Cand trecutul te sacaie

Nu, nu este vorba de secrete ascunse care ies la iveala si-ti pericliteaza prezentul si viitorul, e vorba de cu totul altceva. Vorbeam pe mess ieri cu o fosta colega de liceu si, bineinteles am inceput sa ne punem la curent care cum mai stiam despre colegii nostri. Si din vorba-n vorba, atingem subiectul delicat: ex bf! Eh, despre asta e postul meu, chiar ea mi-a dat ideea (merci Raluca!). 

Un el si o ea, mare iubire, relatie cu suisuri si coborasuri, la un moment dat se termina… ei raman in relatii cordiale si atat. Ca a fost vina lui, ca a fost vina ei, ca a fost distanta, ca a fost nepotrivirea de caracter, nu conteaza foarte tare, undeva s-a rupt filmul si vietile fiecaruia au curs firesc mai departe.  Booooooooooon! Pai si atunci imi spune si mie cineva care e scopul ca el sa apara dupa niste ani si sa te-ntrebe amanuntit despre viata ta??? Se pare ca zilele astea i-au lovit in plex amintirile pe multi ecshi si s-au gandit sa fie un pic prea amabili si curiosi.

Adica da, inteleg foarte bine in cazul relatiilor civilizate si mai ales a despartirilor civilizate si locului lasat de „buna ziua”… asa din cand in cand un „ce faci? care mai e viata ta? esti bine?” , un telefon/sms de ziua de nastere si alte sarbatori, bla bla bla. Nicio problema. Tot timpul am zis ca sunt nebuni aia care refuza orice fel de comunicare si nu ar raspunde nici macar la salut, sterg numere de telefon si absolut orice urma a persoanei respective… Adica totusi, oameni suntem si nu traim in jungla! Fiecare are o istorie proprie, cu aspecte mai putin placute, dar asta e, nu poti sterge cu buretele perioade din viata ta, doar pentru ca nu-ti convin (ar fi fost bine sa se poata 😛 ). Atitudinea asta mi se pare corecta atunci cand a fost cu nabadai, cu scandal, desparteli gen telenovea etc. Totdeauna m-am comportat civilizat, chiar si cu persoane care nu meritau asta, si a durut mai tare! 😈

Dar nu despre mine vorbeam, ci despre binevoitori de-astia… care se trezesc sa intre din cand in cand cu bocancii in viata ta! Si ai naibii, isi gasesc cele mai nepotrivite momente, adica-cand (stiu ca e cacofonie) ti-e lumea mai draga! Si, bineinteles, cei mai tupeisti sunt aia din cauza carora s-a produs ruptura! Adica, la o adica buh bye si have a nice life… booon… si trec ranile si trece tot, o iei oarecum de la 0 (zero) se aseaza din nou lucrurile, iti trece orice urma de feeling, toate bune si frumoase si… deodata… BUZZ! „Buna, ce faci? Care mai e viata ta?” (vai cat urasc intrebarea asta!!!). De complezenta raspunzi, faci conversatie, incerci sa nu te enervezi si sa nu-i spui sa se duca-n p**** ma-sii si sa fii amabila, ca o fata draguta ce te afli 😛 . Si daca ai fi scapat doar cu atat era parfum! Dar nu! O nenorocire nu vine niciodata singura, mai urmeaza! „Si… cu ce te mai lauzi? Cu cine mai esti? Te-ai maritat? Da’ copii cand faci?” Pfoaaaaaaaa… frate, vrei raport detaliat??? Lasa interogatoriul! Daca-consider ca trebuie sa-ti spun ceva, iti spun eu singura, fara sa ma intrebi tu!

