Sunt premianta

Am primit un premiu! Nu stiu cat de relevant este pentru blogosfera, dar pentru mine este! Ma bucur ca micile mele scriituri au fost apreciate, interpretate, luate aminte, hulite, comentate… si NU ignorate! Nominalizarea si premiul le-am primit de la oameni de la care nu ma asteptam: Naicu, Ocserver si Lia. Dragii mei, va foarte multumesc, ma simt onorata ca articolele mele va ating si va inspira ceva, ma simt implinita sa stiu ca scriind aici, ma cititi cu placere!

blog-de-oro

Premiul se numeste BLOG DE ORO si eu, la randul meu, trebuie sa nominalizez niste oameni deosebiti, pe care-i citesc cu placere si care inseamna ceva pentru mine. Unii dintre ei deja au primit acest premiu, dar eu ii voi mai nominaliza inca o data:

Dono – pentru ca datorita lui am intalnit niste oameni cu adevarat speciali si care mi-au devenit adevarati prieteni.

Dragos – pentru poeziile lui pline de feeling.

Teiucul – aka Sburlea, un suflet mare, plin de haz si de surprize, care scrie demential… Pentru o portie zdravana de ras!

Crocoditza – prima mea fiica adoptata, care e super fata, un izvor de buna dispozitie, nu inceteaza sa ma uimeasca in fiecare zi.

Marmotica – pentru ca este scorpiutza de-a mea, pentru ca are posturi in care ma impresioneaza si pentru ca este o fata deosebita.

Naicu – pentru puterea / taria pe care o are si pentru discutiile pe care le avem.

Mihnea – un compozitor genial dupa parerea mea, uit cum trece vremea cand ajung pe la studio si-mi arata ultimele creatii.

LiaLia – o renominalizez, pentru campania ei cu Oameni Darnici, pentru daruire si simtul umorului.

Lia din Tara lui Aiurea – pentru posturile in care le spune mai bine decat le-as spune eu (lucrurilor pe nume) si pentru posturile in care imi trezeste stari amortite.

Marul perfect rotund – pentru siropul administrat in fiecare zi si pentru ca ei mi-au confirmat ca dragostea adevarata exista, in cele mai frumoase forme si culori.

Nasa – pentru nebunia de zi cu zi, pentru spiritul tanar si sturlubatic, pentru rezolvarea inedita a problemelor, pentru firea razboinica, replicile haioase si unghiile colorate. Am zis ca de cand am cunoscut-o live o iubesc si mai rau?! 😀

Anachen – pentru ca, desi necunoscandu-ma, mi-a ascultat belelele, pentru ca e o luptatoare, pentru ca scrie frumos si divers, pentru ca a venit la gunoiareala si e o dulce.

Suficiente nominalizari. Si daca nu mai fac altele, nu inseamna ca pe restul nu-i apreciez, ba dimpotriva! Am mai zis, ai lav gunoierii si, din pacate sunt destui care n-au blog, asa ca n-am cum sa-i link-uiesc. Oricum, norocoasa sunt eu, ca ii cunosc, ca-mi sunt aproape si mi-au devenit prieteni. Si pentru asta, tin a le multumi in mod special! 🙂

 

24 de gânduri despre &8222;Sunt premianta&8221;

  1. la cat mai multe premii, ada!

  2. Felicitari pentru premiu!

  3. Pai daca iti plac discutiile noastre, zic sa purtam inca una (cu tarie si putere) la saorma aceeeeeeeea. Vorbim sa vedem cind si cum. Zi faina in continuare.

  4. @Mada si Lucian: Multumesc frumos!

    @Naicu: Shaorma, daaaaaaaa!!! (o sa ma fac cat Casa Poporului 😆 )

  5. Hehe, felicitationes !!! 😀
    Da’ tot nu ma prind cum arata, e o diploma sau e numai un premiu virtual ?

  6. Felicitari. Il meriti din plin. 🙂

  7. @Jo: E un premiu virtual. 🙂

    @Jasmin: :*

  8. Felicitari!!!! Chiar ca il meriti din plin , blogul tau e unul de viata, transmiti niste sentimente grozave prin el si nu numai 😀 keep up the good work !
    SI multumesc pentru nominalizare ::p

  9. Felicitari!
    Pup fata si poate ne vedem si noi…ce zici? 😛

  10. Bravooooooooooooooo! Asa iti trebuie! 🙂

    PS – multam pentru frumoasele exagerari!

  11. Mama, si eu te iubesc 🙂
    Multumesc pentru vorbele frumoase

  12. […] frumos? E al meu! Am zis! E de la mama, pentru ca sunt cuminte, desteapta, talentata, deosebita si […]

  13. @Marmotica: Cu mare placere!

    @Monique: Ne vedem, dar nu ma intreba cand exact ca-s cu multe macrameuri pe cap, vb lui Sburlici.

    @Teiucul: Nu-s exagerari, e doar caracterizarea ta… si stiu ca timiditatea e un defect al oamenilor mari. 🙂

    @Crocoditza: Luv u 2!

  14. Saru’mana pentru cadou.Ma bucur sa ma numar printre nominalizati.Despre descriere nu mai stiu ce sa mai zic,am ramas speechless! 😀

  15. Anachen, lasa modestia! 😛

  16. exagerezi…dar merci de premiu….;)

  17. Si tu, Brutus? Sa-ti zic asa cum imi zice mie vara-mea cand ii fac morala: Muclesssss!!! 😀

  18. Multumim frumos ! 🙂

    So, de unde ridicam banii ? 😆

  19. Care bani? Aia de aur? 😛 Nemultumitului i se ia darul! 😆
    Cu mare placere, meritati! 😉

  20. Tălu mânaaaaa!!!! Scuze de întârziere, abia azi, în miez de noapte (deşi cred că e deja oficial dimineaţă :D) apuc şi eu să citesc oamenii dragi, că am fost tare puturoasă în ultima vreme (azi, de fapt ieri, a fost prima zi în 3 luni numai şi numai pentru mine, aşa că m-am răsfăţat :D). Te pupez tare tare şi ne revedem în septembrie la un frappe!

  21. LiaLia, frappe-ul ala it’s a must! 😉

  22. Ada, iertaciune ca abia acum am ceva mai mult timp „sa casc” ochii si sa rasfoiesc pe indelete, dar stii faza cu timpul si viteza sec 21 😆
    Multumesc din suflet, si sa fii sanatoasa si iubita, draga mea 🙂

  23. Nasa, stii ca eu te iubesc! :* >:D<

Lasă un răspuns

