mi-a ramas foarte bine intiparita in minte.
    Ah mai e una 😀 Prima zi de gradinita, impreuna cu verisoara mea! Si l-am batut pe un alt coleg ca a tras-o de par 😛

  19. Gata…am terminat şi cu leapsa. Acum sa-l vad pe sburlici ce scrie. 😀

  20. @Chitzy: 😆

    @Venny: anunta-l ca are leapsa si tine-te de capul lui… ca a mai primit el o leapsa si n-a onorat-o pana acum! 😀

  21. Nu scapă el aşa uşor. Îl îmbăt şi îl pun să o onoreze 😈

  22. ce va mai tampit foamea cu leapsa=))))))))

  23. Bine ai venit, Nenea Pulerin! … ce sa facem, asa suntem noi, mai tampiti… azi „nea” tampit foamea si am zis ca o leapsa ne-ar tine de foame!

  24. mancati niste umbre de cartofi cu zema de ceofi si lasati dreacu lepsa sa se culce;)

  25. Multumim de sugestie!
    Da’ ce-ai tu cu joaca noastra, esti cumva ciudos ca nu te-am lepsuit si pe tine? Nicio problema, se rezolva asta, se poate prelua…

  26. Ah,ce sa facem si noi,e criza,noi suntem fomisti si ne hranim cu ce putem.

  27. Mie imi plac rabdarile prajite in sos de mai asteapta ŞD

  28. Nimic nu se compara cu o portie de sarmalute in foi de tabla umplute cu aer comprimat, sau o tocanita din buze de rata 😀 Iar se ajunge la subiectul mancare? :((

  29. Nenea Pulerin, fără buletin de Smecher, de unde ai aterizat măi?
    Grija mare că ai intrat intr-un cuib de scorpioni.
    Dacă acele comentarii se numeau „reclama la blog” ei află că nu ţi-l accesează nimeni. 😛

  30. Venny-nosu’ lu’ mama! 😀 😉

  31. S-a teleportat în piz…priză doream să scriu. :@ Du-te frăţică cu pluta pe Amazon. Aşa s-a dus şi bunicu’ Dumnezeu să-l ierte!

  32. 😆 Venny, mi-ai speriat „fanii”!!! 😆 😆 😆 =)))))))))))))

  33. iote ce repede se opareste lumea=))))ce ai frate zici ca tiam fu…rat femeia… si apropo d reclama la blog…aici mai prins am un tablou mare cu numaru de vizitatori si nu pot sa dorm in seara asta daca nu intrii tu la mn p blog…iti dau in leu daca dai click la mn…te roggggggggg
    aaa si tare imi pare rau ca bunicatu nu tea luat si p tine cand sa dus..mai invatai ceva acolo

  34. Hahahaha, cate controverse declanseaza o leapsa nevinovata
    Down boy!

  35. „Frate”, tu cand intri la cineva in casa, intri cu bocancii murdari de noroi si scuipi pe jos, ca la tine acasa? Sau, macar la inceput te comporti, chipurile civilizat si abia apoi vezi cat poti sa-ti permiti si cat ti se permite?
    Ma intreb si io asa… ca de de-astia guralivi care doar improasca noroi, sunt satula!

  36. Măi măi Pulică, dă-i cu apă că faci praf şi poftă bună la „umbre de cartofi cu zema de ceofi „. Te mai aşteptăm când te saturi de păpat …

  37. bai uite scuazama nu vazusem ca ai dat cu aspirotoru….maine intru si dau io….hai ca nu te mai deranjez te las pe tine si pupincuristu(am incercat sa gasesc alt cuvant da nu pot) sa va jucati acolo….salbaticuti mici

  38. App. Pulică, ai un scris de piţipoancă sau de şoarece chiulangiu, pentru care şcoala reprezintă hell on earth. 😛

  39. Si uite asa devine ziua interesanta..Ah mi-era dor sa citesc un limbaj din asta de copil de-a 5-a cu messu in vena.Mai schimba perfuzia si plosca ca se impute.
    P.S.iti dau un abecedar cadou

  40. Măi Pulică, văd că eşti certat cu gramatica. Decât să te învârţi pe aici ca un electron în jurul nucleului mai bine te-ai duce la şcoală. 😛

  41. @NP: ne jucam de-a ce vrem noi, ieri ne-am jucat de-a vampirii pe intuneric, vezi ce-ai pierdut?! 😆 Nu mai jigni, ca intri la spam!

