Scorpionii sunt cei mai tari

Fiecare intelege ce vrea din afirmatia de mai sus. Lasand la o parte ca e o axioma… referindu-ma la concertul de aseara… a fost tareeeeeeeeeeee!

Sa incepem cu inceputul. Ziua de joi a fost asa, ciudata, cam data peste cap, ori am fost eu cu capsa pusa, ori s-au aliniat planetele impotriva mea, in fine… Am ajuns la concert, m-am intalnit cu o prietena, urmand s-o asteptam pe vara-mea, ca la mine erau biletele. Ne postam acolo in fata, dau indicatiile prin telefon si asteptam. Ei bine, jandarmii vietii au inceput sa faca pe zeii pe domeniul public, sa ne dam mai incolo, sa mergem sa asteptam dupa nu stiu ce gard, daca nu, sa intram odata. I-am pizduit destul de bine… frate, e domeniul public, de ce-mi zici da-te mai incolo?! am platit bilet, nu mi l-ai dat tu moca! asa ca stau unde vreau, sa fie clar… ma duc mai incolo cand vreau eu, nu cand suferi tu de sefie si ordoni… fuck off!!! Prietena mea s-a cam speriat de atitudinea mea, drept urmare era cumintica si s-a departat de mine… cica sa n-avem proleme… ba pardon!  😆 Era Babau in actiune, n-avea cum!!!

Si, cum varutza a venit, am intrat in incinta, nu inainte de-a mai avea un mic show la poarta urmatoare. Pe vara-mea n-au vrut s-o lase cu bricheta, a reusit sa se eschiveze, iar pe mine m-au pus sa arunc deodorantul. OMG, sunt plecata de azi de dimineata, m-am schimbat si eu… trebuia sa put?! Si un nene ca cica sa-l pun eu bine undeva si il recuperez cand se termina concertul. Hai, fii serios! Deci… o fi fost arma alba un deo stick, cine stie… ce oameni… Whatever! Intrand in atmosfera, m-am gasit si cu niste prieteni din Sibiu, am facut gasca mai mare si ne-am asezat strategic sa vedem cum trebuie. E prima oara cand artistii au fost punctuali pe scena. Nemti, dom’le! 🙂

Si a inceput show-ul! Care a fost incendiar. Au cantat piese consacrate, piese pe care iar le-am legat de anumite momente… ma dureau palmele de cat am aplaudat, am dansat, m-am zbantuit, m-am simtit excelent! La baladele care m-au uns pe suflet mereu am cantat din tot sufletul, azi, culmea, inca am voce… si multi neprezenti au ascultat melodiile preferate prin telefon. A fost senzational! They rocked me like a hurricane so much, that I sure needed a holiday, but, since the best is yet to come and a wind of change was blowing, I needed them to send me an angel to say to him I’m still loving you! 🙂

Doua ore au trecut pe nesimtite, mi-a placut rau. La gazon A erau puse niste placaje de lemn pe jos si cand ovationam, dadeam si din picioare ca o turma de elefantei, ce mi-a placuuuuuuuuut!!! 😀 Si fluieram cu varutza, ca bajetii, ca pe stadion… iuhuuuuuu! Pentru o suma modica, dau si meditatii!

Cand s-a terminat concertul am mers pana la metrou pe jos, dar cu haha hihi, nu mi s-a parut lung drumul. M-am amuzat ca cei din Sibiu ziceau ca tot ce e la sud de Carpati… sunt olteni… pana in Australia. 😆 Si se plangeau ca pana se gata luminile, adica pana la metrou e drum lung. Ne-am hlizit noi ce ne-am hlizit, dar poate ca au avut dreptate. Spun asta pentru ca am fost din nou toanta, indrumand un cuplu, prin cotloanele metroului. Adica explicat cum schimba la Victoriei, cum ies la Unirii pe unde vroiau. La ora aia nu mai circula nimic, eu as fi mers pe jos pana acasa, nu ma ia niciun taxi atat de aproape. Dar, cum ei mergeau fix pe acelasi traseu mai departe, le-am propus sa luam toti 3 un taxi, ma lasau in drum si ei plecau mai departe. Cand am ajuns la taxi-uri, mi-au zis „multumim, buna seara” s-au urcat in taxi si dusi au fost… fix pe drumul spre casa mea. Superb, de exceptie! Asa-mi trebuie daca sunt amabila si vreau sa ajut! Damn it!

Nu mai conteaza, important e ca a fost un concert de vis, am cantat din suflet, am trait intens toata atmosfera aia si m-am bucurat ca macar o data-n viata am apucat sa-i vad pe Scorpions pe scena. Astept cu mare interes Bon Jovi!

14 gânduri despre &8222;Scorpionii sunt cei mai tari&8221;

  1. Scorpios sunt tari, da’ tot berbecii-s cei mai tari :P. Fain ca te-ai distrat bine.

  2. aaaah, da, a fost foarte tare atunci cand bateam cu totii din picioare, ziceai ca tuna! si eu tot in a am fost! 😀

  3. 🙂 wow ai fost la concert! ma bucur si te invidiez, la modul bun, pentru experienta :)!

  4. :)) apropo de scorpioni…vezi ca saptamana asta ne merge fooooooarte bine.:))

  5. @Mada: Daaaaaaaaa… cireada de elefanti! 😛

    @Catwoman: Mi-am dorit sa merg si am spus ca nu conteaza banii pt senzatiile minunate pe care mi le da atmosfera de concert, si mai ales a unei trupe care imi place. 🙂

    @Scropio: Saptamana asta care tocmai se incheie sau asta care vine? Sa fie ambele, zic! 😀

  6. Vad ca devine obicei tropaiala 🙂

  7. :))asta care a inceput azi..deci bafta!

  8. Si mie-mi plac Scorpions! Din pacate, ma delectez cu piesele lor fara sa-i fi vazut vreodata in concert! O zi faina!

  9. […] părere au Ada, Ana Maria Deleanu, Ana Usca, Aprozarnet, Athe, Bețivul de cuvinte, Blog de prost, Blogatu, […]

  10. eu am fost la gazon b, ca n-am stiut ca-i asa mare distanta si nu mi-a trecut prin cap sa te sun! daca mai vin nu mai scapi! pupicei maximi 😀

  11. :)))))) faza cu taxiul m-a dat pe spate :))))))
    Nu rad de raul tau, a se intelege exact! Rad de situatie :)))))))
    Te pup :*:*:*:*:*

  12. @Scorpio: Doamne ajuta! Pana acum a fost buna! 😀

    @Nea Costache: Nici eu nu l-am prins pe Elvis. 🙂

    @Redsky: De ce nu m-ai sunat… uoffffffffff!

    @Alecs: Am ramas interzisa cand m-au lasat balta asa… pfuai, ce m-am ofticat!

  13. […] prietenilor mei: Ada, Ana Maria Deleanu, Ana Usca, Aprozarnet, Athe, Bețivul de cuvinte, Blog de prost, Blogatu, […]

Lasă un comentariu