Jur ca nu-i inteleg pe astia! Dupa ce, eventual, vrei, nu vrei asculti povestea vietii de dupa desparteala voastra, vine lovitura de gratie: „Stii, as vrea sa ne vedem!” sau „Poate ne vedem intr-o zi la un suc sa mai vorbim si noi” . 😯 Bueiiiiiiiii, o luasi razna? Da’ ca ce chestie sa-mi stric eu ziua vazandu-ma cu tine? Sau sa dezbatem chestii demult ingropate, pentru ca s-ar putea sa ma apuce dracii cand o sa te vad si o sa-mi aduci aminte ca fusesi porc?!? Si s-ar putea sa arunc cu ceva dupa tine?!? 😀

Deci mare grija cu binevoitori de-astia, cand deja devin prea amabili, trebuie sa se aprinda beculetul, la modul ca nu vor doar sa salute si sa se intereseze ce mai faci, ci vor mai mult! Motivele sunt multe. Daca unii nu-si stiu lungul nasului, trebuiesc pusi la punct! Exista si oameni normali, care dupa o faza de-asta, in functie de feedback-ul primit, se retrag frumos si respecta distanta. Cazuri fericite! In celelalte cazuri, NU-ul trebuie sa fie mai mult decat hotarat si sa nu lase loc de alte interpretari, pentru ca altfel, ti se va complica viata aiurea. Si trecutul te va sacai mereu, si nu-i normal! Asa ca, nu permite trecutului sa se amestece in prezentul tau! 😉

66 de gânduri despre &8222;Cand trecutul te sacaie&8221;

  1. 😆 si cum ramane cu „totusi, oameni suntem si nu traim in jungla!”
    am simtit o nota de contradictie 😛

  2. @TheNutz: oamenii normali merita tratati cu respect… dar cand ai de-a face cu nebuni, te bucuri doar ca ai scapat! 😀 in „jungla” sunt si si… trebuie doar sa stii cum sa te feresti de vipere!
    Nu e vorba de contradictie, e vorba de tratat pe fiecare cum merita, atat!

  3. Multumesc. e bine ca mi-ai confirmat ca inca am simturile active.
    Astept un post cu „Cum sa te feresti de vipere!” (din categoria educatie in jungla)

  4. Bună observaţie. Dar voiam să te întreb ceva: care mai e viaţa ta? :))

  5. Naicule, las’ ca afli tu duminica la shaorma aia! 😆 Sa vezi ce castane iti iei, asa de drag, ca tu, thank God, nu faci parte din nicio categorie explicata mai sus! 😛

  6. Păi chiar mă gîndeam să-ţi spun că ştii, aş vrea să ne vedem! Poate ne vedem într-o zi la un suc ceva… =))

  7. =))))))))) 😆 vezi ca de obicei am la-ndemana cheile si telefonul pentru aruncari… nu te vaz prea bine! 😆

  8. Dacă consideri tu… Auzi, da’ copii cînd faci?

  9. :)) rad de comentarii… :)) bre, mare adevar graisi: nu permite trecutului sa se amestece in viata ta. tiu minte! 🙂

  10. Daca esti suficient de matur e usor sa faci asta. Dar daca esti inca un copil (pentru mine copil esti cam pana la 25 de ani), te incanta cand un neica nimeni, care te-a parasit acum 3 ani, te cauta sa-ti dea „un suc”. Iti zici in gand, „aha, stiam eu ca-l fac sa se intoarca la mine” si cu capul inainte mai cazi o data in plasa netrebnicului. Da’ e bine ca pana la urma cresti, mai citesti ce scrie Ada si te lecuiesti de recidive. 🙂

  11. @ocserver: pai crezi ca degeaba mi se zice mama ranitilor?! 😉

    @Nina: deci nu mai sunt copil 😛 ! :*

  12. Ada, pai e simplu! Ia uite:

    Intra un cercopitec din ala
    Te intreaba aia cu viata ta
    Tu apexi x-ul iar el isi primeste raspunsul: ada has signed out!

