Leapsa

Am primit o leapsa de la Ego si, cum mi-a placut ideea, am acceptat provocarea. Mi-a placut cum si-a intitulat postul „Scurt interviu cu…mine„. Nu puteam sa fac la fel, tocmai ce mai exista alt interviu!

Dar, sa trecem la lucruri mai serioase. Trebuie sa raspund acestor intrebari:

1. Ce iti place sa faci atat de mult, incat ai plati pentru asta?
2. Daca ai afla astazi ca mai ai de trait exact 5 ani, ce ai face incepand de maine?
3. Daca ai castiga un milion de euro neimpozabil, ai continua sa faci ce faci acum?
4. Peste 15 ani, ce ai vrea sa scrie pe prima pagina despre tine, in cel mai important ziar din tara? Care ar fi titlul articolului?
5. Ce vrei sa spuna prietenii tai despre tine la ceremonia ta funerara?
6. Dar pe piatra ta funerara ce vrei sa scrie despre tine?
7. Cand erai mic ce le raspundeai celor mari la intrebarea: Tu ce vrei sa te faci cand vei fi mare?
8. Ce ai face daca ai sti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, ca este imposibil sa esuezi?
9. Ce ai vrea sa le spuna copiii tai nepotilor tai despre tine?
10. Daca ai putea acum sa te proiectezi in viitor, in ultima zi a vietii tale si sa iti iei un interviu, care sunt trei intrebari pe care ti le-ai adresa?

Si acum raspunsurile:

1. Imi place sa calatoresc, sa vizitez locuri pline de istorie si cultura. Si da, platesc pt asta! Si-mi mai place muzica, as plati-o pe Madonna sa cante cu mine macar de fun 🙂 😛

2. Poate ca as face bebele pe care mi-l doresc fara sa il mai astept pe taticul ideal in persoana lui Fat-frumos! As incerca sa-mi reunesc familionul mult mai des. As incerca sa ajut cat mai multi copii sa zambeasca si as lupta pana in ultima clipa pentru fericirea mea!

3. Categoric da! Nu sunt omul care sa stea degeaba. Cu banii astia i-as ajuta pe ai mei sa-si faca un proiect, mi-as face gradinita la care visez de cativa ani, i-as face productivi, nu i-as toca aiurea! Chiar si cu atatia bani, nu as da 1000 de euro sau mai mult pe vreo geanta LV sau mai stiu eu ce! Cu banii aia, ma duc intr-o vacanta frumoasa. Dar cum niciodata n-am castigat nimic fara munca… slabe sanse!

4. Asta chiar nu stiu… Ada, pursuit for happiness 😛 … fullfilled!

5. Ca am fost o persoana deosebita, o prietena intotdeauna acolo pentru ei si ca m-au iubit mult.

6. „Nimeni nu e indispensabil! E plin cimitirul de oameni de neinlocuit!” 🙂 Glumeam! Sa-mi scrie numele pe verticala si apoi pentru fiecare litera sa fie un cuvant, ori sa iasa o propozitie care ma caracterizeaza, ori sa fie ca o insiruire de caracteristici ale personalitatii mele.

7. Cantareata, dansatoare sau actrita! Si acum am sechele, si acum as vrea, dar mai bine nu, la ce cloaca e in Romania.

8. TOT ce n-am avut curajul, posibilitatea, sustinerea etc. sa fac!

9. Buni a fost o femeie speciala, hotarata, corecta si care ne-a aratat ca viata e frumoasa, a fost mama pe care si-ar dori-o orice copil.

10. Esti multumita de ce lasi in urma? Ai vreun regret? Fericirea este un drum sau o destinatie?

 

Acum ar trebui sa pasez leapsa! Hmmm… la Mihnea, CLeO, Dumi, Lorena, Naicu, Daniel Mihai si Emulte. Sa vedem cine accepta leapsa! Se poate prelua de cine mai doreste si i se pare interesanta.

20 de gânduri despre &8222;Leapsa&8221;

  1. păi bine bre, cum să faci bebiţă dacă ai avea doar 5 ani de trăit? şi să îl laşi orfan de la 4 ani?