    @Venny & Marmotica: Mi-a spus Morena ca baiatul asta se face ca nu stie sa scrie… dar o face atat de bine, incat cred ca-i o stare naturala! 😆

  42. bai uite imi cer scuze ca nu vin din lume voastra culta unde cratimile curge la toate coluturile de strada….la mn a fost mai saracie.ce vreti de 10 ani ma chinui sa iau bacu…asta e frate nu toata lumea a invatat carte ca voi

  43. eu zic ca tine de bun simt,dar e strict parerea mea …

  44. Cât despre pupincurism, aici tu eşti maestrul, cel care vizitează bloguri, dă cu limba la găurică, în speranţa că o să aibă şi el trafic pe blog. 😈

  45. ma baiatule ai o obsesie saracutu de tn….trafic trafic trafic….ce ai macastigi case ceva daca ai trafic sau care e treaba sa stiu si io sa ma chinui daca e vreo treaba

  46. @NP: tu ai inceput!
    Ideea de baza e urmatoarea: cand intri pe un blog si-l rasfoiesti, daca iti place, revii, poate si comentezi, dar in momentul in care tu comentezi aiurea si te iei de altii, nu mai e ok. Si s-ar putea sa ma enervez! TARE!!!

  47. Nea putzulica esti obositor, stresant, enervant ………………… si incredibil de prost crescut.

  48. Auzi la el…băiat… Măi ţâcă, dacă nu e traficul, atunci ce cauţi tu pe aici? Te plictiseai în casă şi cei doi neuroni ai tăi, înconjuraţi de aburi de alcool, au făcut şi ei o sinapsă şi au scuipat o idee: Hai să intru pe bloguri şi să fac mişto de ăia. Că doar la atât mă pricep.
    Nu vrei tu să ieşi în faţa blocului, să-ţi plantezi curu’ pe o treaptă, să spargi seminţe, să scuipi din 5 în 5 secunde şi să te visezi că eşti mare gangster?

  49. Bai si io intru „p-aicisa” si ma intereseaza trafcu’ 😀
    Problem?
    Hihi

  50. Bai si io intru “p-aicisa” si NU ma intereseaza trafcu’ 😀
    Problem?
    Hihi

    P.S Cucu, scriu cu o mana si mananc, deci, din cauza „de” foame am mancat Nu-ul 😀

  51. trafcu’ = un trafic mai „abundent”, da?

  52. Zapacito 😛 … pai traficul dimineata si seara e foarte aglomerat, plin de nervi, idioti, claxoane, intersectii blocate… de-astea! Ce mai vrei sa stii despre trafic?! 😆
    Tie iti fac trafic, esti de-a mea! 😉 😛

  53. trafcu’ e traficul ala de dimineata si seara, cum ziceam 😆

  54. Traficu’ e ăla pe care-l face Nea Pulică cu băieţii „dă carter”. trafic de seminţe. 😀

  55. Adaaa, pe mine ma doare la basca de trafic, ma!
    Daca imi intra 10 persoane si stiu ca le face placere, fuck the rest, cum ar zice turcu’, nu?:D
    Vrei sa fii gagica mea?
    (parca te-am mai intrebat, nu?)

  56. am simtit eu ca e rost de scandal! mama, unde e individul? lua-l-ar raceala sa-l ia, asta cu virus de la mine! sa ramana fara voce, sa transpire de 5 ori pe zi!
    Nenea Curica, iesi la interval!

  57. morena, vezi ca e promisa! si ermi face moarte de om daca e nevoie 🙂

  58. Croco, de ce tre’ sa-mi daramati voi mie planurile, la naiba!
    Femeia e femeie si se imparte mai destept decat un barbat 😆
    Deeeeci, sunt sigura ca o sa se descurce cu noi, toate 😀

  59. 😆 … presimt ca ala „.avi” va fi din ce in ce mai interesant! 😆

  60. îhrrmmm…care toate 😕

  61. Avem in coltul din dreaaptaaaaa : CRocooo,Adaa,Vennyy si in coltul din stanga : Nea Pulifrikaaaaa .. Bong!
    Prima runda: KO! cine cum cand? a picat ala micu cu mucii in fasole in timp ce spargea seminte in fata blocului.In sala liniste: gangsterii de la bloc plang,nu mai au cine sparge seminte.
    The End!