    Vezi ce simplu e? Si economisesti si o gramada de nervi 😉 Of, of, of! Tot batranii 😆

  13. Teiucule, cum le stii tu pe toate! 😀 :*

  14. Ada, nu le stiu chiar pe toate. Pe unele le-am mai ratat =)))))))))))

  15. Da, stiu! Pe aia cu body-ul (sau nu) … pe aia cu lama (de azi) si or mai fi! 😆 =))))))))

  16. Hmmm..Da..Eu consider ca maturitatea nu se masoara in ani,pentru ca am intalnit fel si fel de oameni,insa nu despre asta e vorba.
    Sunt de acord cu tine ca e bine mereu sa lasi loc de buna ziua si in cazul in care acesti binevoitori intra mai mult in detalii sa le explici frumos daca se poate sa isi vada de viata si sa invete sa traiasca in prezent.Repet ,daca e posibil lucrul asta.
    Sunt de parere ca daca la un moment dat ai pus punct unei relatii, nu vad rostul sa te intorci in timp pentru a mai da o sansa,doar ai fi avut un motiv intemeiat sa pui capat. E clar ca ceva nu mergea cum trebuie. Desi sunt omul care da mai multe sanse decat trebuie uneori,daca se intoarce vreun nenica din asta la mine il tratez cu un grad maxim de indiferenta,amabil in acelasi timp,nu de alta dar oameni suntem si traim in jungla. 😀

  17. Eu consider ca si chiar daca te-ai despartit in conditii amiabile, mai bine e ca relatia sa se rupa. Fara Mess, fara Telefon si altele, ca si eu si tu vom fi tentati de sex „like in old times” sau de plans pe umarul celuilat, atunci cand problemele ne impresoara. Asa ca e mai bine cu „taiatul raului de la radacina”! 😉

  18. Marmotico marmotico, cum poti sa spui asta, ar trebui sa raspunzi cererilor pentru a-ti reimprospata memoria, sau ai rezolvat problema anterioara cu lecitina? 😛

  19. TheNutz care cereri? ma bagasi in ceata

  20. bwei marmotico tu citisi ce zise Ms G? 😀
    exul: BUZZ! “Buna, ce faci? Care mai e viata ta?
    exul: Si… cu ce te mai lauzi? Cu cine mai esti? Te-ai maritat? Da’ copii cand faci?
    exul: (lovitura de gratie): “Stii, as vrea sa ne vedem!” sau “Poate ne vedem intr-o zi la un suc sa mai vorbim si noi” .

  21. Da am citit si nu inteleg ce n-am scris..sau e hotarat deja ce trebuia eu sa scriu ?
    Am fost chiar asa pe langa prin ce am comentat ?

  22. Haoleo marmotico. E clar ne intelegem de minune.
    Eu te intreb daca ma auzi si tu-mi spui ca ma vezi 😆

    „Sunt de parere ca daca la un moment dat ai pus punct unei relatii, nu vad rostul sa te intorci in timp pentru a mai da o sansa,doar ai fi avut un motiv intemeiat sa pui capat.”
    cuvant cheie: intorci in timp , ai fi avut un motiv, lecitina, discutii anterioare

  23. intelege cineva ceva sau ma duc sa ma culc?

  24. Mda..multumesc de explicatii, nu mai stau sa imi insir scuzele pentru care nu am fost foarte atenta mai sus cand incercai sa ma lamuresti..
    Am plecat acasa,se vede treaba ca nu-i de mine la discutii din astea,mai ales cand sunt asa ametita.O fi din cauza ca am uitat sa imi iau lecitina ..

  25. P.S. imi cer scuze daca te-am enervat un pic, deh e mai greu cu marmotele, am stat sa invelesec ciocolata toata noaptea 😉 😛
    Ma revansez eu.

  26. Marmotico, fii serioasa! Cum sa ma enervez? Yo dau p-aici ca sa ma amuz. You’re funny 🙂

  27. Ms.G iar ti-am facut postul praf. Poti sa ma mustrezi 😛 (ar trebui sa-mi fac un blog separat 😆 )

  28. @artistu: ai dreptate, desi n-am fost atata de drastica mereu! 😀

    @Marmotica: exista o vorba, urata de fel, dar destul de adevarata… nu lingi unde ai scuipat!