  2. E cu „poate” in fata. 😀 Iti dai seama ca nu pot fi atat de egoista! Ar trebui sa fie mai multe conditii intrunite pentru asta. 🙂

  3. […] Mai nou se joaca leapsha pe bloage. Am primit de la ADA o serie de intrebari la care cica tre sa raspund. De parca as avea de ales.. deci sa n-o […]

  4. […] Am primit o leaspşă de la Ada, la care voi răspunde cu maxim de seriozitate. […]

  5. Daca nici cu atatia bani nu ti-ai lua o geanta louis vuitton atunci inseamna ca esti o persoana demna de respect. Asa ca ai castigat respectul meu ( probabil si pe cel al lui Mircea Badea)

  6. Lucian, dar de ce sa ma pitipongesc aiurea? Sa ma zgarii pe ochi daca mi-o taie vreunu’ in tramvai?! Ochiul meu a vazut modele frumoase de LV, de-alea de nu scrie mare firma, e doar stantata in piele intr-o parte. Dar crezi ca o sa vezi asa ceva aici? Iti spun eu ca nu, aici sunt numai modelele alea negru cu maro (cine o fi inventat combinatia asta?! Bleah) sau alb cu bej/crem cu logo mare. NU, merci!

  7. […] info By Lorena Lupu Categories: Uncategorized Leapşă de aici. Cică să-ţi iei interviu de unu singur (la microfon dacă ai, dacă nu, la tubul de demachiant. […]

  8. cam tarziu am vazut leapsa dar voi raspunde azi. nu de alta , dar intrebarile sunt foarte tari 🙂 deci cu intarziere dar vine.

    P.S : n-ar fi mai bine sa-ti activezi trackback-ul ,. si cand pui link-ul meu sa-mi apara si mie ? sa vad si eu ? :))

  9. Sunt curioasa cum suna raspunsurile tale.
    Cat despre trackback-uri, lumineaza-ma tu cum se face, sunt atehnica rau!!! Macar m-am prins cu pingback-urile! 😀
    Deci, technic guru, baga! 🙂

  10. […] primit leapsa de la Ada (ma rog, e si singura care imi da lepse ) in care cica trebuie sa prezint un interviu cu mine. Se […]

  11. tehnic guru ?? nici vorba ! defapt, ce inseamna pingback ??? jur ca nu stiu !
    trackback-urile al trebui sa fie activate automat de la wordpress ..
    auzi , da-mi add pe mess. ok ? e mai usor

    ti-am raspuns la leapsa

  12. Cum tot ai pus intrebarile alea interesante, uite si varianta mea. Dar sa nu faci misto de mine dupa :
    1. As vizita lumea asta mare. Sunt atatea de invatat si de vazut incat si o viata e prea scurta.
    2.As incerca sa imi intemeiez o familie, sa imi refac relatiile cu ai mei, si as incerca sa las ceva in urma mea. Cred ca mi-as construi, cu mana mea, o casa. „Life as a home” daca ai vazut, e ceva foarte ok.
    3.Da. As continua pe acelasi drum, imi place ceea ce fac si as vrea sa ma perfectionez in asta. Dar vreau sa am o afacere, sa fiu seful meu direct, si mi-ar placea, la fel ca si tie, sa am o gradinita sau un restaurant in care vineri seara sa gatesc chiar eu pentru prieteni. Visez frumos ,nu? Si, normal, cred ca as dona din bani, as infia un copil si mi-as ajuta familia. Oameni suntem..
    4.Un om pe care nu l-au schimbat banii-asa as vrea sa fie scris.
    5.Nu te speria, venim si noi cat de repede vrea Dumnezeu!Nu vei fi niciodata singur.
    6.”A stiut sa traiasca”. Sper ca si voi stiti.
    7.Politisi, militar, SRI-st si alti din astia care se ocupa cu „pastrarea ordinii si linistii publice”. Dar in acelasi timp stiu ca mi-ar placea sa zbor. Deeeci…
    8.As pilota o masina de curse sau as pleca pe front in Irak sau Afganistan.
    9.Bunicul vostru a stiut sa invete din greselile facute, care mai tarziu i-au servit drept experiente placute, a iubit si a incercat mereu sa isi depaseasca limitele pentru a oferi familiei si prietenilor momente placute langa el. Si-a iubit sotia, copiii si nepotii, adica pe voi.
    10.Cat ai trait din acesti ani?Cat ai iubit din cat puteai?Ce regreti cel mai mult?Poti zambi acum, in ultimele clipe, si ii poti sprijini pe cei care te vor plange?