  62. morena, eu nu sunt dispusa sa o mai impart, marmo si gata 🙂

  63. Ahh ce frumos Croco m-ai bagat si pe mine 😀 Pup surioara :*

  64. marmo, ce sa facem acum? sa te lasam pe drumuri? te-a luat la sanul ei, acum esti pe inventar 🙂

  65. 😛 ..
    toate ca toate dar m-a razbit raceala asta,ma indrept spre casa ca nu mai rezist in fata monitorului ..ne citim mai pe seara !

  66. marmo, mergi, nu mai sta, ca asa am facut eu pe eroina, am mers la birou si azi n-am mai plecat nicaieri, nu mai pot sa vorbesc, sunt ragusita, m-au luat toate transpiratiile 🙂

  67. Morena cu m mic…încerc să fiu atent. 😀
    App. Vrei să fii gajica mea? 😈

  68. @Venny: maaaaaaaaa 😈 … tu ai intrat la fata pe blog si ai vazut fotopoza!!! Gotcha! Pot sa te santajez acum? 😀

  69. Venny, morena e cu m mic ca asa vreau eu.
    ori nu stiu sa scriu :-s

  70. N-a intrat, ma! :)))

  71. (bine ca nu s-a luat si de mine 🙂 )

  72. Crocoditzo… vezi ca te molipsisi de la nen’tu Sburlea si ti se revarsa gandurile pe tastatura! 😆

  73. pai chiar asta gandeam 🙂

  74. Ba am intrat. Şi îmi plac foarte mult felete gothic style (gel solista de la Night Wish). Na, că acum ştiţi şi ce ascult. 😈

    @ Croco
    Ai buze senzuale.

  75. BTW, e timpul să-mi schimb avatarul, că m-am săturat de ăsta. :s

  76. I`m not gothic style, wtf??? :O

  77. Ce e alea „felete”? :mrgreen:

  78. Venny, cu V mare, multumesc 🙂

  79. @Venny: vorbesti cumva de poza de aici?
    http://www.hiddenwhispers.com/100/

    Ia schimba-l si tu cu o fotopoza de om nu de Panda! 😛

  80. Felete e nişte fete mai deosebite aşea. Este frumoase şi este diştiepti. Place mult la Venny.
    Am luat-o pe arătură….dar rău de tot. 😯

  81. Deci io nu sunt gothic syle!
    Punct 😀

  82. @ADA
    De ce să distrugem aura de mister ce pluteşte în jurul meu. Un vampir nu îşi dezvăluie identitatea.
    Iar eu va doresc un week-end frumos, nu traumatizant.
    Nu sta bine mâncarea in tine sau de ce vrei să-mi vezi muia (arhaism, nu vă gândiţi la prostii) ?

    (Venny iar ai luat-o pe arătură 😯 stupido ce eşti)

  83. Venny, weekend insorit iti urez!

  84. Venny, cu ramurica ai de bambus si cu fata aia de panda, numai a vampir nu arati! 😆
    Bine, hai, pune ce poza vrei tu! 😛

  85. Păi pusăi, dar nu vruşi, nuş ce are. ❓

  86. Un rocker isi suna prietena care nu mai venea acasa:

    – Unde esti?

    – La Mihnea

    – Ce cauti la Mihnea ?

    – Ne futem

    – Aha, ok, credeam ca beti fara mine..

  87. Venny, dureaza nitzelush si de preferat trebuie sa stergi si temporary internet files ca sa o vezi

  88. Morena, dintre toate numele… trebuia sa-l zici pe asta!!! 😀 offfffffffff

  89. Ce ai tu cu urşii panda?. Şi aşa sunt leneşi la… şi de aia sunt pe cale de dispariţie

  90. Ada, de ce?
    Ai un chush pentru vreun Mihnea?
    Nu stiam! *wink*

  91. N-am crush pentru niciun Mihnea, doar imi place numele, si pe frati-miu trebuia sa-l cheme asa, numai ca tata a fost bandit si l-a inregistrat pe frati-miu doar cu-n nume in loc de doua si a venit cu certificatul… 😀