    @TheNutz: nu te mai lua de fi-mea! Citeste si tu printre randuri, nu mai face analiza pe text! Jur ca nu pricep ce vrusi cu fata… sau vorbesc eu limba marmotelor! Eu am inteles-o pe Marmotica… cred ca tu esti un pic pe alta frecventa, dar nu-i bai, discutam si ne-ntelegem noi cumva! 😉

  29. e clar! nu va mai bruiez!

  30. Nu ne bruiezi, relax!

  31. Mama mea cea filosoafa 🙂
    Eu sunt si nu sunt de acord, in sensul ca daca o despartire a durut prea mult, te leaga prea multe, sterg telefoane, asunc poze, ignore la mess, tot tot, pentru ca daca te mai agati de o speranta sa intrebi ce face, ce zice, cand face copii, nu poti sa iti traiesti viata linistita. Dupa vreo 2 ani, poti sa intrebi si de sanatate 🙂 dupa ce se refac toate ranile.
    Daca o despartire a intervenit de comun acord si dandu-ne seama ca n-avem nimic in comun si ne e mai bine sa ne vedem de viata separat, fara niciun fel de regret, atunci poti sa pastrezi o relatie de amicitie.
    Am avut parte si de una, si de alta… asa ca vorbesc din experienta mea, poate altcineva are alte pareri.

  32. Croco, mama, cunosc si si! 😀

  33. Ada, you’re totally right! (about the post)
    Si chiar daca exista si….si, se observa diferenta intre de la o posta, ca sa zic asa.
    Vorba aia urata, dar destul de adevarata mi-a spus-o si mie mami :))

  34. @acromiasun: Bine-ai venit! Ma bucur ca iti place ce-am scris, te mai astept si chiar te invit sa rasfoiesti! 🙂

  35. Ada, ai prieten?

  36. @Visator: Bine-ai venit! Te-as ruga sa pui o adresa ca lumea, nu falsa, pentru a primi un raspuns!
    Am multi prieteni, care imi sunt foarte dragi! 🙂

  37. Nu e nevoie sa-ma contactezi. Sau tocmai de asta nu mi-ai raspuns la intrebare?

  38. M-ai inteles gresit, nu aveam de gand sa te contactez! Mi se pare fair-play din partea cuiva care comenteaza sa dea si o adresa adevarata, nu pentru verificare sau ceva, ci pentru simplul fapt ca eu merg pe principiul asumarii unor chestii pe care le spun. Plus, ca atata timp cat n-ai nimic de ascuns, nu vad unde e problema. Oricine se poate ascunde in spatele unui ip, id si a unei adrese fictive, e ok, dar sa ramai in umbra lor, e o chestiune de alegere personala. Deci, your choice!

  39. Si tot nu ai raspuns la intrebare. Fair-play sau nu, pe el nu-l cunosti la inceput, si totusi pasesti inainte.

  40. Pe care el?
    Si nu raspund la intrebari personale necunoscutilor, n-o lua in nume de rau!

  41. Nu o iau decat ca o defensiva. (Daca ti-as da un email, mi-ai raspunde?)

  42. Daca ai adresa de mail, shoot!

  43. Randul tau.

  44. Vezi ca se poate si cu adresa reala, nu falsa?!

  45. Buna dimineata ADA!
    Sa ai o zi usoara, ca pe mine ma doare capul.

  46. Material romanesc! 😛
    Take care! si sa-ti treaca durerea de cap! 🙂

  47. „@Diana: urmatoarea intalnire ma gandeam sa fie dupa Paste, weekend-ul urmator. Daca nu zisesi nimica… noi de unde sa stim unde lucrezi tu?!