  13. Puteai sa preiei leapsa la tine pe blog, asta daca n-ai renuntat la el. Frumoase raspunsuri! 🙂

  14. Poate, sambata, mai reusesc sa-l completez. Timpul meu nu prea mai accepta abateri de la job, master si pregatire pentru examenele de expert contabil, ca anul asta trebuie sa le iau. :(. Abia am timp sa mai citesc cate ceva, ca m-am tampit de atatea legi, regulamente, norme, conturi, acte si fapte de comert (ce aiurea suna!), drept si alte din astea. Boring, isn’t it???

  15. Ma felicit si acum ca nu am dat la drept, clar cedam psihic si ma vizitai la Predeal, la linistea naturii, susurul izvoarelor, ciripitul pasarelelor!
    Bafta la examene! 🙂

  16. Stai linistita, vreau sa fac si Dreptul. Intrebarea (proasta de altfel!) e CAND??? Ca nu mai am timp nici pentru mine. Am ajuns sa ma trezesc inaintea ceasului, sa mananc pe fuga, sa citesc/frunzaresc presa in drum spre job, si acasa sa mai fac ce se poate, eventual sa ma relaxez „la cratita” (nu, nu sunt gay-pentru cei care nu ma stiu!-doar ca am hobby-ul asta!!!), sa ies rapid la shopping prin week-end, si, daca tot dau bani, sa ma aleg cu ceva, apoi acasa, invatat, proiecte, siiii….celebra fraza…: „Maine e iar luni si incepe o alta saptamana de munca!”. Da lasa ca ma fac eu mare…la salariu si in greutate, desi in ultima vreme stagnez la o greutate la care visam acum cativa ani! In rest…vreau sa opresc timpul sau sa-mi iau concediu si sa ma doara la bashchetzi. Si ma gandesc serios ca, atunci cand voi avea un copil, sa-mi iau concediu de paternitate, ca oricum nu voi sta mult timp fara bebe meu, nu? :).Sor-mea, fa-mi o fata sau fa-mi gemeni si ii cresc eu. Promit solemn !!!!! Dar fa-i tu, ca vor iesi frumosi ca tine, si inteligenti ca…lasa, frumosi si inteligenti ca tine. Te pup :* 🙂

  17. Baga o hartie si-un creion, acum ii desenez! Un cerc si 5 bete! 😛
    Si auzi, ce sunt eu, mama surogat? Si gemeni!!! Pai la tine poate nepotii tai sa fie gemeni, nu stii ca e din 2 in 2 generatii? 😛
    Si… frumosi, inteligenti si modesti (ca mamica lor) :))

  18. Nu te vad acum mamica. Vei fi la un moment dat si va fi o placere sa te vad. Probabil ca va fi mai des decat in ultima perioada. Nu spun mai multe ca o sa crezi ca vreau din nou la „discutia aia, cu subiectul ala”. Si daca ii desenezi tot vor iesi frumosi. Daca mi-as dori o mama surogat pentru copiii mei, tu ai fi. Ne cunoastem de atatia ani, decand eram doi copii. Stiu ce poti si am impresia (si sper sa nu fie doar o impresie!) ca te cunosc. Back 2 work, tre sa mai castigam si ceva banuti daca vrem sa avem cu ce sa ne indeplinim visele…:). Dar „oferta” ramane.

  19. Hmmm… got the point. Ok, back to work!

  20. […] place sa ne tinem de cuvant, o sa raspundem la “leapsa” primita de la prietena noastra Ada!  Aceasta leapsa contine un set de intrebari , la care voi raspunde sincer […]

Lasă un răspuns