  92. Eh, atunci nu e interesant.
    Era interesanta aia cu crush-ul!

  93. pe mine trebuia sa ma cheme Luiza Evelina 🙂 si, la fel, tata mai smecher a zis sa ma cheme altfel 🙂

  94. Pe mine ca cheama asa cum se stabilise initial :))

  95. morena şi cine e iniţial ăsta? 😈

  96. Numili meu, ca sa zic asa 😀

  97. Da, deci, primit telefon. Stop
    Pana marti trebuit gasit gagic de ocazie, ridicat premiu. Stop
    Grrr

  98. start. Ce premiu? stop 🙂

  99. Trei plicuri, continand o plasma, un set de ceasuri scumpe (barbat-femeie) si al treilea plic nu l-am retinut. Stop.
    Eu trebuie ales unu` din ele. Stop.
    Nu merge lesbi. Stop

  100. la ce sunt premiile astea ? ca vreau si eu plasma :))

  101. Fetili scumpili,
    Vennz go go home now.
    Pup u pe botic si love u.

    (Draci Vennz ce te-a apucat. Vorbeşti ca Nea Pulică bleagă ăla. E clar, ai luat-o pe arătură 😯 )

  102. N-am prea inteles. Ma gandeam sa nu fie Buzdugan :)))
    Mama a participat la un sondaj (nu stiu de care) in numele meu si eu am castigat. Si m-au sunat aia sa ma prezint Marti la Rin Grand Hotel, bla bla bla….cu gagicu. Ca cica e un must-have!
    Eu: n-am prieten.
    Aia: cum nu? mama dvs a spus ca aveti. si este neaparat sa aveti, altfel nu puteti ridica premiul. (grrrrr)
    Eu: ei, ne-am certat putin, da’ nu i-am mai spus ei.

    So..inchiriat gagic. Trebuie pentru premiu.
    Ce nebuna si mama, sa minta asa. Ntz!

  103. * Venny

    ( 😆 stupido, nici numele nu mai ştii să-l scrii corect? Du-te acasă că eşti explodat)

  104. Venny, we pup u back!
    Sa ai un weekend mistoc!

  105. Morena marti sunt liber 😀

  106. Hahaha, acu` aparu` si coada. Ah ce-mi place 😀

  107. Venny, poate esti exploatat 🙂 mergi si te linisteste soatza 🙂
    Relaxare maxima! si vezi, la primul indicator iesi de pe aratura!

  108. morena, noroc cu Chitzy! ca pierdeai premiul 🙂

  109. Stai, Croco, ca am mai gasit.
    Ma gandesc totusi sa iau pe cineva care ma cunoaste totusi, ca poate ne pun aia intrebari :))))

  110. Nicio problema Morena, pana marti avem suficient timp. Cat de bine vrei sa ne cunoastem? 😛 Glumeam (sau nu?)

  111. Aaaaaa, hai, nu ma pune in dificultate, da?
    (glumeai, stiu io)

  112. Morena numai sa ma anunti dinainte sa-mi duc costumul la curatat 😀

  113. multumim, bagat la sertar. onoram cel mai probabil miercuri.

  114. Ete ca a venit si marmota batrana si uituca. Ada, ca tu esti tanara: care-i leapsa pe care am ratat-o?

    Buna dimineata

  115. Doamne ce amintiri placute! Masina pe care o conducea tata de la servici era un ARO 10… Cate drumuri am facut cu ea si de cate ori am dormit in ea cand plecam cu el in delegatii! 😉

  116. artistu, poti sa „furi” leapsa 😛 sa te mai loveasca putin amintirile 🙂

  117. […] mormaiti si marmote traficante trebuie sa va vorbesc, ci despre o lepshuca venita via Marmo, via Ada fix la mine in […]

  118. Si eu m-as intoarce in Egipt, macar asa, o luna doua.

  119. @teiucul: ti-am dat offline! 😛

    @Artistu: mie-mi zici?! super amintiri! 😀

  120. […] me your first… Vineri, 3 Aprilie 2009, 00:03 Vine de la Ada, mi s-a părut intrigantă, aşa că i-am dat cu […]

Lasă un comentariu