    Baga un comm la mine, sa-ti vad id-ul sa te adaug in lista, sa nu-i mai stresam pe oamenii astia, ca ne discutam la ei pe blog!”

    Buna Ada,
    aha, dupa Paste. Poate reusesc sa vin si eu sa ciocnim oua 😀
    nu am zis pt ca oricum nu aveam cum sa vin atunci.

  48. Welcome!
    Asaaaaaaaa… alta viata! 😀

  49. astea cu buzuitu’ fostei/fostelor, merge doar cu cele care au fost de treaba/mai bune/mai dragute…asa ca, ar trebui sa vezi si partea buna a paharului „toti moare dupa tine” si te cauta… 😛

  50. Oricum ai da-o. E naspa. Daca nu vrei sa mai ai de a face cu pers respectiva..e nasol. Si chiar daca vrei si nu se poate si vreti amandoi si o sa merga ok o luna, iar e nasol.

  51. Ba Ada, ce pana lu stefan cel mare faci cu masina aia? O mai misti si tu? ca ma tot rog de tine sa vii la revizie.

  52. @Sangerica: da’ nu pot sa moara singuri? numai dupa mine? 😛

    @Andrei: so fuckin’ true!

    Ai primit mail despre Bubu a mea! Vreau revizieeeeeeeeeeee! 😛

  53. da’ nu mor singuri…tu nu vezi ca ei mor dupa tine? 😛

  54. pai poate ai tu o calitate…doar esti scorpie…cine stie ce farmece le’oi fi facut de baietii astia mor acum dupa tine…ntz ntz ntz… 😛

  55. Da, asa calitati de bau bau sa tot am! 😆

  56. ada: „…nu permite trecutului sa se amestece in prezentul tau.”

    10 ani trecutau. si daca esti singura, si daca el e singur. Nu ai vrea sa afli cine a devenit? sau mai mult decat atat?

  57. ‘Nsara doamna mamica de crocodite si marmotici.
    Am venit cu Sanioara, adica cu vodka Saniuta.
    Ce mai faceti?

  58. @Visator: Daca si cu Parca se plimbau pe-o barca. Daca a cazut Parca ce-a acut?!
    Asa si tu acum… pui niste ipoteze cam complicate, se intampla multe intr-o saptamana, daramite in 10 ani… oricum, nimic nu va fi la fel si depinde de la caz la caz. Eu n-as vrea sa fiu in pielea personajului asta.

    @Venny: Buna dimineata! Aseara cand trecusi in vizita pe aici, nu eram „acasa”, ma dadeam cu rolele! 😀

  59. Baaaaaaaai, ce faceti??????
    Am intrat sa va salut putin pe toate/toti!
    Sa aveti un weekend misto!

  60. Morenaaaaaaa…. bine facem, ne bucuram de weekend, ceea ce-ti doresc si tie! Te pup! 🙂

  61. Ca biiiine zici.Imi place cum ai scris postu asta.zau:D

  62. Bine ai venit!
    Merci mult pentru aprecieri, te mai astept in vizita! 😀

  63. […] Am fost pacalita. Povesti despre trecut. Am participat la un conmcurs si-am povestit cu drag de Barcelona,Londra, Paris si Atena. […]

  64. […] m-a scos din minti a fost aseara un ex. Nu tinem legatura, nu am ramas in cine stie ce relatii, ca n-a fost cazul. Si dupa ce ma saluta ma intreaba de sanatate. Vorbim banalitati, imi spune ca a fost vreo 4 ore […]

  65. pot sa ma bag ca musca in lapte? am vazut un film, mai demult, high fidelity [nu e cine stie ce, dar e cu jack black!] si era vorba de un tip, care s-a gandit sa le sune pe tipele care i-au dat papucii, sa le intrebe de ce au facut asta 😆
    are vreo legatura comentariul meu cu articolul tau? nu cred, dar ti-am zis, ma bag ca musca in lapte:))

Lasă un comentariu